Δύο νέους κινητήρες 2,3 και 3,0 λτ. που αποδίδουν ισχύ 146 ίππων αμφότεροι, προστέθηκαν στην γκάμα του νέου Iveco Daily.
Δύο νέοι κινητήρες για το Iveco Daily
2.634 Επισκέψεις στο άρθρο (10/2/2012)
Η νέα γενιά του Daily που πρόσφατα ξεκίνησε την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά αναβαθμίζεται με την προσθήκη δύο νέων κινητήρων 2,3 και 3,0 λτ. με ισχύ 146 ίππων αμφότεροι.
Αναβαθμίσεων συνέχεια για το νέο Iveco Daily καθώς όπως ανακοίνωσε στις αρχές Φεβρουαρίου η ιταλική εταιρεία, το δημοφιλέστατο μοντέλο θα προσφέρεται πλέον με δύο νέους κινητήρες.
Ο πρώτος εξ αυτών είναι χωρητικότητας 2,3 λτ. και καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5 αποδίδοντας ισχύ 146 ίππων και ροπή 350 Nm. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο εφοδιάζεται με turbo με μεταβλητή γεωμετρία και την τεχνολογία Multijet II. Όλες οι εκδοχές του συγκεκριμένου κινητήρα των 2,3 λτ. (106, 126 και 146 ίππων) συνδυάζονται με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων που έχει εξελιχθεί με στόχο την βέλτιστη εκμετάλλευση των υψηλών αποθεμάτων ροπής του κινητήρα και την διατήρηση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου του στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα.
Αντίστοιχα ο κινητήρας των 3,0 λτ. που προστίθεται στην γκάμα του ιταλικού μοντέλου, αποδίδει ισχύ 146 ίππων και μέγιστη ροπή 370 Nm, ενώ καλύπτει όχι μόνο τις προδιαγραφές της Euro 5 αλλά και του αυστηρότερου πρωτοκόλλου EEV.
Παράλληλα ο οδηγός του νέου Daily μπορεί να εκμεταλλευτεί τις υπηρεσίες δύο νέων τεχνολογιών που είναι διαθέσιμες για το Daily, τις Start&Stop και GSI (Gear Shift Indicator).
Το σύστημα Start&Stop αναλαμβάνει να απενεργοποιήσει τον κινητήρα όταν δεν απαιτείται η λειτουργία του (ακινητοποιημένο όχημα και «νεκρά» σχέση στο κιβώτιο) προσφέρονται σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Αντίστοιχα η τεχνολογία GSI παρέχει στον οδηγό πληροφορίες αναφορικά με την βέλτιστη σχέση μετάδοσης που πρέπει να εμπλέξει ανά πάσα στιγμή στο κιβώτιο συμβάλλοντας επίσης σε αυτόν τον τομέα.
Συνδυάζοντας τις δύο αυτές τεχνολογίες, ένα Daily με τον κινητήρα των 2,3 λτ. (146 ίπποι) και το νέο κιβώτιο των 6 σχέσεων, είναι σε θέση να επιτύχει μείση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου του αλλά και των εκπομπών ρύπων του έως και κατά 10%.
Τέλος η Iveco ανακοινώνει πως για όλες τις εκδόσεις του Daily με μονούς πίσω τροχούς, θα προσφέρεται και η δυνατότητα παραγγελίας με ζάντες αλουμινίου.