Το ολοκαίνουργιο IVECO S-WAY TurboStar Special Edition, πλάι στον πρόγονο του οποίου αποτελεί φόρο τιμής, το θρυλικό TurboStar.

Το ολοκαίνουργιο IVECO S-WAY TurboStar Special Edition, πλάι στον πρόγονο του οποίου αποτελεί φόρο τιμής, το θρυλικό TurboStar.

Σπέσιαλ αξεσουάρ, vintage αισθητική και κόκκινη ασημί απόχρωση, στα πρότυπα του αυθεντικού TurboStar.

Σπέσιαλ αξεσουάρ, vintage αισθητική και κόκκινη ασημί απόχρωση, στα πρότυπα του αυθεντικού TurboStar.

H πίστα Misano Adriatico Circuit αποτέλεσε το τέλειο σκηνικό παρουσίασης του νέου IVECO S-WAY TurboStar Special Edition.

H πίστα Misano Adriatico Circuit αποτέλεσε το τέλειο σκηνικό παρουσίασης του νέου IVECO S-WAY TurboStar Special Edition.

Το TurboStar, με έκδοση V8 420 hp στη γκάμα του, είχε πουλήσει πάνω από 50.000 μονάδες στα 80s.

Το TurboStar, με έκδοση V8 420 hp στη γκάμα του, είχε πουλήσει πάνω από 50.000 μονάδες στα 80s.

  • Το ολοκαίνουργιο IVECO S-WAY TurboStar Special Edition, πλάι στον πρόγονο του οποίου αποτελεί φόρο τιμής, το θρυλικό TurboStar.
  • Σπέσιαλ αξεσουάρ, vintage αισθητική και κόκκινη ασημί απόχρωση, στα πρότυπα του αυθεντικού TurboStar.
  • H πίστα Misano Adriatico Circuit αποτέλεσε το τέλειο σκηνικό παρουσίασης του νέου IVECO S-WAY TurboStar Special Edition.
  • Το TurboStar, με έκδοση V8 420 hp στη γκάμα του, είχε πουλήσει πάνω από 50.000 μονάδες στα 80s.

IVECO S-WAY φόρος τιμής στο TurboStar των 80s (vid)

Φόρο τιμής σε ένα από τα θρυλικότερα ιταλικά φορτηγά -του IVECO TurboStar της δεκαετίας του 1980- αποτελεί η νέα ομώνυμη, σπέσιαλ έκδοση του IVECO S-WAY.

Στο περιθώριο του ιταλικού αγώνα φορτηγών του Misano, στο πλαίσιο του πρωταθλήματος ETRC 2021 (European Truck Racing Championship) της FIA, η IVECO δανείστηκε την πίστα Misano Adriatico Circuit, για να παρουσιάσει το ολοκαίνουργιο IVECO S-WAY TurboStar Special Edition, το οποίο είναι αφιερωμένο στο θρυλικό TurboStar της ιταλικής μάρκας.


Σπέσιαλ αξεσουάρ, vintage αισθητική και κόκκινη ασημί απόχρωση, στα πρότυπα του αυθεντικού TurboStar.

Σπέσιαλ αξεσουάρ, vintage αισθητική και κόκκινη ασημί απόχρωση, στα πρότυπα του αυθεντικού TurboStar.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 «Αυτή η σπέσιαλ έκδοση του IVECO S-WAY αποτελεί έναν φόρο τιμής σε ένα πραγματικό είδωλο του παρελθόντος, το TurboStar. Με έκδοση V8 ισχύος 420 ίππων στη γκάμα του, το φορτηγό είχε πουλήσει πάνω από 50.000 μονάδες στα 1980s. Έκανε εντύπωση στους δρόμους της Ευρώπης και ήταν ανάμεσα στα πρώτα που αγωνίστηκε στις 24 Ώρες του Le Mans», είπε ο επικεφαλής μάρκετινγκ του Truck Business Unit, Alessandro Massimino.

H πίστα Misano Adriatico Circuit αποτέλεσε το τέλειο σκηνικό παρουσίασης του νέου IVECO S-WAY TurboStar Special Edition.

H πίστα Misano Adriatico Circuit αποτέλεσε το τέλειο σκηνικό παρουσίασης του νέου IVECO S-WAY TurboStar Special Edition.

 
S-WAY: Η ναυαρχίδα της IVECO αναβαθμίζεται (+vids)

Το TurboStar, με έκδοση V8 420 hp στη γκάμα του, είχε πουλήσει πάνω από 50.000 μονάδες στα 80s.

Το TurboStar, με έκδοση V8 420 hp στη γκάμα του, είχε πουλήσει πάνω από 50.000 μονάδες στα 80s.

 
Το IVECO S-WAY TurboStar Special Edition διαθέτει τον Cursor 13 κινητήρα στην έκδοση των 570 ίππων που συνεργάζεται με το 12τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο HITRONIX. Φέρει ξαναδουλεμένο σασί για επιπλέον αντοχή και ακαμψία, όπως και μια σειρά από αεροδυναμικά σπόιλερ.
 
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του full LED φώτα και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης, όπως τα Driving Style Evaluation και Driver Attention Support, παρακολούθηση πίεσης ελαστικών (TPMS), αυτόματο κλιματισμό και parking cooler. Αυξημένες είναι και οι δυνατότητες συνδεσιμότητας του Special Edition χάρη στο σύστημα Infotainment με δορυφορική πλοήγηση και IVECO Driver Pal, στο 4G κουτί επικοινωνίας και στο IVECO Hi-Cruise.
 

Με εμφάνιση από τα 80s

Το στιλ της δεκαετίας του 1980 εκμοντερνίστηκε και ενσωματώθηκε τέλεια στο νέο αμάξωμα, όπου κυριαρχεί η δίχρωμη (κόκκινη-μεταλλική γκρι) χαρακτηριστική απόχρωση του TurboStar. Την καμπίνα διαπερνούν λωρίδες με τα τυπικά χρώματα της IVECO από την τότε εποχή: κίτρινο, κόκκινο και μπλε.
 
Η IVECO ξεκινά την εξέλιξη αυτόνομων φορτηγών
 
Μια σειρά από αξεσουάρ που διατίθενται σε οχήματα της αρχικής εποχής του TurboStar απέκτησαν νέα πνοή για να αποτίσουν φόρο τιμής στη σειρά Turbo. Περιλαμβάνουν χρωμιωμένες μπάρες για το πίσω μέρος της καμπίνας και χαμηλής πλευρικής τοποθέτησης, καθώς και επιχρωμιωμένες ζάντες και λαβές θυρών. Η γρίλια του πίσω παραθύρου η οποία είχε σχεδιαστεί ειδικά για να παρέχει περισσότερο φως στο εσωτερικό του TurboStar, έχει αναδημιουργηθεί στο πλευρικό τοίχωμα της καμπίνας. Η ειδική έκδοση του IVECO S-WAY διαθέτει βελτιώσεις όπως μεταλλικά εφέ στη μπροστινή μάσκα και στους καθρέφτες, μια μπάρα στους προφυλακτήρες και μια στην οροφή με πρόσθετα φώτα.
 
Tο νέο αγωνιστικό IVECO S-WAY R!
 
Η vintage αίσθηση του αυθεντικού TurboStar συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου φυσικά η ατμόσφαιρα παραμένει σύγχρονη. Τα καθίσματα είναι επενδυμένα με βελούδο, το ίδιο υλικό που χρησιμοποιήθηκε στο αρχικό TurboStar, με το κόκκινο να ταιριάζει απόλυτα με το εξωτερικό, όπως και οι γκρι ραφές. Τα ένθετα στο ταμπλό ξυπνούν αναμνήσεις από το αρχικό λογότυπο, το οποίο μπορεί να βρεθεί κεντημένο στα καθίσματα, τα μαξιλάρια και το στρώμα, και φαίνεται επίσης στον χρωμιωμένο χώρο των γαντιών.
 
Στο τέλος του χρόνου το ηλεκτρικό Nikola Tre (+vid)
 
Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί πως τα πρώτα TurboStar σε πρωτότυπη μορφή έκαναν την εμφάνισή τους το 1982, με το λανσάρισμα να πραγματοποιείται δύο χρόνια αργότερα, όταν το μοντέλο αντικατέστησε το Iveco Turbo. Έμφαση δινόταν στην άνεση της καμπίνας, η οποία είχε και προσεγμένη αεροδυναμική. Η γκάμα περιελάμβανε μία 6κύλινδρη και μία V8 έκδοση, ενώ στα τέλη της δεκαετίας του 80 παρουσιάστηκε η ισχυρότερη έκδοση «190.48», η οποία το 1992 απέκτησε και «Special HP» εκδοχή.
 
Σας αφήνουμε με το βίντεο παρουσίασης του IVECO S-WAY TurboStar Special Edition:
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

Advertisement