Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η «καρδιά» του νέου Ford Ranger Raptor είναι ένας νέος Bi-Turbo πετρελαιοκινητήρας 2,0λτ. που αποδίδει μέγιστη ισχύ 213 ίππων και 500 Nm ροπής.

    Νέος κινητήρας 213 ίππων και αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων

    29.755 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2019)

    Η «καρδιά» του νέου Ford Ranger Raptor είναι ένας νέος Bi-Turbo πετρελαιοκινητήρας 2,0λτ. που αποδίδει μέγιστη ισχύ 213 ίππων και 500 Nm ροπής.
    Τα δύο turbo λειτουργούν διαδοχικά από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα προκειμένου να διασφαλίσουν την βέλτιστη απόκριση του ενώ, στις υψηλότερες στροφές, ο μεγαλύτερος -χαμηλής πίεσης- υπερσυμπιεστής παράγει μέγιστη ισχύ. Το σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβωτίου των 10 σχέσεων της Ford, που διασφαλίζει βελτιωμένες επιταχύνσεις και καλύτερη απόκριση. Και η αλήθεια είναι πως τα καταφέρνει εξαιρετικά, καθώς σε κανέναν σημείο δε νιώσαμε προβληματισμό από τους 2,5 τόνους βάρους του αμαξώματος. Βεβαίως από την άλλη η μέση κατανάλωση των 8,9 λτ./100 χλμ. που ανακοινώνει η Ford, είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί.