Από την πρώτη επαφή μας με το Ford Transit EcoBlue, κατέστη σαφές πως ο νέος –Euro6- πετρελαιοκινητήρας είναι σαφέστατα πιο αθόρυβος αλλά και πιο «ροπάτος» από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του.

Σημαντικά καλύτερη απόκριση και εξαιρετική ηχομόνωση

Έπειτα από αρκετά χιλιόμετρα που είχαμε την ευκαιρία να διανύσουμε πίσω από το τιμόνι τόσο του Ford Transit όσο και το Ford Transit Custom, ένα είναι το πρώτο και κυριότερο συμπέρασμα μας από την λειτουργία τους με το νέο EcoBlue των 2,0λτ. 
Ο νέος αυτός πετρελαιοκινητήρας εμφανίζει εξαιρετικά περιορισμένα επίπεδα θορύβου σε όλες τις στροφές λειτουργίας του. Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η Ford, σε κατάσταση ρελαντί παράγει το μισό θόρυβο σε σχέση με τον Duratorq TDCI των 2,2λτ. (-4 dB). 
Παράλληλα, το εν λόγω μηχανικό σύνολο εμφανίζει αυξημένη κατά 20% ροπή στις 1.250 σ.α.λ. σε σχέση με τον προκάτοχο του, στοιχείο που θα εκτιμηθεί δεόντως κατά την κίνηση σε σημεία με έντονη κυκλοφορία και χαμηλές ταχύτητες κίνησης ή στην περίπτωση που απαιτείται η έντονη επιτάχυνση (π.χ. κατά την προσπέραση ενός προπορευόμενου οχήματος). 
Στην πράξη, η εξαιρετική λειτουργία του με το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων περιορίζει σημαντικά την ανάγκη για συνεχείς αλλαγές σχέσεων ενώ το «τράβηγμα» από χαμηλά είναι έντονο και γραμμικό με τη μέγιστη ροπή να διατηρείται σταθερή από τις 1.500 - 2.000 ή 2.500 σ.α.λ., αναλόγως της έκδοσης του. 
Καταλήγοντας, θα θέλαμε να αναφέρουμε πως σε μετέπειτα φάση η Ford αναμένεται να παρουσιάσει και μια έκδοση του νέου EcoBlue πετρελαιοκινητήρα με χωρητικότητα 1,5λτ. ενώ, η γκάμα των εκδόσεων του που μελλοντικά θα υιοθετηθούν στα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της εταιρείας θα κυμαίνεται από τους 100 – 240 ίππους! 

 

VAN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ford - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement