To στόμιο για την πλήρωση της δεξαμενής AdBlue των 21λτ. εδράζεται δίπλα ακριβώς από το αντίστοιχο του καυσίμου, στην πόρτα του οδηγού.

Ο νέος EcoBlue κινητήρας των 2,0λτ., για τις εκδόσεις του Ford Transit Custom με σύστημα Auto-Start-Stop, εμφανίζει μέση κατανάλωση από 6,1λτ./100χλμ. και εκπομπές CO2 από 157g/km.

Εκτός από το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων, προς το τέλος του 2016 θα είναι διαθέσιμες και εκδόσεις με ένα νέο αυτόματο – σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων, το «SelectShift».

Η Ford έκανε πάλι το… θαύμα της

Ονέος, 4κύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας της Ford είναι χωρητικότητας 1.995 κ.εκ. και αποδίδει ισχύ 105, 130 ή 170 ίππων με μέγιστη ροπή 360, 385 ή 405 Nm αντίστοιχα. 
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η Ford, σε σχέση πάντα με τον Duratorq TDCI των 2,2λτ. που αντικαθιστά, η κατανάλωση καυσίμου του έχει μειωθεί έως και 13% ενώ, στο χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας του (από τις 1.250 σ.α.λ.), η απόδοση της ροπής του είναι αυξημένη κατά 20%! 
Σε όλα ανεξαιρέτως τα μηχανικά τμήματα του, από την αλουμινένια κυλινδροκεφαλή έως τον υπερσυμπιεστή (turbo) με μεταβλητή γεωμετρία, έχουν υπάρξει σημαντικές τροποποιήσεις και τεχνολογικές καινοτομίες, με σαφή οφέλη στην απόδοση, την αξιοπιστία και την εν γένει λειτουργία του. 
Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε τον έκκεντρα τοποθετημένο στρόφαλο, τον εμβαπτισμένο σε λάδι ιμάντα (belt-in-oil), και τις ενσωματωμένες βάσεις των εκκεντροφόρων στο καπάκι της κυλινδροκεφαλής. 
Προκειμένου να καλύψει τις προδιαγραφές της Euro6, απαιτεί τη χρήση AdBlue και η σχετική δεξαμενή των 21λτ. (με στόμιο δίπλα σε αυτό του καυσίμου), προσφέρει αυτονομία 10.000 χλμ. περίπου. 
Σε ότι αφορά στη μέση κατανάλωση καυσίμου του, οι εκδόσεις με Auto-Start-Stop στην περίπτωση του Transit εμφανίζουν επίδοση της τάξης των 6,6λτ./100χλμ. (-10%) ενώ οι αντίστοιχες εκδόσεις του Transit Custom απαιτούν μόλις 6,1λτ./100χλμ. (-13%). Αντίστοιχα, οι εκπομπές CO2 ξεκινούν από τα 174g/km και 157 g/km. 

 

VAN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ford - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement