Πόσο καλό είναι το νέο Fuso eCanter;
Στην προσεχή Διεθνή Έκθεση «IAA Transportation 2022», η Fuso Truck & Bus, θυγατρική της Daimler Truck, θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του ηλεκτρικού Canter, που πλέον διατίθεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος έως και 8,55t. με αυτονομία έως και 200km.
Η γκάμα των εκδόσεων του θα περιλαμβάνει 100+ επιλογές με μεικτό βάρος από 4,25 – 8,55t.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Από την έναρξη παραγωγής της αμιγώς ηλεκτρική έκδοσης του Fuso Canter (2017) περίπου 450 οχήματα έχουν διατεθεί σε διάφορες αγορές παγκοσμίως, με τα δεδομένα που έχουν συλλεχθεί από τη χρήση τους να ανάγονται σε δρομολόγια άνω των 6 εκ. χλμ.
Έχοντας πλέον μια αναλυτική άποψη για τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες των πολυποίκιλων χρήσεων για τις οποίες προορίζεται το eCanter, η Fusoπροχώρησε στην πλήρη αναβάθμιση του με τη νέα γενιά του να βρίσκεται προ των πυλών.
Μεταξύ των βελτιώσεων που το νέο eCanter έχει δεχθεί είναι ο εμπλουτισμός των εκδόσεων του καθώς πλέον θα είναι διαθέσιμο σε 100+ διαφορετικές επιλογές ως προς τον τύπο της καμπίνας, το μήκος του αμαξώματος καθώς και του μεταξονίου.
Συγκεκριμένα, εκτός των εκδόσεων με μεικτό 7,5t. που ήταν διαθέσιμες έως σήμερα, η νέα γενιά θα προσφέρεται σε επιλογές με μεικτό από 4,25 – 8,55t. με πέντε επιλογές ως προς το μήκος του μεταξονίου (2,5m, 2,8m, 3,4m, 3,85m & 4,75m). Αντίστοιχα, εκτός από την υπάρχουσα καμπίνα πλάτους 1.700mm, πλέον θα είναι διαθέσιμη και μια πιο φαρδιά (2.130mm).
Την ίδια στιγμή, μια νέα τεχνολογία σε ότι αφορά στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το «eAxle», θα ενσωματώνει τον κινητήρα και τον πίσω άξονα, σε μια μονάδα με μικρότερο όγκο και βάρος, μειώνοντας τόσο το συνολικό απόβαρο του οχήματος όσο και το κόστος συντήρησης του.
Εντελώς νέα είναι και η σχεδίαση του νέου eCanter, στα πρότυπα και της νέας γενιάς των συμβατικών του εκδόσεων. Εκτός από την χαρακτηριστική μαύρη μάσκα της καμπίνας, στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις προσφέρονται και… πινελιές από μπλε και πορτοκαλί λεπτομέρειες. Την ίδια στιγμή, νέας σχεδίασης είναι και τα φωτιστικά σώματα (τόσο εμπρός όσο και πίσω) που υιοθετούν συνδυασμούς λυχνίων LED για μεγαλύτερη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση ενέργειας.
Στο εσωτερικό της καμπίνας όλες οι επεμβάσεις έχουν ως γνώμονα την βελτίωση της άνεσης και της ευρυχωρίας που αποκομίζει ο οδηγός. Το ταμπλό είναι επανασχεδιασμένο και τοποθετημένο ελαφρώς χαμηλότερα, δημιουργώντας μεγαλύτερους χώρους ενώ παράλληλα βελτιώνει το οπτικό πεδίο του οδηγού.
Φυσικά, μια μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών, ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και πολλαπλά χειριστήρια ενσωματωμένα στο τιμόνι, ενισχύουν τον ρόλο του νέου eCanter στην ψηφιακή εποχή των μεταφορών όπου εισερχόμαστε.
Παράλληλα, πολλαπλές ψηφιακές υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες στον ιδιοκτήτη και τον οδηγό του οχήματος μέσω του Truckonnect.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr