ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Τα μελλοντικά επαγγελματικά οχήματα επιβάλλεται να εφοδιάζονται με συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού προκειμένου να πάρουν έγκριση τύπου στην ΕΕ.

Το δεύτερο σκέλος της 661/2009/EC προβλέπει την ύπαρξη ηλεκτρονικών συστημάτων όπως τα Lane Departure Warning System και Advanced Emergency Braking System.

Mercedes-Benz: Πιστοποίηση ασφαλούς πέδησης

2.534 Επισκέψεις στο άρθρο (15/10/2012)

Με την παρουσίαση του νέου Active Brake Assist 3, η Mercedes-Benz γίνεται μια από τις πρώτες εταιρείες που είναι συμβατή με τις προδιαγραφές της Κοινοτικής Οδηγίας «AEBS» που θα ισχύσει από το 2015.

Με την παρουσίαση του νέου Antos αλλά και του Actros, που προηγήθηκε, τα οποία εφοδιάζονται με το νέο σύστημα υποβοήθησης της πέδησης με την ονομασία «Active Brake Assist 3», η Mercedes-Benz γίνεται μια από τις πρώτες εταιρείες που κατέχουν ήδη την πιστοποίηση συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές που προβλέπει η Κοινοτική Οδηγία «AEBS= Advenced Emergency Braking Systems» η οποία θα τεθεί σε ισχύ στο τέλος του 2015.

Από το 2009, η αρμόδια Επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου έχει θεσπίσει μέσω της Κοινοτικής Οδηγίας 661/2009/EC, μια σειρά προδιαγραφών που επιβάλλεται να υιοθετηθούν από τα μελλοντικά επαγγελματικά ή μη οχήματα προκειμένου να αναβαθμιστεί σημαντικά ο τομέας της οδικής ασφάλειας σε όλα τα κράτη- μέλη της.

Η εν λόγω οδηγία περιλαμβάνει δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση, όλα τα νέα οχήματα (επιβατικά, λεωφορεία, φορτηγά κ.ά.) επιβάλλεται να εφοδιάζονται με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας τους (ESP ή ESC). Το εν λόγω ρύθμιση αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από τη 1η Νοεμβρίου του 2014.

Ωστόσο οι αυστηρότερες προδιαγραφές που επιβάλλεται να πληρούν τα μελλοντικά οχήματα δεν σταματούν εκεί καθώς στη δεύτερη φάση της 661/2009/EC, από τον Νοέμβριο του 2015, όλα τα νέα επαγγελματικά οχήματα επιβάλλεται να εφοδιάζονται με συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού. Στα εν λόγω συστήματα περιλαμβάνονται –υποχρεωτικά- αυτά που προειδοποιούν τον οδηγό όταν το όχημα παρεκκλίνει της προβλεπόμενης πορείας του (Lane Departure Warning Systems) αλλά και αυτά που είναι σε θέση να ανιχνεύσουν το ενδεχόμενο σύγκρουσης του οχήματος με κάποιο άλλο προπορευόμενο όχημα ή εμπόδιο που παρεμβάλλεται στην πορεία του (Advances Emergency Braking Systems).

Το δεύτερο σκέλος της συγκεκριμένης Κοινοτικής Οδηγίας θα τεθεί σε ισχύ από τον Νοέμβριο του 2012 και θα αφορά σε όλα τα λεωφορεία με δυνατότητα μεταφοράς άνω των 9 επιβατών καθώς και όλα τα φορτηγά με μεικτό βάρος άνω των 3,5t. Δεδομένου ότι το νέο Active Brake Assist 3ης γενιάς της Mercedes-Benz που είναι διαθέσιμο με τα νέα Actros και Antos, καλύπτει τις προδιαγραφές και του δεύτερου σκέλους της 661/2009/EC, η Mercedes-Benz είναι πλέον μια από τις πρώτες εταιρείες που καλύπτει απόλυτα τις αυστηρότερες προδιαγραφές ασφάλειας που θα ισχύσουν μελλοντικά για επαγγελματικά οχήματα στην ευρύτερη επικράτεις της ΕΕ.