Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Van
Mercedes-Benz Sprinter 311 CDI Van
Έχει... άστρο!
Ο οδηγός του νέου Sprinter θα εκτιμήσει την πολύ καλή σταθερότητα του αμαξώματος
Το νέο Sprinter εμφανίζεται συνολικά αναβαθμισμένο σε πολλούς επιμέρους τομείς, ενώ στην έκδοση 311 CDI Van της δοκιμής, με το standard αμάξωμα και την υπερυψωμένη οροφή, συνδυάζει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο με καλή ευελιξία.
Μετά από έντεκα χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και με πωλήσεις που έχουν φτάσει στην Ευρώπη στα 1,3 εκατομμύρια οχήματα στην κατηγορία των van έως 3,5 τόνων, η Mercedes-Benz παρουσίασε πριν από λίγους μήνες τη νέα γενιά του Sprinter (το κόστος εξέλιξής του έφτασε στα 1,8 δις ευρώ), το οποίο πρόσφατα λανσαρίστηκε και στην Ελλάδα. Οι αλλαγές που φέρει, συγκριτικά με το προγενέστερο μοντέλο, είναι πολλές, τόσο αισθητικά, όσο και σε τεχνικό επίπεδο. Όσον αφορά στην εξωτερική σχεδίαση, το νέο Sprinter διακρίνεται για την περισσότερη κομψότητα που διαθέτει, ενώ αποπνέει παράλληλα τη στιβαρότητα και την πολυτέλεια που αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο της γερμανικής φίρμας, χωρίς να υιοθετεί εξεζητημένα αισθητικά πρότυπα. Πιο συγκεκριμένα, τα φωτιστικά σώματα και η μάσκα μεγάλωσαν και απέκτησαν περισσότερες καμπύλες, το εμπρός τμήμα του αμαξώματος έγινε πιο "μυώδες", ενώ το τοξοειδές πλαϊνό νεύρο προσθέτει "κίνηση" στο αυτοκίνητο. Αντίστοιχα σύγχρονη είναι και η εικόνα στο εσωτερικό, όπου έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην εργονομία και στην πρακτικότητα, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα ικανοποιητικό "πακέτο" βασικού εξοπλισμού και μια... μακροσκελή λίστα προαιρετικών στοιχείων, που κάνουν τις μετακινήσεις ακόμα πιο ασφαλείς και άνετες.
Μεγάλη ποικιλία αμαξωμάτων
Το νέο Sprinter, εκτός από την έκδοση van, είναι διαθέσιμο σε επιβατικό μεταφοράς προσωπικού και με καρότσα. Το van διατίθεται με κανονική, υπερυψωμένη και υπερυψωμένη XL οροφή και μήκος compact (5.245 μ.), standard (5.910 μ.), long (6.940 μ.) και extralong (7.345 μ.). Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει ντίζελ μηχανικά σύνολα 2.148 κ.εκ., απόδοσης 88, 109, 129 και 150 ίππων, 2.987 κ.εκ., ισχύος 184 ίππων και ένα βενζίνης 3.498 κ.εκ., με 258 άλογα. Περισσότεροι από 200 συνδυασμοί αμαξωμάτων και 450 πακέτων εξοπλισμού είναι διαθέσιμοι στο νέο Sprinter.
Επαρκής ο κινητήρας των 109 ίππων
Το μηχανικό σύνολο που κινεί την έκδοση 311 CDI της δοκιμής έχει χωρητικότητα 2.148 κ.εκ. και αποδίδει 109 ίππους και 280 Nm ροπής. Κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου, αυτό που "ξενίζει" είναι το μέτριο τράβηγμα στις χαμηλές στροφές, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την πιο τακτική εναλλαγή των ταχυτήτων σε αστικούς ρυθμούς κίνησης. Ωστόσο, η "πυκνή" διάταξη των έξι σχέσεων μετάδοσης κάνει λιγότερο αισθητό αυτό το "κενό" ισχύος, ενώ ο εύχρηστος επιλογέας με τις κοντές διαδρομές διευκολύνει τον οδηγό. Η ωφέλιμη περιοχή του κινητήρα είναι κυρίως μεταξύ 2.000 έως 3.000 σ.α.λ., όπου κινεί το αμάξωμα με ευκολία, έχει θετική απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και δεν ενοχλεί τους επιβάτες με το θόρυβο που παράγει.

 
 Mercedes-Benz Sprinter 311 CDI Van
Σύγχρονο εσωτερικό με πολύ καλή εργονομία
Χώρος φόρτωσης ωφέλιμου όγκου 10,5 κ.μ.
Εμπνέει ασφάλεια στον οδηγό ανεξαρτήτως της διαδρομής
Παραγωγή
Συμπερασμα