Αυτή ακριβώς είναι και η επιλογή που έκανε η Ford προκειμένου να είναι σε θέση να προσφέρει τα ελαφρά επαγγελματικά της με κινητήρα τεχνολογίας Euro6.
Ο νέος –υπετροφοδοτούμενος- πετρελαιοκινητήρας «EcoBlue» των 2,0λτ. που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στα Transit και Transit Custom, έχει εξελιχθεί από την αρχή και προκειμένου να συμβαδίζει με την εντυπωσιακή αξιοπιστία που επιδεικνύουν οι εν λόγω προτάσεις της Ford στα ελαφρά επαγγελματικά, κατά την εξέλιξη του υποβλήθηκε σε δοκιμές αντοχής που αντιστοιχούν σε 5,5 εκ. χλμ.!
Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι η δημιουργία ενός νέου μηχανικού συνόλου που σε σχέση με τον Duratorq TDCI των 2,2λτ. που αντικαθιστά, είναι μικρότερος σε κυβισμό (2,0λτ.) αλλά με βελτιωμένη απόδοση (+13%), αυξημένη ισχύ κατά 5 – 15 ίππους και ροπή κατά 20 – 50 Nm σε σχέση με τις εκδόσεις του προκατόχου του.
Επιπρόσθετα, τα μεταβλητά διαστήματα των εργασιών προγραμματισμένης συντήρησης του, μπορούν να ανέλθουν έως και στα 2 έτη (ή 60.000χλμ.), γεγονός που εγγυάται, σε συνδυασμό με τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου του, σε σαφή οφέλη στο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας για τα νέα Transit & Transit Custom Euro6 που είναι ήδη διαθέσιμα για παραγγελία και στην ελληνική αγορά! Πληροφοριακά, οι πρώτες παραδόσεις οχημάτων αναμένονται μέσα στο καλοκαίρι του τρέχοντος έτους…
Βελτιωμένη απόδοση σε σχέση με τον Duratorq TDCI 2,2λτ.
Η σύγκριση του νέου EcoBlue 2,2λτ. με τον Duratorq TDCI 2,2λτ. που αντικαθιστά στη γκάμα των μηχανικών συνόλων των Transit & Transit Custom, είναι άκρως αποκαλυπτική για τις δυνατότητες του Euro6 κινητήρα της Ford.