ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ξεκίνησε από το εργοστάσιο του Ντίσελντορφ η παραγωγή της νέας γενιάς του Mercedes-Benz Sprinter με τους κινητήρες τεχνολογίας Euro6.

To γερμανικό ελαφρύ επαγγελματικό διατίθεται σε 130 χώρες και από το 1995, οι πωλήσεις του έχουν ξεπεράσει τα 2,5 εκ. οχήματα.

Η γραμμή παραγωγής του Ντίσελντορφ απασχολεί 6.600 εργαζόμενους και είναι σε θέση να κατασκευάζει 150.000 οχήματα ετησίως…

… δηλαδή 700 οχήματα (όλων των τύπων) σε ημερήσια βάση.

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Sprinter

3.176 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2013)

Έπειτα από οκτώ εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών και επενδύσεις 25 εκατομμυρίων δολαρίων στις γραμμές παραγωγής στο Ντίσελντορφ και το Λούντβιχσφέλντε, ξεκινά και επίσημα η κατασκευή του νέου Sprinter.

Η έναρξη παραγωγής της νέας γενιάς του Mercedes-Benz Sprinter είναι ένα –ξεχωριστής σημασίας- γεγονός καθώς δεν πρέπει να λησμονούμε πως, από το 1995 όταν και ξεκίνησε η παραγωγή της πρώτης του γενιάς, έχουν πωληθεί περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια οχήματα.

Η παραγωγή του νέου Mercedes-Benz Sprinter ξεκινά αρχικά από τις γραμμές του Ντίσελντορφ και του Λούντβιχσφέλντε στην Γερμανία.

Το παρόν στην ειδική εκδήλωση για τα εγκαίνια της παραγωγής του έδωσαν, ο πρόεδρος του κλάδου των ελαφρών επαγγελματικών της Mercedes-Benz, Volker Mornhinweg, ο επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης των Mercedes-Benz Vans, δρ. Sascha Paasche, ο επικεφαλής του τμήματος παραγωγής των Mercedes-Benz Vans, Rainer Ruess και ο διευθυντής της γραμμής παραγωγής του εργοστασίου του Ντίσελντορφ, Martin Kelterer.

Αξίζει να σημειώσουμε πως η νέα γενιά του Mercedes-Benz Sprinter είναι το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό που θα προσφέρεται με κινητήρες τεχνολογίας Euro6 ενώ στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται πέντε νέα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας εκ των οποίων τα τρία πραγματοποιούν το… ντεμπούτο τους στην κατηγορία των Van.

Παράλληλα, δεν πρέπει να παραβλέψουμε πως, εκτός από ιδιαίτερα φιλικοί προς το περιβάλλον, οι νέοι κινητήρες του Mercedes-Benz Sprinter διακρίνονται για την εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου τους που ξεκινά από τα 6,3 λτ./100 χλμ.


Λαμπρό μέλλον αλλά και… ένδοξο παρελθόν

Μπορεί το νέο Mercedes-Benz Sprinter να αναμένεται πως θα συνεχίσει να αποτελεί την… αιχμή του δόρατος στη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ωστόσο, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τις πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες που έχει εισαγάγει στην κατηγορία του στα 18 έτη εμπορικής πορείας.

Το 1995 έγινε το πρώτο Van που εφοδιάστηκε με το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) ενώ ήταν και το πρώτο όχημα της κατηγορίας του που εφοδιάστηκε με το Electronic Stability Program (ESP) το… μακρινό 2002.

Παράλληλα από το 2006 ήταν το πρώτο Van που εφοδιάζεται με την προηγμένη έκδοση του Adaptive ESP, η οποία διαμορφώνει την λειτουργία της ανάλογα με το βάρος του ωφέλιμου φορτίου που μεταφέρεται από το όχημα.


Ένα νέο παγκόσμιο ελαφρύ επαγγελματικό

Όπως προαναφέραμε, από το 1995 και έπειτα, το Mercedes-Benz Sprinter έχει να επιδείξει περισσότερες από 2,5 εκ. πωλήσεις και στην παρούσα φάση διατίθεται σε 130 χώρες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η παραγωγή της νέας γενιάς του ξεκίνησε σε πρώτη φάση από τα εργοστάσια του Ντίσελντορφ και του Λούντβιχφέλντε, ωστόσο το γερμανικό μοντέλο παράγεται και στο Τσάρλεστον (Ν. Καρολίνα, ΗΠΑ), το Γκονζάλες Κατάν (Αργεντινή) και το Φουζού (Κίνα). Παράλληλα, η Mercedes-Benz προετοιμάζει την έναρξη παραγωγής της προηγούμενης γενιάς του και στο εργοστάσιο της ρωσικής GAZ.

Η γραμμή παραγωγής του Ντίσελντορφ στην παρούσα φάση απασχολεί 6.600 εργαζόμενους και οι εγκαταστάσεις της έχουν συνολικό εμβαδόν 700.000 τ.μ.

Η ετήσια παραγωγή του Sprinter ανέρχεται στα 150.000 οχήματα που ισοδυναμεί με 700 οχήματα σε ημερήσια βάση από τρεις βάρδιες εργαζόμενων.