ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Μέσα στο 2013 η Renault Trucks αναμένεται να αντικαταστήσει πλήρως την γκάμα ελαφρών, μεσαίων και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της.

Μοντέλα όπως το κορυφαίο Magnum αναμένεται να μεταβληθούν πλήρως ενώ στη γκάμα των κινητήρων τους θα προστεθούν και σύνολα τεχνολογίας Euro6.

Μεταξύ των στοιχείων που θα υιοθετηθούν από τη νέα γκάμα επαγγελματικών της Renault Trucks θα περιλαμβάνονται και τα υβριδικά συστήματα κίνησης.

Προσεχώς… επανάσταση για τη Renault Trucks

2.832 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2013)

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, μέσα στην άνοιξη του τρέχοντος έτους, η Renault Trucks αναμένεται να παρουσιάσει την εντελώς νέα γκάμα επαγγελματικών οχημάτων της.

Από την Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (ΙΑΑ), το φθινόπωρο του περασμένου έτους, ο πρόεδρος της Renault Trucks, Heinz Jurgen Low, είχε καταστήσει σαφές πως μέσα στο 2013 (από την άνοιξη και μετά), η γαλλική εταιρεία κατασκευής ελαφρών και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, αναμένεται να παρουσιάσει την εντελώς νέα γκάμα εκπροσώπων της.

Σύμφωνα με τις τότε δηλώσεις του κ. Low, τα νέα οχήματα της Renault Trucks θα φέρουν «επανάσταση» όχι μόνο λόγω της εντελώς νέας σχεδίασης τους όσο και χάρη στις δυνατότητες που θα προσφέρουν στον ιδιοκτήτη τους.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, μέσα στον Ιούνιο, η Renault Trucks θα παρουσιάσει τις νέες γενιές των εκπροσώπων της τόσο στον κλάδο των διεθνών μεταφορών, όσο και στις ενδοαστικές διανομές αλλά και τον κατασκευαστικό κλάδο. Μοντέλα όπως τα Magnum, Premium, Kerax, Maxity κ.ά. θα διαφοροποιηθούν πλήρως από τα όσα γνωρίζουμε στην παρούσα φάση και για τον λόγο αυτό, οι δοκιμές εξέλιξης τους βρίσκονται στο τελικό στάδιο.

 

Νέοι κινητήρες τεχνολογίας Euro6

Μια από τις σημαντικότερες νέες παραμέτρους που αξίζει να αναφέρουμε σχετικά με τη νέα γκάμα της Renault Trucks αφορά στους κινητήρες.

Ως γνωστόν, η γαλλική εταιρεία έχει ανακοινώσει πως έχει ήδη έτοιμα αρκετά νέα μηχανικά σύνολα που καλύπτουν τις πιο πρόσφατες και αυστηρές προδιαγραφές ρύπων στην επικράτεια της ΕΕ.

Για την κατηγορία των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της, η Renault Trucks έχει εξελίξει δύο νέους κινητήρες 11 και 13 λτ. αντίστοιχα.

Ο DTI11 είναι ένα νέο -6κύλινδρο σε σειρά- μηχανικό σύνολο που θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με ισχύ 380, 430 και 460 ίππων με αντίστοιχα αποθέματα ροπής της τάξης των 1.800, 2.050 και 2.200 Nm. Αντίστοιχα, ο επίσης 6κύλινδρος DTI13 θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 440, 480 και 520 ίππων με ροπή 2.200, 2.400 και 2.550 Nm αντίστοιχα.

Για τα ελαφρά και μεσαία φορτηγά της γκάμας της, η Renault Trucks έχει επίσης να παρουσιάσει νέους κινητήρες. Ο πρώτος θα είναι 4κύλινδρος, 5λιτρος, με την ονομασία DTI5 και θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 210 και 240 ίππων και αποθέματα ροπής της τάξης των 800 και 900 Nm αντίστοιχα.

Η δεύτερη επιλογή θα είναι ένας 6κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 8 λτ. (DTI8) ο οποίος θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 250, 280 και 320 ίππων και ροπή 950, 1.050 και 1.200 Nm.