Το Mercedes-Benz eActros 600 βάζει πλώρη για το ρεκόρ Guinness!
Τα Vans της Mercedes-Benz πέρασαν το crash test του Αρκτικού Κύκλου!
Η Daimler AG συγκέντρωσε στην Στουτγκάρδη εκπροσώπους του Τύπου προκειμένου να τους παρουσιάσει μια πρώτη γεύση από τα όσα μέλλει να ανακοινώσει κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Επαγγελματικών οχημάτων του Ανοβέρου που θα πραγματοποιηθεί μέσα στο φθινόπωρο.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
έχει να επιδείξει μια ευρύτατη γκάμα επαγγελματικών οχημάτων που κυμαίνεται από
το νέο Vanette με την
ονομασία Citan έως το κορυφαίο βαρύ φορτηγό Actros που διατίθεται ήδη και στην ελληνική αγορά με
κινητήρες τεχνολογίας Euro6.
Ωστόσο, οι εκπρόσωποι του Τύπου
από όλη την Ευρώπη είχαν την ευκαιρία να δουν για πρώτη φορά ένα νέο επαγγελματικό
όχημα της Mercedes-Benz που συγκέντρωσε
τα φώτα της δημοσίοτητας.
Ο λόγος για το νέο φορτηγό με
την ονομασία Antos που ουσιαστικά αντικαθιστά στην γκάμα της γερμανικής
εταιρείας το Axor.
Μια πρώτη ματιά στο νέο Mercedes-Benz Antos
Με το εν λόγω μοντέλο, η Mercedes-Benz παρουσιάζει μια εντελώς νέα γενιά φορτηγών που προορίζονται για χρήση σε διανομές προϊόντων.
Διαθέσιμο με δύο μήκη καμπίνας,
το Antos είναι
σε θέση να καλύψει ακόμα και εφαρμογές ιδιαίτερα μεγάλου βάρους ενώ έχει να
επιδείξει κορυφαία επίπεδα απόδοσης και οδικής συμπεριφοράς.
Την κίνηση του Mercedes-Benz Antos αναλαμβάνουν
νέα μηχανικά σύνολα (6κύλινδρα σε σειρά) και πιο συγκεκριμένα ο OM 936 των 7,7 λτ., ο ΟΜ 470 των 10,7 λτ. και ο ΟΜ 471
των 12,8 λτ.
Νέα συστήματα ασφάλειας για το Mercedes-Benz Actros
Ο κορυφαίος εκπρόσωπος της Mercedes-Benz στα επαγγελματικά οχήματα, η νέα γενιά του Actros, αναβαθμίζεται περαιτέρω με την προσθήκη ορισμένων –προηγμένων τεχνολογικά- ηλεκτρονικών συστημάτων που βελτιώνουν τόσο την απόδοση του όσο και τα επίπεδα ασφάλειας που προσφέρει.
Ο λόγος για την -3η
κατά σειρά- γενιά του Active
Brake Assist που είναι σε θέση να αναγνωρίζει
τόσο κινούμενα όσο και σταθερά εμπόδια στον δρόμο του φορτηγού και να
επεμβαίνει αυτόματα στο σύστημα πέδησης του οχήματος προκειμένου να το
ακινητοποιήσει πλήρως στην περίπτωση που ανιχνεύσει το ενδεχόμενο πρόσκρουσης.
Παράλληλα το Predictive Powertrain Control (PPC) κάνει χρήση δεδομένων μέσω GPS για την
τοπογραφία της διαδρομής στην οποία κινείται το όχημα και αναλαμβάνει την χρήση
του κιβωτίου ταχυτήτων (ως ένα υπερ-εξελιγμένο cruise- control) ώστε να
μειώσει στον μέγιστο βαθμό την μέση κατανάλωση καυσίμου κάτω από όλες τις
συνθήκες.
Αναβαθμίσεις και στην γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών
Πέραν όμως των εκπροσώπων της στη κατηγορία των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, η Mercedes-Benz παρουσίασε και αρκετά νέα στοιχεία για τα ελαφρά επαγγελματικά της.
Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε
το νέο Vanette με την
ονομασία Citan που θα λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ από το
φθινόπωρο όταν και θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό κατά τη διάρκεια της ΙΑΑ
του Ανοβέρου.
Επιπρόσθετα, το Sprinter θα παρουσιαστεί
στην ΙΑΑ με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο με 7 σχέσεις με την ονομασία 7G-Tronic που μεταξύ άλλων του επιτρέπει να διατηρεί την
μέση κατανάλωση καυσίμου ακόμα και στα 7 λτ./100 χλμ. (αναλόγως της έκδοσης του
οχήματος). Παράλληλα προστίθενται και αρκετές νέες λειτουργίες και αναβαθμίσεις
στο προηγμένο σύστημα ευστάθειας ESP.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr