Το Transit προβάλλει τις σημαντικά υψηλότερες μεταφορικές δυνατότητες, την ίδια στιγμή που το Transit Custom αντιπαραθέτει την αστική ευχρηστία και το χαμηλότερο κόστος χρήσης και κτήσης. Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τη σύγκριση του Μεγάλου και του Μεσαίου Van της Ford.
Δύο από τα πιο δημοφιλή Van -όχι μόνο της Ελλάδας αλλά ολόκληρης της Ευρώπης- έρχονται αντιμέτωπα στο συγκριτικό αφιέρωμα που ετοιμάσαμε για εσάς. Αμφότερα προέρχονται από τη γκάμα της Ford, η οποία φαίνεται πως έχει εξασφαλίσει ήδη την πρωτιά (και για φέτος) στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών της χώρας μας.
"Εμφύλιος" στα Van της Ford: Εξετάζουμε και συγκρίνουμε τις μεταφορικές δυνατότητες των βασικών εκδόσεων των Transit και Transit Custom.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Μεγαλύτερο ωφέλιμο κατά 244 κιλά και υψηλότερος όγκος χώρου φόρτωσης κατά 4 κ.μ. για το συνολικά μεγαλύτερο Ford Transit.
Παρόλο που εξωτερικά το Transit Custom είναι πιο στενό κατά 202 χλστ., ωστόσο στον χώρο φόρτωσης η διαφορά είναι μόλις 9 χλστ., ενώ ανάμεσα στους πίσω θόλους το πλάτος των δύο οχημάτων είναι ακριβώς το ίδιο (1.392 χλστ.).
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ - ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ | ||||
---|---|---|---|---|
Μοντέλο | Ford Transit Custom | Ford Transit | ||
Έκδοση | L1H1 Van | L2H2 Van | ||
Κίνηση | Στους εμπρός τροχούς | |||
Κινητήρας | 2.0L Ford EcoBlue 105 ίππων (77 kW) | |||
Σχέση διαφορικού | 4,43 | 4,43/3,26 | ||
Εκπομπές CO2-Μεικτός κύκλος WLTP (γρ./χλμ.) | 188-204 | 205-215 | ||
Κατανάλωση-Μεικτός κύκλος WLTP (λτ./100 χλμ.) | 7,2-7,8 | 7,8-8,2 | ||
Αμάξωμα | ||||
Συνολικό μήκος (χλστ.) | 4.973 | 5.531 | ||
Συνολικό πλάτος με καθρέπτες (χλστ.) | 2.272 | 2.474 | ||
Συνολικό ύψος (χλστ.) | 1.925-2.060 | 2.413-2.533 | ||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 2.933 | 3.300 | ||
Πρόβολοι εμπρός/πίσω (χλστ.) | 1.012/1.028 | 1.023/1.208 | ||
Κύκλος στροφής με 15άρες ζάντες στους τροχούς (μ.) | 10,90 | 11,93-12,60 | ||
Χώρος φόρτωσης | ||||
Πλάτος/Ύψος ανοίγματος πλαϊνής πόρτας (χλστ.) | 1.030/1.324 | 1.300/1.700 | ||
Πλάτος/Ύψος ανοίγματος πίσω πόρτας (χλστ.) | 1.404/1.347 | 1.565/1.748 | ||
Μήκος χώρου φόρτωσης με χώρισμα (χλστ.) | 2.554 | 3.083 | ||
Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης (χλστ.) | 3.037 | - | ||
Πλάτος χώρου φόρτωσης (χλστ.) | 1.775 | 1.784 | ||
Πλάτος ανάμεσα στους θόλους (χλστ.) | 1.392 | 1.392 | ||
Ύψος χώρου φόρτωσης μέχρι την οροφή (χλστ.) | 1.406 | 1.886 | ||
Ύψος στο κατώφλι φόρτωσης (χλστ.) | 511-564 | 482-605 | ||
Μέγιστος όγκος φόρτωσης με χώρισμα (τ.μ.) | 6,0 | 10,0 | ||
Χώρος φόρτωσης κατά SAE (κ.μ.) | 5,7 | 9,3 | ||
Βάρη - Φορτία | ||||
Έκδοση | 260 L1H1 (3 θέσεων) | 280 L1H1 (3 θέσεων) | 290 L2H2 (3 θέσεων) | 310 L2H2 (3 θέσεων) |
Μεικτό βάρος (κιλά) | 2.600 | 2.800 | 2.940 | 3.140 |
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο χωρίς επιβάτες (κιλά) | 634-696 | 834-896 | 832-940 | 1.017-1.140 |
Ελάχιστο απόβαρο χωρίς επιβάτες (κιλά) | 1.904-1.966 | 2.000-2.108 | 2.000-2.123 | |
Μέγιστο βάρος στον εμπρός/πίσω άξονα (κιλά) | 1.575/1.415 | 1.625/1.575 | 1.650/1.725 | |
Μεικτό βάρος συρμού (κιλά) | 5.040 | 4.940 | - | |
Μέγιστο βάρος ρυμουλκούμενου με φρένα (κιλά) | 2.500 | 2.450 | - |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2022 - pro.autotriti.gr