Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Mε νέους κινητήρες και τα δύο

105.217 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2019)

To Nissan Navara κινείται από έναν αναβαθμισμένο 2,3 λτ. turbodiesel κινητήρα με σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης SCR και Adblue. Προσαρμόστηκε στο πρωτόκολλο Euro 6d-Temp συνεχίζοντας όμως να αποδίδει 163 ή 190 ίππους. Η βασική έκδοση των 163 ίππων φέρει επίσης διπλό turbo, γεγονός που αυξάνει την μέγιστη ροπή της κατά 22 Nm στα 425 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. ενώ αντίστοιχα, η έκδοση των 190 ίππων αποδίδει μέγιστη ροπή 450 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Μαζί με τις βελτιώσεις του κινητήρα, υπάρχει και νέο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με κοντύτερες διαδρομές για τον επιλογέα, βελτιωμένο συγχρονισμό και μειωμένους κραδασμούς /δονήσεις. Παράλληλα είναι διαθέσιμο και ένα –επίσης βελτιωμένο- αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων για τις εκδόσεις με ισχύ 190 ίππων.
Η μέση κατανάλωση ξεκινά από τα 6,9λτ./100χλμ. (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC) για μεικτό κύκλο κίνησης, ενώ οι εκπομπές ρύπων από τα 182 g/km.
Σε ελαφρύ… downsizing προχώρησε η Mitsubishi για το νέο L200. Έτσι, έναντι του προηγούμενου πετρελαιοκινητήρα των 2.442 κ.εκ., το νέο L200 εφοδιάζεται με ένα σύνολο 2.268 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 150 ίππων και 400 Νm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.. Πέραν του χειροκίνητου κιβωτίου των έξι σχέσεων, η νέα γενιά του L200 προσφέρεται και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η μέγιστη ταχύτητα του νέου L200 φτάνει τα 174 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 8,8 λτ./100 χλμ. (9,7 λτ./100 χλμ. με αυτόματο κιβώτιο). Ο κινητήρας λειτουργεί ομαλά, αλλά στις χαμηλές στροφές εμφανίζει μια υστέρηση απόκρισης, με το Nissan Navara να κερδίζει έναν πόντο εδώ.