Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Από το καλοκαίρι του 2016, το Iveco Daily θα προσφέρεται σε εκδόσεις με νέους –Euro6- πετρελαιοκινητήρες ισχύος από 120 – 210 ίππους.

Παράλληλα, η πληρέστατη γκάμα εκδόσεων του περιλαμβάνει και επιλογές με σύστημα 4κίνησης.

Αναβαθμισμένη γενιά κινητήρων με ισχύ έως 210 ίππων

Η νέα γενιά του Iveco Daily θα είναι διαθέσιμη από το καλοκαίρι του 2016 με νέες εκδόσεις κινητήρων που διακρίνονται για τα σημαντικά οφέλη στη κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων τους. 
Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6, που έτσι και αλλιώς θα είναι υποχρεωτικές για τους κινητήρες όλων των νέο-ταξινομούμενων ελαφρών επαγγελματικών από το Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους.
Αναλυτικά, όλες οι εκδόσεις του νέου Daily θα είναι διαθέσιμες με επιλογές πετρελαιοκινητήρων 2,3λτ. ή 3,0λτ. που αποδίδουν ισχύ από 120 – 210 ίππους και μέγιστη ροπή από 320 – 470 Nm. 
Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων ή το αυτόματο –σειριακό- «Hi-Matic» των 8 σχέσεων που θα είναι και η βασική επιλογή για τις εκδόσεις με ισχύ 210 ίππων.
Ωστόσο, το στοιχείο που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι πως, μέχρι τον Ιανουάριο του 2017, ο κινητήρας των 2,3λτ. (F1A 2,3) θα βασίζεται στην τεχνολογία «LP-EGR» (Low Pressure-Exhaust Gas Recirculation) προκειμένου να καλύψει τις προδιαγραφές της Euro6, χωρίς φυσικά να απαιτείται η χρήση διαλύματος ουρίας (AdBlue) κατά την επεξεργασία των καυσαερίων.
Από τις αρχές του 2017, η Iveco θα προσφέρει τον F1A 2,3 με συνδυασμό των τεχνολογιών EGR – SCR (Selective Catalytic Reduction) για το σύστημα επεξεργασίας των καυσαερίων, δηλαδή θα απαιτείται η χρήση διαλύματος AdBlue. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, προκειμένου να αντισταθμιστεί το προστιθέμενο βάρος τις δεξαμενής του AdBlue επί του οχήματος, έχει μειωθεί κατά 6% το συνολικό βάρος του συστήματος κινητήρα – μετάδοσης της κίνησης. 
Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε πως, οι εκδόσεις του κινητήρα των 2,3λτ. με το σύστημα LP-EGR εμφανίζουν μειωμένη κατανάλωση κατά 8% σε σχέση με τις εκδόσεις Euro5 ενώ, οι εκδόσεις με σύστημα EGR – SCR είναι ακόμη πιο αποδοτικές σε ποσοστό 2%. 
Αντίστοιχα, ο κινητήρας F1C 3,0λτ. θα προσφέρεται μόνο με το σύστημα SCR. 

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Iveco - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ