ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Στην 64η ΙΑΑ το Ranger των 200 ίππων

3.558 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2011)

Πολλά και ιδιαίτερα ενδιαφέρονται είναι τα εκθέματα στο περίπτερο της Ford στην Διεθνή ΙΑΑ της Φρανκφούρτης. Μεταξύ αυτών, περίοπτη θέση καταλαμβάνει η νέα γενιά το σκληροτράχηλου Ranger που θα λανσαριστεί από τις αρχές του 2012 και θα προσφέρεται με νέους κινητήρες 2,2 ή 3,2 λτ. και ισχύ έως και 200 ίππων.

Η μια από τις σημαντικότερες αυτοκινητοβιομηχανίες σε παγκόσμιο επίπεδο, η Ford Motor Company, δεν θα μπορούσε παρά να αποτελέσει πόλο έλξης των επισκεπτών της 64ης Διεθνής Έκθεσης της Φρανκφούρτης. Μεταξύ των σημαντικότερων εκθεμάτων στο περίπτερο της Ford συγκαταλέγονταν ορισμένα φουτουριστικά πρωτότυπα όπως το EVOS και το Fiesta ST ενώ παράλληλα παρουσιάστηκαν και αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες της Ford όπως ο νέος EcoBoost κινητήρας των 1,0 λτ. για το Fiesta και αρκετά μοντέλα με την τεχνολογία ECOnetic που συμβάλλει στην σημαντική μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.
Πέραν όμως όλων των παραπάνω, περίοπτη θέση στο φαντασμαγορικό περίπτερο της Ford κατείχε και η νέα γενιά του δυναμικού Ranger που αναμένεται να λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ από τις αρχές του 2012.
Εντελώς νέο, τόσο σχεδιαστικά όσο και σε ότι αφορά στα μηχανικά του μέρη, το νέο Ranger αναμένεται να προκαλέσει σημαντικό… πονοκέφαλο στους ανταγωνιστές του χάρη στους αυξημένους χώρους στο εσωτερικό και τις καλύτερες μεταφορικές δυνατότητες, τους νέους κινητήρες με ισχύ έως και 200 ίππων καθώς επίσης και τον πληρέστατο από καινοτόμα στοιχεία, εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Κομψή σχεδίαση και πληρέστατη γκάμα
Το νέο Ranger θα κατασκευάζεται στις γραμμές παραγωγής της Ford στην Ταϊλάνδη, την Ν. Αφρική και την Αργεντινή και θα προσφέρεται με μονή, επιμηκημένη και διπλή καμπίνα. Φυσικά θα υπάρχουν διαθέσιμες εκδόσεις με κίνηση στους δύο ή και τους τέσσερις τροχούς.
Οι έντονες καμπύλες, το επιβλητικό νέο εμπρόσθιο τμήμα και οι αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος κερδίζουν τις εντυπώσεις ενώ ο εσωτερικός διάκοσμος είναι κομψότατος και διακρίνεται για τους αυξημένους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Μάλιστα η Ford ανακοινώνει πως έχουν προβλεφθεί 23 διαφορετικοί χώροι για μικροαντικείμενα και αποσκευές στο εσωτερικό του νέου Ranger ενώ και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας έχει αναβαθμιστεί σημαντικά.
Ως στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του νέου Ranger προσφέρεται το ESP τελευταίας γενιάς ενώ τα προηγμένα συστήματα πολυμέσων (πλοήγηση και ηχοσυστήματα) ελέγχονται από ένα υπερσύγχρονο σύστημα φωνητικών εντολών και είναι συμβατά με συνδέσεις Bluetooth, USB κ.ά.

Αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες
Πέραν όλων των παραπάνω αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο Ranger διακρίνεται και για τις αυξημένες επιδόσεις του στην μεταφορά φορτίων. Η ελκτική του ικανότητα έχει αυξηθεί στα 3.350 κιλά ενώ μπορεί να συνεχίσει να κινείται παρά την βύθιση σε υδάτινα εμπόδια ύψους ακόμα και 800 χλστ. Παρά την αύξηση του μεταξονίου στα 3.220 χλστ. και του μετατροχίου στα 1.560 χλστ. (1.590 για τις εκδόσεις 4x4), ο κύκλος στροφής του νέου Ranger παραμένει αντίστοιχος με αυτόν του υπάρχοντος μοντέλου. Σε ότι αφορά στις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, η Ford ανακοινώνει πως στις διπλοκάμπινες εκδόσεις το μήκος ανέρχεται στα 1.549 χλστ., το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 100 χλστ. στα 1.560 ενώ το ύχος ορίζεται στα 511 χλστ. Το ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών ορίζεται στα 1.139 χλστ. και το πλάτος της πίσω θύρας είναι 1.330 χλστ. αντίστοιχα.

Εντελώς νέοι κινητήρες ισχύος έως και 200 ίππων
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Ranger θα περιλαμβάνει ως βασική επιλογή το νέο μηχανικό σύνολο των 2,2 λτ. που παρουσιάστηκε με το ανανεωμένο Transit του 2012. Ο εν λόγω πετρελαιοκινητήρας TDCi αποδίδει ισχύ 150 ίππων και ροπή 375 Nm.
Ωστόσο οι κορυφαίες εκδόσεις του νέου Ranger θα εφοδιάζονται με τον επίσης νέο TDCi πετρελαιοκινητήρα των 3,2 λτ. που αποδίδει ισχύ 200 ίππων και μέγιστη ροπή 470 Nm. Πέραν της φιλικής προς το περιβάλλον λειτουργίας τους, τα νέα αυτά μηχανικά σύνολα συνεργάζονται με νέα κιβώτια ταχυτήτων έξι (6) σχέσεων ενώ οι δεξαμενές καυσίμων των 80 λτ. εγγυώνται την σημαντική αύξηση της μέσης αυτονομίας του νέου Ranger.