Τι αλλάζει σε ένα όχημα φυσικού αερίου;
Σύστημα πολλαπλού ψεκασμού φυσικού αερίου CNG EVO LANDIRENZO
Αρκετά αυτοκίνητα ειδικά τα περισσότερα ιαπωνικά διαθέτουν ρυθμιζόμενες βαλβίδες, οι οποίες με τη χρήση του LPG, φθείρονται περισσότερο, σε σχέση με τη βενζίνη. Στα περισσότερα αυτοκίνητα που διαθέτουν ρυθμιζόμενες βαλβίδες, προβλέπεται έλεγχος από τον κατασκευαστή ανά 30.000 χιλ. Όταν όμως χρησιμοποιούν LPG, απαιτείται ρύθμιση των διάκενων των βαλβίδων το πολύ κάθε 30.000 χιλ., διότι μειώνεται ο χώρος καύσης και κατά συνέπεια η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση και φθορά του κινητήρα. Σε περίπτωση μη ρύθμισης ο κινητήρας καταστρέφεται (φλάντζα κλπ).
Όταν διαπιστώνετε ότι:
• Πέφτει η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου (φαίνεται αισθητά στις ανηφόρες).
• Στην ανηφόρα το όχημά σας δυσκολεύεται στο ξεκίνημα.
• Στο ρελαντί τρέμει το αυτοκίνητο αρκετά, το καταλαβαίνει κανείς στον λεβιέ ταχυτήτων.
• Πιθανή υπερθέρμανση.
Είναι σημάδια ότι οι βαλβίδες χρειάζονται ρύθμιση.
Αντίθετα, αρκετά αυτοκίνητα ειδικά τα περισσότερα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα διαθέτουν υδραυλικές βαλβίδες που δεν χρειάζονται ρύθμιση. Οι βαλβίδες ρυθμίζονται μόνες τους (αυτορυθμιζόμενες).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr