Δεδομένου ότι το νέο Ford Transit θα είναι διαθέσιμο τόσο στις αγορές της ΕΕ όσο και των ΗΠΑ, οι δοκιμές εξέλιξεις του διεξήχθησαν τόσο στο Κέντρο Δοκιμών του Lommel (Βέλγιο) όσο και στο Romeο (Πολιτεία του Michigan).
Σε ότι αφορά στις εγκαταστάσεις του Βελγίου, όλες οι εκδόσεις του νέου Transit (Van, εκδόσεις καμπίνας – σασί, Mini-Bus) υποβλήθηκαν σε 30 διαφορετικές διαδικασίες καταπόνησης μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται και τα tests αντοχής ρυμούλκησης φορτίων με τα trailers να φέρουν το μέγιστο επιτρεπτό βάρος.
Όπως είναι φυσικό, η κίνηση κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες οδοστρώματος (ειδικοί τύποι λακούβας, ανέβασμα και κατέβασμα από πεζοδρόμια, έλεγχοι συστήματος διεύθυνσης, φρένων, ανάρτήσης κ.λπ.) είναι συνεχής ενώ την ίδια στιγμή, τα πρωτότυπα οχήματα «αναπαύονται» για περίοδο 12 εβδομάδων σε ειδικούς θαλάμους με υψηλές θερμοκρασίες και επίπεδα υγρασίας που αγγίζουν το 100% προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός αντοχής του αμαξώματος τους στη διάβρωση, η δημιουργία μυκήτων στο εσωτερικό τους κ.λπ.
Προκειμένου να δοκιμαστεί η δομική ακαμψία του αμαξώματος και η αντοχή του συστήματος διεύθυνσης καθώς και της ανάρτησης, ειδικά εκπαιδευμένοι οδηγοί πραγματοποίησαν περισσότερες από 5.000 γύρους σε μια ειδική πίστα με έντονες ανωμαλίες οδοστρώματος μεταξύ των οποίων αξίζει να αναφέρουμε την υπερπήδηση εμποδίων ύψους 14 εκ. (π.χ. το ύψος ενός πεζοδρομίου) με ταχύτητα κίνησης 60 χλμ./ώρα.
Πέραν αυτών, όπως είναι φυσικό, πρωτότυπα οχήματα του Ford Transit ταξίδεψαν για δοκιμές εξέλιξης σε προσεχτικά επιλεγμένες τοποθεσίες στην Ευρώπη, την Ν. Αμερική, την Αφρική και την Ασία. Αυτό επέτρεψε στους ειδικούς να ελέγξουν τις αντοχές του σε θερμοκρασίες 40 βαθμών Κελσίου στην έρημο της Αριζόνα, το Ντουμπάι ή τη Ν. Αφρική, ή στους -40 βαθμούς Κελσίου στη Φιλανδία και τον Καναδά. Από την κορυφή των αυστριακών ¶λπεων ως την Κοιλάδα του Θανάτου στην Καλιφόρνια, τα πρωτότυπα Ford Transit διένυσαν εκατομμύρια χιλιόμετρα πριν από το λανσάρισμα τους, χωρίς να συνυπολογίσουμε τα περισσότερα από 500.000 χλμ. πιλοτικών δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες χρήσης στους στόλους οχημάτων ειδικά επιλεγμένων πελατών της εταιρείας.
Αντίστοιχα, όμως, τα επιμέρους μηχανικά τμήματα του οχήματος, όπως για παράδειγμα ο κινητήρας Duratorq των 2,2λτ., έχει υποβληθεί σε δεκάδες χιλιάδες ώρες δοκιμών σε εργαστηριακές συνθήκες και όχι μόνο.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr