Από την άνοιξη του 2006, όταν και παρουσιάστηκε, η νέα γενιά του Mercedes-Benz Sprinter έχει γνωρίσει ιδιαίτερα μεγάλη εμπορική επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο. Για το λόγο αυτό, η Mercedes-Benz αποφάσισε να επενδύσει 177 εκ. ευρώ προκειμένου να αυξήσει την παραγωγή του.
Η ιδιαίτερα επιτυχημένη εμπορική πορεία που διανύει το Mercedes-Benz Sprinter, ώθησε τους υπευθύνους της Γερμανικής εταιρείας στο να επενδύσουν συνολικά 177 εκ. ευρώ στις δύο γραμμές παραγωγής του μοντέλου στο Ludwigsfelde και το Dusseldorf προκειμένου να αυξηθεί η συνολική παραγωγικότητα τους κατά 25%. Η κίνηση αυτή έχει ως αποτέλεσμα να διασφαλιστεί η παραμονή του προσωπικού στα εν λόγω εργοστάσια και παράλληλα να δημιουργηθούν 500 νέες θέσεις εργασίας.
Σε ότι αφορά στη γραμμή παραγωγής του Ludwigsfelde, η Mercedes-Benz αναμένεται να κατασκευάσει ένα νέο τμήμα κατασκευής αμαξωμάτων καθώς και ένα νέο βαφείο. Παράλληλα η γραμμή συναρμολόγησης θα επεκταθεί κατά 9.500 τ.μ. Οι συγκεκριμένες τροποποιήσεις αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί στα μέσα του 2011 και υπολογίζεται πως θα αυξήσουν την παραγωγική δυνατότητα του εν λόγω εργοστασίου κατά 50%.
Αντίστοιχα στη γραμμή παραγωγής του Dusseldorf αναμένεται να αναβαθμιστεί το βαφείο και να αυξηθεί ο ρυθμός παραγωγής κατά 12% έως το τέλος του 2009.
Πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε πως το Mercedes-Benz Sprinter είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 1.000 εκδόσεις με μεικτό βάρος από 3- 5t., ως Van, λεωφορείο ή C+C.
Οι επιλογές αναφορικά με το μήκος του μεταξονίου είναι τρεις, ενώ τέσσερα είναι τα διαφορετικά μήκη αμαξώματος. Οι εκδόσεις Van είναι σε θέση να υποστηρίξουν φορτία συνολικού όγκου από 7,5- 17,0 κ.μ. ενώ το ελάχιστο ωφέλιμο πλάτος τους (μεταξύ των θόλων) ορίζεται στα 1.350 χλστ. Τέλος το μέγιστο ωφέλιμο ύψος (πάντα στις εκδόσεις Van) ανέρχεται στα 2.140 χλστ. μια ιδιαίτερα υψηλή επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας.