ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οι δύο γενιές των Mercedes-Benz Citaro και Setra ComfortClass 500 θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους προκειμένου να διαπιστωθεί η υπεροχή των νέων κινητήρων Euro6.

Το νέο Mercedes-Benz Citaro Euro6 αναμένεται να βρεθεί αντιμέτωπο με δύο εκπρόσωπους της προηγούμενης γενιάς του…

… ενώ το νέο Setra ComfortClass 500 θα «αναμετρηθεί με μια αντίστοιχη έκδοση του προκατόχου του, επίσης με κινητήρα τεχνολογίας Euro5.

Τα Euro6 λεωφορεία… προκαλούν το παρελθόν

3.747 Επισκέψεις στο άρθρο (18/10/2012)

Μέσω ενός πρωτότυπου διαγωνισμού, οι Mercedes-Benz και Setra σκοπεύουν να αποδείξουν πως τα νέα Citaro Euro6 και ComfortClass 500 εμφανίζουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τους προκατόχους τους.

Το φιλόδοξο σχέδιο του κλάδου των λεωφορείων του Ομίλου Daimler AG αναμένεται να πραγματοποιηθεί από τις 22- 26 Οκτωβρίου με αφετηρία και τερματισμό την πρωτεύουσα του γερμανικού κρατιδίου Hesse, το Wiesbaden.

Στο εγχείρημα αναμένεται να συμμετάσχουν τόσο το νέο αστικό Mercedes-Benz Citaro Euro6 όσο και το νέο Setra ComfortClass 500 (Euro6) καθώς και οι προκάτοχοι τους, σε πανομοιότυπες εκδόσεις με κινητήρες τεχνολογίας Euro5.

Τα πέντε οχήματα που θα λάβουν μέρος στον εν λόγω… διαγωνισμό, αναμένεται να καλύψουν συνολικά 20.000 χλμ. χωρίς να σταματήσουν να λειτουργούν σε 24ωρη βάση για ένα 5ήμερο, με εξαίρεση τις δύο στάσεις ανεφοδιασμού που θα πραγματοποιούν δύο φορές την ημέρα.

Σε ότι αφορά στον κλάδο των αστικών λεωφορείων, το νέο Mercedes-Benz Citaro με τον OM 936 κινητήρα των 229 ίππων που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6, θα ανταγωνιστεί τον προκάτοχο του. Το Citaro Euro5 θα εκπροσωπηθεί με δύο εκδόσεις με τους κινητήρες OM 906 hLA (286 ίππων) και OM 457 hLA (299 ίππων).

Τα τρία αστικά λεωφορεία θα ακολουθήσουν το «απαιτητικό» δρομολόγιο Νο17 της πόλης του Wiesbaden, πραγματοποιώντας καθημερινά 20 διαδρομές των 18,6 χλμ. έκαστη. Πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε πως τα λεωφορεία θα σταματούν σε κάθε στάση κατά μήκος της διαδρομής ωστόσο, αντί για επιβάτες θα μεταφέρουν φορτίο με ανάλογο βάρος.

Σε ότι αφορά την γκάμα των τουριστικών λεωφορείων, το νέο Setra ComfortClass S 515 HD (12μετρο) με τον OM 470 των 428 ίππων, θα ανταγωνιστεί τον προκάτοχο του, Setra ComfortClass S 415 GT-HD με τον OM 457 LA που αποδίδει αντίστοιχη ισχύ.

Τα δύο υπέρ-πολυτελή τουριστικά λεωφορεία, θα έχουν ως αφετηρία το Wiesbaden και σε καθημερινή βάση θα πραγματοποιηθούν τόσο ημερήσια όσο και νυχτερινά ταξίδια συνολικού μήκους 1.800 χλμ./24ωρο.