Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

H Ford αλλάζει σελίδα

7.373 Επισκέψεις στο άρθρο (22/7/2016)

Ταξιδεύουμε στη Γερμανία για να οδηγήσουμε τις νέες εκδόσεις των Ford Transit & Transit Custom που εφοδιάζονται με τον νέο πετρελαιοκινητήρα «EcoBlue» με τις εξαιρετικές δυνατότητες.

Οπώς ίσως να γνωρίζετε, όλα τα νέο-ταξινομούμενα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα από Σεπτέμβριο του 2016, επιβάλλεται να εφοδιάζονται με κινητήρες τεχνολογίας Euro6 και στο σύνολο τους, οι διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να παρουσιάσουν τις νέες προτάσεις τους σε αυτόν τον τομέα. 
Η κάλυψη των προδιαγραφών του Κοινοτικού προτύπου «Euro6» αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων ενός κινητήρα, δεν είναι μια απλή υπόθεση καθώς, απαιτείται η δραστική μείωση της περιεκτικότητας των καυσαερίων σε πολλές και διαφορετικές χημικές ουσίες όπως π.χ. τα οξείδια του αζώτου (NOx) που επιβάλλεται να μειωθούν κατά 55% σε σχέση με τα επίπεδα που επιτρέπει η Euro5. 
Στην συντριπτική τους πλειοψηφία, οι διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επιλέξει τη λύση του συνδυασμού των τεχνολογιών «EGR» (Exhaust Gas Recirculation) και «SCR» (Selective Catalytic Reduction) ωστόσο, κάτι τέτοιο προϋποθέτει σημαντικές τροποποιήσεις τόσο στον ίδιο τον κινητήρα όσο και στο σύστημα της εξάτμισης (φίλτρο μικροσωματιδίων, καταλύτης κ.ο.κ.). 

«EcoBlue»: Η πρόταση της Ford
Αυτή ακριβώς είναι και η επιλογή που έκανε η Ford προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρει τα ελαφρά επαγγελματικά της με κινητήρα τεχνολογίας Euro6. 
Ο νέος –υπετροφοδοτούμενος- πετρελαιοκινητήρας «EcoBlue» των 2,0λτ. που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στα Transit και Transit Custom, έχει εξελιχθεί από την αρχή και προκειμένου να συμβαδίζει με την εντυπωσιακή αξιοπιστία που επιδεικνύουν οι εν λόγω προτάσεις της Ford στα ελαφρά επαγγελματικά, κατά την εξέλιξη του υποβλήθηκε σε δοκιμές αντοχής που αντιστοιχούν σε 5,5 εκ. χλμ.! 
Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι η δημιουργία ενός νέου μηχανικού συνόλου που σε σχέση με τον Duratorq TDCI των 2,2λτ. που αντικαθιστά, είναι μικρότερος σε κυβισμό (2,0λτ.) αλλά με βελτιωμένη απόδοση (+13%), αυξημένη ισχύ κατά 5 – 15 ίππους και ροπή κατά 20 – 50 Nm σε σχέση με  τις εκδόσεις του προκατόχου του. 
Επιπρόσθετα, τα μεταβλητά διαστήματα των εργασιών προγραμματισμένης συντήρησης του, μπορούν να ανέλθουν έως και στα 2 έτη (ή 60.000χλμ.), γεγονός που εγγυάται, σε συνδυασμό με τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου του, σε σαφή οφέλη στο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας για τα νέα Transit & Transit Custom Euro6 που είναι ήδη διαθέσιμα για παραγγελία και στην ελληνική αγορά! Πληροφοριακά, οι πρώτες παραδόσεις οχημάτων αναμένονται μέσα στο καλοκαίρι του τρέχοντος έτους… 

Βελτιωμένη απόδοση σε σχέση με τον Duratorq TDCI 2,2λτ.
Η σύγκριση του νέου EcoBlue 2,2λτ. με τον Duratorq TDCI 2,2λτ. που αντικαθιστά στη γκάμα των μηχανικών συνόλων των Transit & Transit Custom, είναι άκρως αποκαλυπτική για τις δυνατότητες του Euro6 κινητήρα της Ford.