Στο πλαίσιο των εορτασμών για την συμπλήρωση 60 ετών από την παρουσίαση του Unimog, οι υπεύθυνοι του σχεδιαστικού τμήματος της Mercedes-Benz παρουσίασαν ένα πρωτότυπο όχημα το οποίο, ενώ διατηρεί αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά του θρυλικού πλέον μοντέλου, ξεχωρίζει για την φουτουριστική σχεδίαση του.
Μέσα στο έτος που διανύουμε συμπληρώνονται 60 έτη από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του Unimog (1951) και όπως είναι φυσικό, η Mercedes-Benz διοργάνωσε αρκετές εκδηλώσεις για τον εορτασμό της σημαντικής αυτής επετείου. Δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε πως το «Universal Motor Gerat» ή Unimog όπως είναι πιο γνωστό, θεωρείται μεταξύ των πιο επιτυχημένων εμπορικά εκπροσώπων της κατηγορίας του σε παγκόσμιο επίπεδο. Κατά την διάρκεια της πιο πρόσφατης εκδήλωσης στις 3 Ιουνίου, στην γραμμή παραγωγής του Worth (Γερμανία), η Mercedes-Benz Special Trucks (MBS), το τμήμα δηλαδή της γερμανικής εταιρείας που αφορά στα οχήματα «ειδικών αποστολών» με εκπροσώπους τα Unimog, Econic και το πιο πρόσφατο Zetros, επεφύλασσε μια εντυπωσιακή έκπληξη για τους καλεσμένους. Ο λόγος για το φουτουριστικό πρωτότυπο Unimog που παρουσιάστηκε και κυριολεκτικά έκλεψε την παράσταση, ενώ δεν ήταν λίγοι αυτοί που έσπευσαν να υποθέσουν πως ουσιαστικά το εν λόγω μοντέλο αποτελεί μια… πρόγευση της νέας γενιάς του δυναμικού και σκληροτράχηλου μοντέλου. Βασισμένο στο αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη του Unimog U5000, το πρωτότυπο δεν αναμένται να αποτελέσει την μελλοντική, 27ή σειρά, του Unimog για τον απλούστατο λόγο πως δεν είναι τίποτε άλλο από μια σχεδιαστική σπουδή σχετικά με το παρελθόν και το μέλλον του οχήματος. Όλα τα μηχανικά μέρη (με εξαίρεση ίσως τις ζάντες) αποτελούν στοιχεία που προσφέρονται και στα υπάρχοντα οχήματα των διαφόρων σειρών του Unimog. Το στοιχείο που το διαφοροποιεί δεν είναι άλλο από την εντυπωσιακή σχεδίαση. Ωστόσο, το γεγονός ότι οι σχεδιαστές της γερμανικής εταιρείας που ανέλαβαν την εξέλιξη του, επέλεξαν να παρουσιάσουν ένα όχημα με ανοικτή καμπίνα, δεν θα πρέπει να εκπλήσσει κανέναν. Η πρώτη έκδοση του Unimog που παρουσιάστηκε το 1951 έφερε επίσης ανοικτή καμπίνα επιβατών.