Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Σημαντική οικονομία χρήσης σε σχέση με τα diesel μοντέλα, επιτυγχάνουν αυτά που κινούνται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG).

Σημαντική οικονομία χρήσης σε σχέση με τα diesel μοντέλα, επιτυγχάνουν αυτά που κινούνται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG).

Αρκετές είναι οι επιλογές σε εργοστασιακών προδιαγραφών επαγγελματικά οχήματα που λειτουργούν με CNG.

Αρκετές είναι οι επιλογές σε εργοστασιακών προδιαγραφών επαγγελματικά οχήματα που λειτουργούν με CNG.

Η αεριοκίνηση έχει μπει για τα καλά και στα βαρέα οχήματα.

Η αεριοκίνηση έχει μπει για τα καλά και στα βαρέα οχήματα.

Περισσότερα από 1.000 χλμ. μπορεί να διανύσει με ένα γέμισμα των ντεπόζιτων LNG, το νέο Irizar i4 των 320 ίππων.

Περισσότερα από 1.000 χλμ. μπορεί να διανύσει με ένα γέμισμα των ντεπόζιτων LNG, το νέο Irizar i4 των 320 ίππων.

Λόγω της τοποθέτησης δεξαμενών CNG, ένα μέρος της μεταφορικής ικανότητας των οχημάτων χάνεται.

Λόγω της τοποθέτησης δεξαμενών CNG, ένα μέρος της μεταφορικής ικανότητας των οχημάτων χάνεται.

Διευρύνεται αλλά παραμένει περιορισμένο το δίκτυο πρατηρίων ανεφοδιαμού με CNG.

Διευρύνεται αλλά παραμένει περιορισμένο το δίκτυο πρατηρίων ανεφοδιαμού με CNG.

  • Σημαντική οικονομία χρήσης σε σχέση με τα diesel μοντέλα, επιτυγχάνουν αυτά που κινούνται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG).
  • Αρκετές είναι οι επιλογές σε εργοστασιακών προδιαγραφών επαγγελματικά οχήματα που λειτουργούν με CNG.
  • Η αεριοκίνηση έχει μπει για τα καλά και στα βαρέα οχήματα.
  • Περισσότερα από 1.000 χλμ. μπορεί να διανύσει με ένα γέμισμα των ντεπόζιτων LNG, το νέο Irizar i4 των 320 ίππων.
  • Λόγω της τοποθέτησης δεξαμενών CNG, ένα μέρος της μεταφορικής ικανότητας των οχημάτων χάνεται.
  • Διευρύνεται αλλά παραμένει περιορισμένο το δίκτυο πρατηρίων ανεφοδιαμού με CNG.

Πόσο διαφέρει ένα όχημα φυσικού αερίου;

16.073 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2022)

Ο κινητήρας φυσικού αερίου λειτουργεί διαφορετικά από έναν αντίστοιχο βενζίνης. Δες ποιες είναι οι βασικές τροποποιήσεις και διαφορές, πόσο πιο οικονομικό στη χρήση είναι από ένα diesel αλλά και πού θα βρεις να το γεμίσεις με CNG.

Άλλο «φρούτο», το όχημα φυσικού αερίου!

  • Βελτιωμένες βαλβίδες - Αναβαθμισμένα πιστόνια & ελατήρια
  • Αλλαγές υπάρχουν και στο turbo των CNG
  • Στο μισό το κόστος χρήσης σε σχέση με το diesel
  • Βασικό πρόβλημα ο περιορισμένος αριθμός πρατηρίων
 
Ένας κινητήρας φυσικού αερίου είναι ένας κινητήρας βενζίνης σημαντικά τροποποιημένος. Οι ανάγκες για αυτές τις ευρείας κλίμακας μετατροπές οφείλονται ασφαλώς στο πολύ διαφορετικό καύσιμο. Δηλαδή, επειδή το φυσικό αέριο έχει τυπικά 130 οκτάνια, έχει εξαιρετική αντοχή σε αυθόρμητη προανάφλεξη και για αυτό το λόγο έχει εξαιρετική συνεργασία με κινητήρες υψηλής συμπίεσης. Συνεπώς ένα πολύ καλός συνδυασμός, είναι ένας κινητήρας τύπου Miller ή Atkinson.


Αρκετές είναι οι επιλογές σε εργοστασιακών προδιαγραφών επαγγελματικά οχήματα που λειτουργούν με CNG.

Αρκετές είναι οι επιλογές σε εργοστασιακών προδιαγραφών επαγγελματικά οχήματα που λειτουργούν με CNG.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τι μετατροπές απαιτούνται

Οι σημαντικές μετατροπές ωστόσο που απαιτούνται, έχουν να κάνουν με τη θερμοκρασία έναρξης της καύσης, η οποία στο φυσικό αέριο είναι 600 βαθμοί Κελσίου και στη βενζίνη είναι από 200-300. Αυτό έχει άμεση επίπτωση στην πίεση εντός του κυλίνδρου, που είναι πολύ υψηλότερη στη λειτουργία φυσικού αερίου. Επίσης το φυσικό αέριο δεν έχει τις λιπαντικές ικανότητες της βενζίνης που προστατεύουν τον κινητήρα από υπερβολικό μηχανικό φορτίο, ιδιαίτερα στις υψηλές στροφές.
 
Λόγω των ανωτέρω, ένας κινητήρας φυσικού αερίου έχει επίστρωση αζώτου στις βαλβίδες για αύξηση της αντοχής του, διαφορετικές έδρες βαλβίδων και διαφορετικά ελατήρια εμβόλου και έμβολα. Αλλες περιφερειακές αλλαγές έχουν να κάνουν με το διαφορετικό turbo, το οποίο αναγκαστικά στους κινητήρες φυσικού αερίου είναι μικρότερο λόγω του ότι ο κινητήρας φυσικού αερίου έχει καλύτερο βαθμό απόδοσης και άρα χαμηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο στα καυσαέρια. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ελαφρά μειωμένη συγκέντρωση ισχύος.

Ποιο οικονομικό και καθαρό από το πετρέλαιο

Στην Ελλάδα, υπάρχει η γενικευμένη πεποίθηση, ότι αν κάποιος επιθυμεί οικονομία καυσίμου, θα πρέπει να αγοράσει κάποιο αυτοκίνητο με κινητήρα diesel. Πράγματι, στην θεωρία και στην πράξη, ο diesel είναι οικονομικότερος σε κατανάλωση από έναν κινητήρα βενζίνης, αν και οι σύγχρονοι κινητήρες βενζίνης είναι πολύ κοντά σε κατανάλωση, ειδικά με κάποιας μορφής ηλεκτρική συνδρομή. Ωστόσο, όταν μπει στην εξίσωση το φυσικό αέριο, τα δεδομένα αλλάζουν άρδην.
 
Ένας γενικός κανόνας είναι πως ένα όχημα που κινείται με φυσικό αέριο θα χρειαστεί σχεδόν τα μισά λεφτά για να διανύσει 1.000 χλμ., σε σχέση πάντα με το πετρελαιοκίνητο. Παράλληλα το φυσικό αέριο συγκριτικά με το diesel εκπέμπει λιγότερους ρύπους CO2 κατά 10-15% και περίπου 80% λιγότερους υδρογονάνθρακες και βλαβερά οξείδια του αζώτου (NOx), ενώ ένας τυπικός κινητήρας φυσικού αερίου λειτουργεί με σημαντικά χαμηλότερο θόρυβο από τους αντίστοιχους πετρελαιοκινητήρες.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »