Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Mercedes eCitaro G fuel cell: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο με υδρογόνο

Mercedes eCitaro G fuel cell: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο με υδρογόνο

Mercedes eCitaro G fuel cell: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο με υδρογόνο

  • Mercedes eCitaro G fuel cell: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο με υδρογόνο
  • Mercedes eCitaro G fuel cell: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο με υδρογόνο
  • Mercedes eCitaro G fuel cell: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο με υδρογόνο

Mercedes eCitaro G fuel cell: Το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο με υδρογόνο

16.233 Επισκέψεις στο άρθρο

- Οι κυψέλες υδρογόνου μεγαλώνουν την αυτονομία του
- Έχει μπαταρίες 392 kWh, φόρτιση 150 kW και αυτονομία έως 400 χλμ.
- Eίναι τρίπορτο, με high-tech εσωτερικό και συστήματα υποβοήθησης
- Έχει 47 καθίσματα, αυτόματο κλιματισμό και θέση οδηγού πολυτελείας

Οι κυψέλες υδρογόνου μεγαλώνουν την αυτονομία του

Η Damlier Buses παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό, αρθρωτό λεωφορείο («φυσαρμόνικα») με κυψέλες υδρογόνου που μεγαλώνουν την αυτονομία του. Πρόκειται για το Mercedes-Benz eCitaro G fuel cell, που παρουσιάστηκε στην έκθεση mobility move 2024 στο Βερολίνο

Έχει μπαταρίες 392 kWh, φόρτιση 150 kW και αυτονομία έως 400 χλμ.

Το τρίπορτο ηλεκτρικό λεωφορείο της Mercedes-Benz, έρχεται με 4 πακέτα μπαταρίας λιθίου συνολικής χωρητικότητας 392 kWh, ενώ υπάρχει και έκδοση με 3 πακέτα. Η φόρτιση τους γίνεται μέσω πριζών τοποθετημένες δεξιά και αριστερά του οχήματος πάνω από τους μπροστινούς τροχούς και υποστηρίζονται ταχύτητες φόρτισης έως 150 kW. H παροχή υδρογόνου για τις κυψέλες 60 kW γίνεται μέσω έξι H2 δεξαμενών χωρητικότητας 5 κιλών, η κάθε μια, που είναι προσαρμοσμένες  στην οροφή του λεωφορείου. Με συνδυασμό ηλεκτρικής ενέργειας και καύσης υδρογόνου το eCitaro G fuel προσφέρει αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων. Το λεωφορείο έχει ηλεκτρικά μοτέρ στον κεντρικό και πίσω άξονα, τοποθετημένα κοντά στους τροχούς, που προσφέρουν 154 άλογα και 494 Nm ροπής το καθένα, με αποτέλεσμα το μοντέλο να προσφέρει συνολικά έως και 11.000 Nm ροπής σε κάθε τροχό χάρη σε μια σταθερή σχέση μετάδοσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Eίναι τρίπορτο, με high-tech εσωτερικό και συστήματα υποβοήθησης

Έχει κομψή και μοντέρνα σχεδίαση τόσο στο εξωτερικό όσο και το εσωτερικό. Στα αξιοσημείωτα στοιχεία του περιλαμβάνονται το σύστημα ανύψωσης γονάτων στα καθίσματα, οι μεγάλες οθόνες προορισμού (TFT 29 ιντσών), το σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών (TPM), οι αισθητήρες φωτός-βροχής, καθώς και τεχνολογία LED για φώτα χαμηλής και υψηλής δέσμης. Έρχεται με τρεις περιστρεφόμενες πόρτες προς τα μέσα, ενώ διαθέτει και μια σειρά αυτόματων συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας, όπως το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ή το Sideguard Assit μεταξύ άλλων.

Έχει 47 καθίσματα, αυτόματο κλιματισμό και θέση οδηγού πολυτελείας

Έχει αυτόματο κλιματισμό, στον στάνταρ εξοπλισμό, με αντλία θερμότητας και ενεργό φίλτρο που καταπολεμά τους ιούς στον αέρα. Έρχεται με 47 επιβατικά καθίσματα City Star Eco, στύλους στήριξης και πορτοκαλί χειρολαβές οροφής, ενώ οι επιβάτες θα έχουν την επιλογή να φορτίζουν τις φορητές συσκευές τους σε μια από τις 15 διαθέσιμες θύρες USB που υπάρχουν στην καμπίνα. Η θέση του οδηγού έρχεται και αυτή με όλες τις απαραίτητες λειτουργίες και ανέσεις, πλήρως διαχωρισμένη με τζάμι από τον υπόλοιπο εσωτερικό χώρο. Έχει θερμαινόμενο κάθισμα, εργονομικά σχεδιασμένο. Στον πίνακα οργάνων, αντί του μετρητή στροφών, έχει μετρητή ισχύος που δείχνει την ροή ενέργειας από της κυψέλες καυσίμου και το απόθεμα υδρογόνου στις δεξαμενές.