Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Στην έκθεση Bauma, τη μεγαλύτερη του κατασκευαστικού κλάδου, τα νέα FUSO Canter (φωτό) και eCanter παρουσιάζονται ως εργοταξιακά φορτηγά.

Στην έκθεση Bauma, τη μεγαλύτερη του κατασκευαστικού κλάδου, τα νέα FUSO Canter (φωτό) και eCanter παρουσιάζονται ως εργοταξιακά φορτηγά.

Το νέο FUSO eCanter μεικτού βάρους 8,55 τόνων, αποκτά για πρώτη φορά μια roll-off ανατρεπόμενη καρότσα της UNSINN, όπως και μηχανικό PTO (power take-off).

Το νέο FUSO eCanter μεικτού βάρους 8,55 τόνων, αποκτά για πρώτη φορά μια roll-off ανατρεπόμενη καρότσα της UNSINN, όπως και μηχανικό PTO (power take-off).

Οι υποψήφιοι αγοραστές του νέου FUSO eCanter έχουν έξι επιλογές μεταξονίου (από 2.500 έως 4.750 χλστ.), με το μεικτό βάρος να ποικίλει από τους 4,25 έως τους 8,55 τόνους.

Οι υποψήφιοι αγοραστές του νέου FUSO eCanter έχουν έξι επιλογές μεταξονίου (από 2.500 έως 4.750 χλστ.), με το μεικτό βάρος να ποικίλει από τους 4,25 έως τους 8,55 τόνους.

Προσφέρονται 3 πακέτα μπαταριών (S, M και L) χωρητικότητας 41, 83 και 124 kWh, για αυτονομία 70, 140 και 200 χλμ., αντίστοιχα. Η ταχεία, DC φόρτιση (20-80%) διαρκεί περίπου 24 (S), 26 (M) και 39 (L) λ

Προσφέρονται 3 πακέτα μπαταριών (S, M και L) χωρητικότητας 41, 83 και 124 kWh, για αυτονομία 70, 140 και 200 χλμ., αντίστοιχα. Η ταχεία, DC φόρτιση (20-80%) διαρκεί περίπου 24 (S), 26 (M) και 39 (L) λεπτά.

Στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης, βρίσκεται ένα FUSO Canter μεικτού βάρους 7,49 τόνων, που διαθέτει μια καρότσα της Meiller με τριπλή ανατροπή, όπως και έναν γερανό της Atlas.

Στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης, βρίσκεται ένα FUSO Canter μεικτού βάρους 7,49 τόνων, που διαθέτει μια καρότσα της Meiller με τριπλή ανατροπή, όπως και έναν γερανό της Atlas.

  • Στην έκθεση Bauma, τη μεγαλύτερη του κατασκευαστικού κλάδου, τα νέα FUSO Canter (φωτό) και eCanter παρουσιάζονται ως εργοταξιακά φορτηγά.
  • Το νέο FUSO eCanter μεικτού βάρους 8,55 τόνων, αποκτά για πρώτη φορά μια roll-off ανατρεπόμενη καρότσα της UNSINN, όπως και μηχανικό PTO (power take-off).
  • Οι υποψήφιοι αγοραστές του νέου FUSO eCanter έχουν έξι επιλογές μεταξονίου (από 2.500 έως 4.750 χλστ.), με το μεικτό βάρος να ποικίλει από τους 4,25 έως τους 8,55 τόνους.
  • Προσφέρονται 3 πακέτα μπαταριών (S, M και L) χωρητικότητας 41, 83 και 124 kWh, για αυτονομία 70, 140 και 200 χλμ., αντίστοιχα. Η ταχεία, DC φόρτιση (20-80%) διαρκεί περίπου 24 (S), 26 (M) και 39 (L) λ
  • Στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης, βρίσκεται ένα FUSO Canter μεικτού βάρους 7,49 τόνων, που διαθέτει μια καρότσα της Meiller με τριπλή ανατροπή, όπως και έναν γερανό της Atlas.

Τα νέα FUSO Canter & eCanter με ανατρεπόμενη καρότσα

13.142 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2022)

Στη μεγάλη γιορτή του κατασκευαστικού κλάδου, την έκθεση Bauma, η FUSO μας παρουσιάζει τις προτάσεις της πάνω στα νέα Canter και eCanter, δύο μικρά άλλα άκρως ικανά εργοταξιακά φορτηγά.

Τα νέα FUSO Canter & eCanter του εργοταξίου!

  • Το νέο eCanter για 1η φορά με ανατρεπόμενη καρότσα
  • Με 3 επιλογές μπαταριών για αυτονομία 70-200 χλμ.
  • Με 6 μήκη μεταξονίου, 2 καμπίνες & μεικτό 4,25-8,55 τόνων
  • Συμβατικό FUSO Canter με τριπλή ανατροπή Meiller & γερανό Atlas
 
Η θυγατρική της Daimler Truck, FUSO, παρουσιάζει στην έκθεση Bauma 2022 τις προτάσεις της για τον κατασκευαστικό κλάδο, δύο προτάσεις που αφορούν τόσο στο συμβατικό νέο Canter που παράγεται από τις αρχές του έτους όσο και στο ολοκαίνουργιο, ηλεκτρικό eCanter που έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση ΙΑΑ Transportation 2022.


Το νέο FUSO eCanter μεικτού βάρους 8,55 τόνων, αποκτά για πρώτη φορά μια roll-off ανατρεπόμενη καρότσα της UNSINN, όπως και μηχανικό PTO (power take-off).

Το νέο FUSO eCanter μεικτού βάρους 8,55 τόνων, αποκτά για πρώτη φορά μια roll-off ανατρεπόμενη καρότσα της UNSINN, όπως και μηχανικό PTO (power take-off).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το δίδυμο της Bauma

Μάλιστα, το νέο FUSO eCanter μεικτού βάρους 8,55 τόνων, αποκτά για πρώτη φορά μια roll-off ανατρεπόμενη καρότσα της UNSINN, όπως και μηχανικό PTO (power take-off). Το σασί του ηλεκτρικού φορτηγού μπορεί να δεχθεί βάρος 5.135 κιλών, ενώ το ωφέλιμο φορτίο είναι στα 3.635 κιλά. Το εκθεσιακό μοντέλο διαθέτει μια μονή, τριθέσια καμπίνα και εμφανίζει μεταξόνιο 3.400 χλστ. Εξοπλίζεται με το «Μ» πακέτο μπαταρίας, που του προσδίδει μέγιστη αυτονομία 140 χλμ.
 
Επιπλέον, στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης, βρίσκεται ένα FUSO Canter μεικτού βάρους 7,49 τόνων, που διαθέτει μια καρότσα της Meiller με τριπλή ανατροπή, όπως και έναν γερανό της Atlas. Ομοίως, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 3.400 χλστ., αλλά το σασί μπορεί να δεχθεί φορτίο 4,94 τόνων. Το ωφέλιμο φορτίο ορίζεται στα 2.580 κιλά και η απόδοση του κινητήρα στα 129 kW.

Περισσότερες εκδόσεις για το eCanter

Σημειώνεται, πως προκειμένου να ικανοποιήσει ακόμα περισσότερους πελάτες της, η FUSO έκανε ορισμένες αλλαγές στο νέο eCanter, το οποίο έως τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο με μεικτό βάρος 7,49 τόνων και αποκλειστικά με το μεταξόνιο των 3.400 χλστ. Πλέον, οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν έξι επιλογές σε ό,τι αφορά στο μήκος του μεταξονίου (από 2.500 έως 4.750 χλστ.), ενώ το μεικτό βάρος ποικίλει από τους 4,25 έως τους 8,55 τόνους και το φορτίο επί του πλαισίου υπερβαίνει τους 5 τόνους.
 
Σημειώνεται, πως το Next Generation eCanter λανσάρεται σε δύο εκδόσεις καμπίνας, τις Standard και Comfort πλάτους 1,7 και 2,0 μέτρων, αντίστοιχα. Το ηλεκτρικό φορτηγό της FUSO μπορεί να δεχθεί μια σειρά υπερκατασκευών που ικανοποιούν πλήθος αναγκών σε ένα εργοτάξιο. Επιπλέον, στον προαιρετικό εξοπλισμό του περιλαμβάνεται και το μηχανικό PTO για την τροφοδοσία των υδραυλικών συστημάτων του φορτηγού.
 
Οι εκδόσεις μεικτού βάρους 4,25 – 6 τόνων εξοπλίζονται με τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 110 kW. Οι μεγαλύτερες εκδόσεις των 7,49 και 8,55 τόνων φέρουν έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 129 kW και ροπής 430 Nm. Η μέγιστη ταχύτητα είναι στα 89 χλμ./ώρα.

Φόρτιση & Αυτονομία

Ανάλογα με το μεταξόνιο, διατίθενται τρία διαφορετικά πακέτα LFP μπαταριών, τα S, M και L, τα οποία υπόσχονται μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και περισσότερη χρησιμοποιούμενη ενέργεια. Αναλυτικότερα, το πακέτο «S» έχει χωρητικότητα 41 kWh και προσφέρει αυτονομία έως και 70 χλμ., ενώ το «Μ» είναι στις 83 kWh και όπως προείπαμε προσδίδει στο όχημα αυτονομία έως και 140 χλμ. Το κορυφαίο πακέτο «L» εμφανίζει χωρητικότητα 124 kWh που είναι αρκετή για έως και 200 χλμ. αυτονομίας. Υπενθυμίζεται, πως το προηγούμενο eCanter προσφερόταν με μία μόνο μπαταρία 81 kWh που του προσέδιδε μέγιστη αυτονομία 100 χλμ.
 
Σε ό,τι αφορά στη διαδικασία φόρτισης, το νέο eCanter μπορεί να γεμίσει τις μπαταρίες του τόσο σε συνεχές (DC) όσο και σε εναλλασσόμενο ρεύμα (AC). Φορτίζει σύμφωνα με το πρότυπο Combined Charging System CCS και μπορεί να συνδεθεί σε σταθμούς ισχύος έως και 104 kW. Η ταχεία, DC φόρτιση (20-80%) διαρκεί περίπου 24 (S), 26 (M) και 39 (L) λεπτά, ενώ η AC φόρτιση (11 και 22 kW) απαιτεί ανάμεσα σε 4 και 6 ώρες ανάλογα με το πακέτο μπαταρίας.

Το νέο FUSO Canter στα δύσκολα

Το νέο FUSO Canter που βρίσκεται στη Bauma, όπως και ο προκάτοχός του, προσφέρεται σε 5 κατηγορίες βάρους (3,5-8.55 τόνοι), με 6 μεταξόνια (2.500-4.750 χλστ.), με τρεις κινητήρες (130-175 hp) και με τρεις εκδόσεις καμπίνας (εκτός των standard και comfort, λανσάρεται και ως double cab).
 
Ιδανική για τις απαιτητικές συνθήκες ενός εργοταξίου είναι η 4x4 έκδοση, με το κατ' επιλογή σύστημα τετρακίνησης, τις κοντές σχέσεις και το κλείδωμα του διαφορικού. Χάρη στη μεγάλη ποικιλία εκδόσεων, το νέο Canter μπορεί να δεχθεί πλήθος υπερκατασκευών, ενώ στην κορυφαία του έκδοση το σασί μπορεί να αντέξει φορτία βάρους έως και 6 τόνων!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε