|
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Movano αναδιαρθρώνεται πλήρως, καθώς οι κινητήρες του υπάρχοντος μοντέλου αποσύρονται και αντικαθίστανται από ένα νέο 4κύλινδρο, χωρητικότητας 2,3 λίτρων.
Ο εν λόγω υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, με τελευταίας γενιάς σύστημα τροφοδοσίας common-rail, θα είναι διαθέσιμος σε τρεις εκδοχές, με μέγιστη ισχύ 100, 125 ή 150 ίππων και ροπή 285, 310 ή 350 Nm αντίστοιχα.
Προκειμένου να καλύψει τις προδιαγραφές της Euro5, ο νέος κινητήρας των 2,3 λίτρων εφοδιάζεται με φίλτρο μικροσωματιδίων, ενώ η βασική επιλογή στα κιβώτια ταχυτήτων θα αφορά σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι δύο ισχυρότερες εκδόσεις του νέου Movano θα προσφέρονται προαιρετικά και με το αυτόματο - σειριακό Easytronic.
Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει η Opel, το νέο αυτό μηχανικό σύνολο θα διακρίνεται για την περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου, η οποία, ανάλογα με την έκδοση, θα ξεκινά από τα μόλις 7,8 λτ./100 χλμ. Αντίστοιχα, η αυτονομία του οχήματος θα μπορεί να ανέλθει έως και τα 1.300 χλμ.
Σε ό,τι αφορά στα επιμέρους μηχανικά μέρη του νέου Movano, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν πληρέστατο εξοπλισμό ενεργητικής ασφάλειας, που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ABS με EBD στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, ενώ το ESP θα προσφέρεται ως στάνταρ στις εκδόσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς (διπλοί με μεικτό βάρος άνω των 3,5t.) και προαιρετικά στις προσθιοκίνητες.
|
|
|
|
Οι κορυφαίες εκδόσεις του Movano θα εφοδιάζονται και με το αυτόματο Easytronic, ενώ χάρη στο φίλτρο μικροσωματιδίων, θα καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro5.
|
|
|