ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Μεταξύ των νέων στοιχείων που θα φέρει το αναβαθμισμένο Mercedes-Benz Sprinter είναι και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7G-Tronic.

Με τις αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί, ένα Sprinter με μεικτό βάρος 3,5t. μπορεί να επιτύχει μέση κατανάλωση έως και 7,0λτ./100χλμ.

Αναβαθμίζεται το Sprinter

2.574 Επισκέψεις στο άρθρο (16/3/2012)

Μέσα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να είναι διαθέσιμο το ανανεωμένο Mercedes-Benz Sprinter που για πρώτη φορά θα προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με επτά σχέσεις.

Συγκεκριμένα και βάσει των όσων έχουν ανακοινωθεί από την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, το Mercedes-Benz Sprinter θα γίνει το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό της κατηγορίας του που θα προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με επτά σχέσεις. Πρόκειται για το γνωστό κιβώτιο 7G-Tronic της Mercedes-Benz που σε συνδυασμό με το πακέτο BlueEFFICIENCY, αναμένεται να συμβάλλει στην σημαντική μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου των πετρελαιοκινήτων του Sprinter. Μάλιστα ο κατασκευαστής αναφέρει επιδόσεις της τάξης των 7,6λτ./100 χλμ.
Παράλληλα όμως το Sprinter θα εφοδιάζεται και με το νέο αναβαθμισμένο σύστημα ESP που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει δύο νέες λειτουργίες.

Το νέο 7G-Tronic
Χάρη στο νέο αυτόματο κιβώτιο των επτά σχέσεων, οι εναλλαγές των σχέσεων στο αναβαθμισμένο Sprinter είναι σημαντικά πιο γρήγορες και ομαλές και ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα με το ελάχιστο κόστος σε καύσιμο.
Σε συνδυασμό με συστήματα όπως ο αναβαθμισμένος πίσω άξονας και τη αυτόματη απενεργοποίηση του κινητήρα όταν το όχημα δεν κινείται, ένα Sprinter με μεικτό βάρος 3,5t. και το 4κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα της βασικής έκδοσης του, μπορεί να επιτύχει μέση κατανάλωση καυσίμου της τάξης των 7,0 λτ./100 χλμ.

Adaptive ESP με πρόσθετες λειτουργίες
Η ανανεωμένη έκδοση του Adaptive ESP® της Mercedes-Benz με το οποίο θα προσφέρεται το Sprinter περιλαμβάνει δύο νέες και εξαιρετικά ενδιαφέρουσες λειτουργίες.
Μέσω της «Brake Disk Wipe» το σύστημα αναλαμβάνει να ασκήσει μια ελαφρά πίεση στο σύστημα πέδησης προκειμένου να… σκουπίσει τις δισκόπλακες όταν το όχημα κινείται σε βρεγμένο οδόστρωμα με αποτέλεσμα η ισχύς των φρένων να διατηρείται πάντοτε στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο.
Αντίστοιχα η λειτουργία «Electronic Brake Prefill» είναι σε θέση να ανιχνεύσει πότε ο οδηγός αφήνει απότομα το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού και αυτόματα μειώνει την απόσταση της δισκόπλακας από τα τακάκια προκειμένου να μειωθεί σημαντικά ο χρόνος που απαιτείται για την ενεργοποίηση των φρένων, στην περίπτωση πάντα που αυτή είναι η πρόθεση του οδηγού π.χ. σε περιπτώσεις φρεναρίσματος πανικού.