Ιδιαίτερα αναβαθμισμένος είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος της καμπίνας του νέου Isuzu D-Max με την εταιρεία να ανακοινώνει πως έχει βελτιωθεί σημαντικά η ηχομόνωση της (-5db σε σχέση με την προηγούμενη γενιά) στοιχείο που έγινε εξάλλου άμεσα αντιληπτό και από την πρώτη επαφή μας με το μοντέλο.
Οι έντονες καμπύλες γραμμές αποτελούν το βασικό μοτίβο πάνω στο οποίο έχει βασιστεί τη σχεδίαση τόσο του ταμπλό όσο και της κεντρικής κονσόλας ενώ, το πρώτο στοιχείο που αντιλαμβάνεται ο οδηγός του οχήματος είναι ο πλήρως ανανεωμένος πίνακας οργάνων που έχει να επιδείξει μια νέα –έγχρωμη- οθόνη πολλαπλών ενδείξεων μεταξύ του ταχύμετρου και του στροφόμετρου.
Μεταξύ των πληροφοριών που παρέχονται στον οδηγό είναι και οι ενδείξεις του συστήματος «GSI» (Gear Shift Indicator) για τις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, που ουσιαστικά αφορούν στην επιλεγμένη σχέση ταχύτητας στη δεδομένη στιγμή καθώς και την –τυχόν- προτεινόμενη που θα μπορούσε να επιλεγεί από τον οδηγό προκειμένου να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την απόδοση του κινητήρα ή να μειώσει τη κατανάλωση καυσίμου.
Χωρίς ουσιαστικά να έχουν μεταβληθεί οι διαστάσεις της καμπίνας των επιβατών σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, η Isuzu έχει βελτιώσει τη δομή και τη σχεδίαση των καθισμάτων σε όλες τις θέσεις, προκειμένου να αναβαθμιστεί η άνεση που προσφέρουν.
Με καλύτερη στήριξη του σώματος, τα καθίσματα φέρουν νέες, πιο μαλακές στην αφή και πιο εύκολες στον καθαρισμό, επενδύσεις ενώ, επίσης νέες, είναι και οι επενδύσεις στο εσωτερικό των θυρών, το κεντρικό υποβραχιόνιο κ.ο.κ.
Παράλληλα, στα καθίσματα της δεύτερης σειράς, τόσο η πλάτη όσο και η βάση μπορούν να αναδιπλωθούν με αποτέλεσμα τη διασφάλιση επιπλέον χώρου για τη μεταφορά αντικειμένων εντός της καμπίνας.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr