Το Pick-Up αναμένεται στις αγορές μέχρι τις αρχές του 2027.
Μοιράζεται στοιχεία με το Mitsubishi L200, αλλά είναι αναβαθμισμένο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του.
Φήμες και για plug-in υβριδική έκδοση.
Στα σκαριά (;) η παραλλαγή Nismo για τους λάτρεις των off road εξορμήσεων.
Μοιράζεται στοιχεία με το Mitsubishi L200, αλλά είναι αναβαθμισμένο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του
Από εκεί και πέρα, η 4
η γενιά του δημοφιλούς
«αγροτικού» της Nissan εκτιμάται πως ναι μεν θα βασιστεί στην πλατφόρμα του
Mitsubishi L200 – στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης συμμαχίας μεταξύ των Renault, Nissan και Mitsubishi -, εντούτοις θα είναι ένα Nissan στην καρδιά, όπως άλλωστε επισήμανε και ο Humberstone.
Έτσι, το επερχόμενο Nissan Navara θα χρησιμοποιεί λογικά την πίσω ανάρτηση με ελατήρια φύλλων του Mitsubishi L200, κάτι που αποδίδεται εν πολλοίς στα διαδοχικά παράπονα που διατυπώθηκαν περί «εφησυχασμού», εξαιτίας του προηγούμενου εξοπλισμού με τα πίσω ελατήρια σπειρών.
Συνακόλουθα, το νέο Pick-Up υπολογίζεται πως θα χρησιμοποιεί τον 2,4-λίτρων πετρελαιοκινητήρα twin-turbo της Mitsubishi, που αποδίδει κάτι παραπάνω από 200 άλογα, παράγοντας παράλληλα 470Nm μέγιστη ροπή, μια σαφέστατη αναβάθμιση κοινώς από τον σημερινό twin-turbo των 2,3-λίτρων.
Συνοψίζοντας, η συνδυαστική πατέντα στην προκειμένη περίπτωση μιας νέας πίσω ανάρτησης με ελατήρια φύλλων με έναν ισχυρότερο κινητήρα είναι αναμφίβολα ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για τη Nissan, προκειμένου να μην επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος.
Φήμες και για plug-in υβριδική έκδοση
Όσον αφορά στο τι πρέπει να περιμένει ο κόσμος από το νέο Nissan Navara, μια plug-in υβριδική παραλλαγή εικάζεται πως επίσης θα υπάρξει, στο πλαίσιο των σύγχρονων απαιτήσεων για τους περιορισμούς στις εκπομπές ρύπων.
Επιπλέον, με δεδομένο πως η Nissan επιθυμεί συν τοις άλλοις να διατηρήσει το Navara ανταγωνιστικό, υπολογίζεται πως το «αγροτικό» πιθανότατα θα διατηρήσει τη δυνατότητα ρυμούλκησης των 3,5 τόνων που το χαρακτηρίζει.
Στα σκαριά (;) η παραλλαγή Nismo για τους λάτρεις των off road εξορμήσεων
Σε ό,τι έχει να κάνει με την ειδική παραλλαγή του
Nissan Navara Nismo, που ακούγεται, τίποτα δεν είναι σίγουρο, ωστόσο εφόσον γίνει πράξη, τότε θα έχουμε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να αντικρίσουμε μια off road τιτανομαχία με το
Ford Ranger Raptor.
Αυτό επιβεβαιώθηκε, άλλωστε, και δια στόματος του επικεφαλής σχεδιασμού της Nissan, Ivan Espinosa, ο οποίος άφησε να εννοηθεί ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται με τοπικούς συνεργάτες για να κάνει πραγματικότητα το Navara
Nismo.
Και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του; Προφανώς δεν υπάρχει κάτι επίσημο προς το παρόν, εντούτοις αρκετοί είναι εκείνοι που συμφωνούν πως ο twin-turbo V6 κινητήρας των 3,5 λίτρων από το Nissan Patrol θα ήταν ενδεχομένως το κορυφαίο σύστημα κίνησης για ένα τέτοιο μοντέλο…
Και κάποιες τελικές σκέψεις…
Το Navara χρειάζεται επανασχεδιασμό και φαίνεται πως η Nissan κάνει ό,τι μπορεί για να μην υποπέσει στα ίδια ατοπήματα που στιγμάτισαν την προηγούμενη γενιά του μοντέλου. Ως προς αυτό το τελευταίο, λοιπόν, οι φήμες για μια πιθανή παραλλαγή Nismo - ειδικά όταν τεκμηριώνονται από τα ίδια τα στελέχη της Nissan - σίγουρα καλλιεργούν τεράστιες προσδοκίες.
Και ακόμα και αν θεωρείται δεδομένο, όπως προαναφέρθηκε, ότι το Pick-Up δεν πρόκειται να επιστρέψει στην Ευρώπη (σ.σ. μια απόφαση που αποδίδεται στα υψηλότερα κλιμάκια της μάρκας), το γεγονός ότι το 2023 οι πωλήσεις των «αγροτικών» στη «Γηραιά Ήπειρο» έκλεισαν στο +16,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ίσως να αναγκάσει τους ιθύνοντες την ιαπωνική εταιρεία να επανεξετάσουν το όλο θέμα.