Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το νέο Fuso eCanter θα πραγματοποιήσει την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στην προσεχή IAA Transportation 2022 (20-25/9) στο Ανόβερο.

Το νέο Fuso eCanter θα πραγματοποιήσει την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στην προσεχή IAA Transportation 2022 (20-25/9) στο Ανόβερο.

Η γκάμα των εκδόσεων του θα περιλαμβάνει 100+ επιλογές με μεικτό βάρος από 4,25 – 8,55t.

Η γκάμα των εκδόσεων του θα περιλαμβάνει 100+ επιλογές με μεικτό βάρος από 4,25 – 8,55t.

Πιο δυναμική είναι η σχεδίαση του εξωτερικού της καμπίνας με τα νέα φωτιστικά σώματα ενώ…

Πιο δυναμική είναι η σχεδίαση του εξωτερικού της καμπίνας με τα νέα φωτιστικά σώματα ενώ…

… συστοιχίες LEDχρησιμοποιούνται πλέον για τα φώτα και στο πίσω μέρος.

… συστοιχίες LEDχρησιμοποιούνται πλέον για τα φώτα και στο πίσω μέρος.

Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει αλλάξει δραστικά με βασικότερα γνωρίσματα του τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μεγάλη οθόνη αφής των 10 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει αλλάξει δραστικά με βασικότερα γνωρίσματα του τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μεγάλη οθόνη αφής των 10 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

Συστήματα όπως το Active Attention Assist αναλαμβάνουν να ελέγχουν διαρκώς την… επαγρύπνηση του οδηγού κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.

Συστήματα όπως το Active Attention Assist αναλαμβάνουν να ελέγχουν διαρκώς την… επαγρύπνηση του οδηγού κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.

Στο ευρύχωρο εσωτερικό της καμπίνας, προαιρετικά θα προσφέρονται θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι!

Στο ευρύχωρο εσωτερικό της καμπίνας, προαιρετικά θα προσφέρονται θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι!

Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας ελέγχεται από τον επιλογέα ταχυτήτων και έχει τέσσερις βαθμίδες ισχύος.

Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας ελέγχεται από τον επιλογέα ταχυτήτων και έχει τέσσερις βαθμίδες ισχύος.

Με μπαταρίες από 41 – 124kWh, το νέο Fuso eCanter θα έχει αυτονομία από 80 – 200km αναλόγως και της χρήσης.

Με μπαταρίες από 41 – 124kWh, το νέο Fuso eCanter θα έχει αυτονομία από 80 – 200km αναλόγως και της χρήσης.

Συστήματα ADAS όπως το Active Sideguard Assist αναβαθμίζουν κάθετα την ενεργητική ασφάλεια του μοντέλου.

Συστήματα ADAS όπως το Active Sideguard Assist αναβαθμίζουν κάθετα την ενεργητική ασφάλεια του μοντέλου.

  • Το νέο Fuso eCanter θα πραγματοποιήσει την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στην προσεχή IAA Transportation 2022 (20-25/9) στο Ανόβερο.
  • Η γκάμα των εκδόσεων του θα περιλαμβάνει 100+ επιλογές με μεικτό βάρος από 4,25 – 8,55t.
  • Πιο δυναμική είναι η σχεδίαση του εξωτερικού της καμπίνας με τα νέα φωτιστικά σώματα ενώ…
  • … συστοιχίες LEDχρησιμοποιούνται πλέον για τα φώτα και στο πίσω μέρος.
  • Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει αλλάξει δραστικά με βασικότερα γνωρίσματα του τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μεγάλη οθόνη αφής των 10 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.
  • Συστήματα όπως το Active Attention Assist αναλαμβάνουν να ελέγχουν διαρκώς την… επαγρύπνηση του οδηγού κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.
  • Στο ευρύχωρο εσωτερικό της καμπίνας, προαιρετικά θα προσφέρονται θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι!
  • Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας ελέγχεται από τον επιλογέα ταχυτήτων και έχει τέσσερις βαθμίδες ισχύος.
  • Με μπαταρίες από 41 – 124kWh, το νέο Fuso eCanter θα έχει αυτονομία από 80 – 200km αναλόγως και της χρήσης.
  • Συστήματα ADAS όπως το Active Sideguard Assist αναβαθμίζουν κάθετα την ενεργητική ασφάλεια του μοντέλου.

Αυλαία για το νέο Fuso eCanter στην IAA Transportation 2022

17.720 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2022)

Στην προσεχή Διεθνή Έκθεση «IAA Transportation 2022», η Fuso Truck & Bus, θυγατρική της Daimler Truck, θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του ηλεκτρικού Canter, που πλέον διατίθεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος έως και 8,55t. με αυτονομία έως και 200km.

Βελτιωμένο σε όλους τους τομείς!

 

  • Σε νέες εκδόσεις με μεικτό βάρος από 4,25 – 8,55t.
  • Νέες εκδόσεις και σχεδίαση καμπίνας
  • Κινητήρες ισχύος 150 ή 175hp (110 ή 129kW)
  • Μπαταρίες 41, 83 ή 124kWh και αυτονομία από 80 – 200km
 
Στις αρχές Σεπτεμβρίου, η Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation (εν συντομία Fuso), θυγατρική του Ομίλου Daimler Truck, παρουσίασε επίσημα τη νέα γενιά του αμιγώς ηλεκτρικού ελαφρού φορτηγού της με την ονομασία «eCanter», για την αγορά της Ιαπωνίας, όπου και παράγεται.
 
Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει η εταιρεία, η παραγωγή του νέου eCanter θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2023 για την εγχώρια αγορά ενώ, λίγο αργότερα θα ακολουθήσει το λανσάρισμα του και σε εκατοντάδες άλλες αγορές παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της ΕΕ, όπως η Ελλάδα.
 
Στο πλαίσιο αυτό, η επίσημη πρεμιέρα του νέου Fuso eCanter για το ευρωπαϊκό κοινό, έχει προγραμματιστεί να γίνει στην προσεχή Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών του Ανοβέρου (ΙΑΑ Transportation 2022) που θα πραγματοποιηθεί από 20-25/9.


Η γκάμα των εκδόσεων του θα περιλαμβάνει 100+ επιλογές με μεικτό βάρος από 4,25 – 8,55t.

Η γκάμα των εκδόσεων του θα περιλαμβάνει 100+ επιλογές με μεικτό βάρος από 4,25 – 8,55t.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με πολλαπλές αισθητικές και δομικές αναβαθμίσεις

 
Από την έναρξη παραγωγής της αμιγώς ηλεκτρική έκδοσης του Fuso Canter (2017) περίπου 450 οχήματα έχουν διατεθεί σε διάφορες αγορές παγκοσμίως, με τα δεδομένα που έχουν συλλεχθεί από τη χρήση τους να ανάγονται σε δρομολόγια άνω των 6 εκ. χλμ.
 
Έχοντας πλέον μια αναλυτική άποψη για τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες των πολυποίκιλων χρήσεων για τις οποίες προορίζεται το eCanter, η Fusoπροχώρησε στην πλήρη αναβάθμιση του με τη νέα γενιά του να βρίσκεται προ των πυλών.
 
Μεταξύ των βελτιώσεων που το νέο eCanter έχει δεχθεί είναι ο εμπλουτισμός των εκδόσεων του καθώς πλέον θα είναι διαθέσιμο σε 100+ διαφορετικές επιλογές ως προς τον τύπο της καμπίνας, το μήκος του αμαξώματος καθώς και του μεταξονίου.
 
Συγκεκριμένα, εκτός των εκδόσεων με μεικτό 7,5t. που ήταν διαθέσιμες έως σήμερα, η νέα γενιά θα προσφέρεται σε επιλογές με μεικτό από 4,25 – 8,55t. με πέντε επιλογές ως προς το μήκος του μεταξονίου (2,5m, 2,8m, 3,4m, 3,85m & 4,75m). Αντίστοιχα, εκτός από την υπάρχουσα καμπίνα πλάτους 1.700mm, πλέον θα είναι διαθέσιμη και μια πιο φαρδιά (2.130mm).
 
Την ίδια στιγμή, μια νέα τεχνολογία σε ότι αφορά στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το «eAxle», θα ενσωματώνει τον κινητήρα και τον πίσω άξονα, σε μια μονάδα με μικρότερο όγκο και βάρος, μειώνοντας τόσο το συνολικό απόβαρο του οχήματος όσο και το κόστος συντήρησης του.

Νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού

 
Εντελώς νέα είναι και η σχεδίαση του νέου eCanter, στα πρότυπα και της νέας γενιάς των συμβατικών του εκδόσεων. Εκτός από την χαρακτηριστική μαύρη μάσκα της καμπίνας, στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις προσφέρονται και… πινελιές από μπλε και πορτοκαλί λεπτομέρειες. Την ίδια στιγμή, νέας σχεδίασης είναι και τα φωτιστικά σώματα (τόσο εμπρός όσο και πίσω) που υιοθετούν συνδυασμούς λυχνίων LED για μεγαλύτερη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση ενέργειας.
 
Στο εσωτερικό της καμπίνας όλες οι επεμβάσεις έχουν ως γνώμονα την βελτίωση της άνεσης και της ευρυχωρίας που αποκομίζει ο οδηγός. Το ταμπλό είναι επανασχεδιασμένο και τοποθετημένο ελαφρώς χαμηλότερα, δημιουργώντας μεγαλύτερους χώρους ενώ παράλληλα βελτιώνει το οπτικό πεδίο του οδηγού.
 
Φυσικά, μια μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών, ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και πολλαπλά χειριστήρια ενσωματωμένα στο τιμόνι, ενισχύουν τον ρόλο του νέου eCanter στην ψηφιακή εποχή των μεταφορών όπου εισερχόμαστε.
 
Παράλληλα, πολλαπλές ψηφιακές υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες στον ιδιοκτήτη και τον οδηγό του οχήματος μέσω του Truckonnect.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »