ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το πρωτότυπο «HYDIVU» βασίζεται στο Renault Master και εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύστημα πετρελαιοκινητήρα – ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του.

Το πρόγραμμα «VELUD» οραματίζεται την χρήση μικροσκοπικών συρμών οχημάτων για το τελευταίο στάδιο των ενδοαστικών μεταφορών και τον ανεφοδιασμό καταστημάτων.

Νέες «πράσινες» τεχνολογίες από τη Renault

1.687 Επισκέψεις στο άρθρο (15/12/2014)

Η Renault παρουσίασε ορισμένες σημαντικές νέες τεχνολογικές καινοτομίες που αφορούν και στα ελαφρά επαγγελματικά της οχήματα, οι οποίες αναμένεται να συμβάλλουν στην μείωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος.

Στο πλαίσιο του παρουσίασης του σχεδίου «Innovations@Renault» που διοργανώθηκε πριν από λίγο καιρό στο Παρίσι, η Renault παρουσίασε αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες που στόχο έχουν την μείωση της περιβαλλοντικής ρύπανσης των οχημάτων της, τόσο στα επιβατικά όσο και στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Ας τις δούμε αναλυτικά.

 

Το πρωτότυπο «HYDIVU»

Το πρωτότυπο «HYDIVU» (Hybrid Diesel for LCVs) έχει στόχο να προσφέρει σημαντική μείωση της μέση κατανάλωσης καυσίμου στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και φυσικά, μειωμένο κόστος χρήσης για τους ιδιοκτήτες τους.

Βασισμένο στο Renault Master, το εν λόγω πρωτότυπο όχημα εφοδιάζεται με τον κινητήρα Energy dCi 165 με διπλό turbo και φέρει ενσωματωμένο ένα ειδικό ηλεκτρικό κινητήρα 48V με απόδοση 10 – 12 kW (13,6 – 16,3 ίπποι) στο κιβώτιο ταχυτήτων. Με αυτόν τον τρόπο, ο εν λόγω ηλεκτροκινητήρας είναι σε θέση να προσφέρει επιπλέον ροπή, μειώνοντας τις απαιτήσεις από τον πετρελαιοκινητήρα κατά την επιτάχυνση του οχήματος. Παράλληλα, στη φάση της επιβράδυνσης του οχήματος, το ηλεκτρικό μοτέρ είναι σε θέση να αποθηκεύει ενέργεια σε μια μπαταρία 48V, την οποία και θα χρησιμοποιήσει εκ νέου στη συνέχεια.

Παράλληλα, το εν λόγω σύστημα, χάρη στο πρόγραμμα «Downspeeding», είναι σε θέση να κάνει χρήση μιας πιο αραιής κλιμάκωσης των σχέσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων, προκειμένου να μειώσει τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα ενώ, ανάλογα ρυθμισμένη είναι και η λειτουργία των δύο υπερτροφοδοτών (turbo) του πετρελαιοκινητήρα.

Με αυτόν τον τρόπο, ακόμη και από 1.000 σ.α.λ., παρέχεται ένα «σεβαστό» ποσό της ροπής του κινητήρα στη διάθεση του οδηγού χάρη μεταξύ άλλων και στην αύξηση της απόδοσης του συστήματος τροφοδοσίας κατά 25% στα 2.500 bar.

Όλα τα παραπάνω έχουν συμβάλλει στην μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου κατά 10%.

 

Το πρόγραμμα «VELUD»

Μέσω του προγράμματος «VELUD» (Electric Vehicle for Sustainable Urban Logistics), η Renault εξέλιξε ένα ηλεκτροκίνητο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα, βασισμένο στο Twizy, σε συνεργασία με διάφορους ερευνητικούς φορείς.

Το εν λόγω όχημα προορίζεται να δώσει σημαντικές λύσεις στην τελευταία φάση της εφοδιαστικής αλυσίδας στις ενδοαστικές μεταφορές και επιτρέπει την χρήση μιας ειδικής πλατφόρμας με φορτίο, η οποία μπορεί να ρυμουλκηθεί από το… λιλιπούτειο Twizy.

Με την χρήση αυτού του «μικροσκοπικού» συρμού, καθίσταται δυνατός ο εφοδιασμός καταστημάτων εντός της πόλης, χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα εξαιτίας των περιορισμένων χώρων για ελιγμούς, στάθμευση κ.ά.