ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Mercedes-Benz Citaro με τους κινητήρες τεχνολογίας Euro6 απέσπασε τον πολυπόθητο τίτλο του «Bus of the Year» για το 2013.

Η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, το κορυφαίο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας και φυσικά οι κινητήρες Euro6 αποτέλεσαν τα βασικά όπλα του γερμανικού αστικού λεωφορείου.

Bus of the Year 2013 το Citaro Euro6

3.296 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2012)

Μια ακόμη σημαντική πρωτιά στην κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων εξασφάλισε η Mercedes-Benz καθώς το αστικό Citaro απέσπασε τον τίτλο του «Bus of the Year» για το 2013.

Για μια ακόμη χρονιά, η Mercedes-Benz κατάφερε να υπερισχύσει του ανταγωνισμού για την ανάδειξη του κορυφαίου λεωφορείου της αγοράς. Αυτή την φορά ήταν το αστικό νέο Citaro με τους κινητήρες που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6, αυτό που απέσπασε τον τίτλο του «Bus of the Year» για το 2013, παρά το γεγονός ότι είχε να αντιμετωπίσει έναν εξαιρετικά ισχυρό ανταγωνισμό με πολλές προτάσεις που εφοδιάζονταν με υβριδικά συστήματα κινητήρων.

 

Κορυφαία αντιρρυπαντική τεχνολογία

Το Mercedes-Benz Citaro είναι από τους πρώτους εκπροσώπους στην κατηγορία του που εφοδιάζονται με κινητήρες τεχνολογίας Euro6.

Χάρη στον συνδυασμό των τεχνολογιών SCR και EGR ως προς την διαχείριση των καυσαερίων και τα νέα συστήματα καταλυτικού μετατροπέα και φίλτρου μικροσωματιδίων, η Mercedes-Benz έχει καταφέρει να προσφέρει ιδιαίτερα φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες και για το Citaro.

Τα μηχανικά σύνολα ΟΜ 937 (7,7λτ.) και ΟΜ 470 (10,7λτ.) αποτελούν δύο από τις πιο προηγμένες τεχνολογικά αλλά και αξιόπιστες προτάσεις στην κατηγορία των κινητήρων με προδιαγραφές Euro6 για την αγορά των λεωφορείων.

Παράλληλα εμφανίζουν εξαιρετικά περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου (μειωμένη κατά 3%- 5%) χάρη και σε ένα καινοτόμο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας του οχήματος όταν αυτό επιβραδύνει κλπ.

Πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε πως η μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 5% για ένα αστικό λεωφορείο ισοδυναμεί σε περίπου 1.000 λτ. καυσίμου ή 2,6 τόνους CO2 σε ετήσια βάση.

 

Ελκυστική σχεδίαση και κορυφαία ασφάλεια

Το «Bus of the Year» για το 2013 όμως έχει να επιδείξει και μια ιδιαίτερα ελκυστική σχεδίαση τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού.

Οι νέες στυλιστικές φόρμες που καθορίζουν την μορφή του Citaro Euro6 ακολουθούν ωστόσο πιστά τις επιταγές της πρακτικότητας και την λειτουργικότητας με αποτέλεσμα, το γερμανικό αστικό λεωφορείο να προσφέρει πιο άνετους χώρους στο εσωτερικό αλλά και ένα υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας για όλους τους επιβάτες.

Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Citaro καλύπτει πλήρως τις προδιαγραφές του προτύπου ECE R 66/01 της ΕΕ που αφορά στην διασφάλιση ζωτικού χώρου για την επιβίωση των επιβατών ακόμα και στην περίπτωση ανατροπής του λεωφορείου. Μάλιστα η Mercedes-Benz προσφέρει ήδη με το Citaro ένα όχημα που καλύπτει το συγκεκριμένο πρότυπο της ΕΕ παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη οδηγία δεν αναμένεται να τεθεί σε ισχύ πριν από το 2017!

Τέλος δεν πρέπει να παραβλέψουμε πως το νέο Mercedes-Benz Citaro είναι το πρώτο αστικό λεωφορείο που εφοδιάζεται με σύστημα ελέγχου της ευστάθειας του κατά την κίνηση (Electronic Stability Program- ESP).