Ανεβαίνει συνεχώς η ζήτηση
Μόνο τυχαία δεν είναι, λοιπόν, η
«έκρηξη» της ζήτησης που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στον περιοχή του Ασπρόπυργου, από
εταιρείες που διαθέτουν και στόλους οχημάτων να ψάχνουν «απεγνωσμένα» να νοικιάσουν ή να αγοράσουν εγκαταστάσεις και γη, ώστε να τοποθετηθούν στην «πυρήνα» των logistics. Μάλιστα, στο παιχνίδι τελευταία έχουν μπει και εταιρείες ξένων συμφερόντων, οι οποίες αναγνωρίζουν τον αναβαθμισμένο ρόλο που πρόκειται να παίξει η Ελλάδα ως ένας διεθνής σταθμός και κόμβος στην
εφοδιαστική αλυσίδα.
Η έδρα των επαγγελματικών
Σε αυτό το πλαίσιο, στην ευρύτερη περιοχή του Ασπρόπυργου εδράζει πλήθος εταιρειών (κάποιες τελευταία και ορισμένες εδώ και δεκαετίες), η δράση των οποίων δεν εξαντλείται στις μεταφορές και στα logistics.
Εκεί έχουν τις εγκαταστάσεις τους μεταφορικές εταιρείες και άλλες που δραστηριοποιούνται στην αποθήκευση, αλλά και «άπειρες» 3PL και άλλες επιχειρήσεις που παίζουν τον ρόλο τους στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Προφανώς, σε αυτή την στρατηγική ζώνη, βρίσκονται εταιρείες που προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες για επαγγελματικά οχήματα. Από μεγάλους εισαγωγείς αυτοκινητοβιομηχανιών μέχρι συνεργεία υψηλής εξειδίκευσης για Βαρέα επαγγελματικά οχήματα (Φορτηγά, Λεωφορεία). Φυσικά, εκεί έχουν επιλέξει να βρίσκονται και άλλες εταιρείες, ανεξαρτήτως αντικειμένου, οι οποίες απλά θέλουν να βρίσκονται εκεί που παίζεται το «παιχνίδι».
Ψυκτικοί θάλαμοι και επαγγελματικό
Τα στοιχήματα της περιοχής
Με εξαίρεση την Αττική Οδό (η χρήση της οποίας αυξάνει το μεταφορικό κόστος λόγω διοδίων) το υπόλοιπο οδικό δίκτυο της περιοχής είναι μάλλον υπ ανάπτυξη (για να το πούμε κομψά). Με πλήθος μικρών κακοτράχαλων δρόμων να καλούνται να εξυπηρετήσουν οχήματα, το μεικτό βάρος των οποίων συχνά υπερβαίνει τους 40 τόνους!
Επιπλέον, το παράδοξο του απαγορευτικού κυκλοφορίας των οχημάτων βάρους άνω των 3,5 τόνων στην πόλη, είναι αυτό που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των τοπικών εταιρειών.