Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αναλόγως της έκδοσης, το ωφέλιμο εσωτερικό μήκος της καρότσας κυμαίνεται από τα 2.537 – 4.150 χλστ. και το πλάτος διατηρείται σταθερό στα 1.662 χλστ. (1.268 χλστ. μεταξύ των θόλων).

Στις εκδόσεις «H2», το ωφέλιμο ύψος του χώρου φόρτωσης έχει αυξηθεί κατά 511 χλστ. στα 1.898 χλστ. ενώ…

… έχει διασφαλιστεί και μια πλήρως εκμεταλλεύσιμη θήκη πάνω ακριβώς από την καμπίνα των επιβατών.

Η πλευρική πόρτα έχει μέγιστο πλάτος 1.030 χλστ. και ύψος 1.284 χλστ. ενώ…

… τα –στάνταρτ- δύο φύλλα της πίσω (χωρίς τζάμι), ανοίγουν σε γωνία έως και 180 μοιρών.

Ειδικοί κρίκοι στερέωσης του φορτίου υπάρχουν και στα πλευρικά τοιχώματα της καρότσας (βασικός εξοπλισμός).

Όγκος έως και 8,6κ.μ., ωφέλιμο φορτίο έως και 1,28t.

6.185 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2018)

Το Renault Trafic θα προσφέρεται με δύο μήκη αμαξώματος / μεταξονίου και δύο επιλογές ως προς το ύψος της οροφής.
Με το μήκος του χώρου φόρτωσης να κυμαίνεται από τα 2.537 – 2.937 χλστ. αναλόγως της έκδοσης (L1 ή L2), χάρη στην ύπαρξη μιας ειδικής καταπακτής στη βάση του καθίσματος του συνοδηγού (πλάτος 510 χλστ. x ύψος 222 χλστ.), διασφαλίζεται η αύξηση του ωφέλιμου μήκους του χώρου φόρτωσης κατά 413 χλστ. έως το χώρο κάτι από το διπλό κάθισμα του συνοδηγού ή κατά 1.213 χλστ. έως το χώρο για τα πόδια του εξωτερικού συνεπιβάτη.
Για τις ανάγκες της φωτογράφισης, είχαμε στη διάθεση μας την έκδοση με ψηλή οροφή που προσφέρει ωφέλιμο εσωτερικό ύψος στα 1.898 χλστ., γεγονός που μεταξύ άλλων διασφαλίζει και μια εύκολα προσβάσιμη και πλήρως εκμεταλλεύσιμη θήκη εντός της καρότσας, ακριβώς πάνω από την καμπίνα των επιβατών.
Παράλληλα, εξαιρετική είναι η απόφαση της ελληνικής αντιπροσωπείας να προσφέρει και κρίκους στερέωσης του φορτίου και στα πλευρικά τοιχώματα της καρότσας.