Τα γνωρίζεις από την όψη

Αισθητή είναι η σχεδιαστική διαφοροποίηση του νέου Mitsubishi L200, που ακολουθεί πλέον τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Dynamic Shield» όντας και πιο αεροδυναμικό από πριν. Το μήκος του είναι επίσης10 χλστ. μεγαλύτερο σε αμφότερες τις εκδόσεις καμπίνας (Club Cab 5.295 χλστ. &, Double Cab 5.305 χλστ.). Η ελκτική ικανότητα του νέου L200 για trailers με φρένα ανέρχεται έως και τα 3.100 κιλά. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 205 χλστ., η γωνία προσέγγισης 30ο αποφυγής 22ο. Μεγάλο πλεονέκτημα του  L200 είναι η ευελιξία του, χάρη στον μικρό (συγκριτικά) κύκλο στροφής των 11,8 μ. έναντι των 12,4 μ. του διπλοκάμπινου Nissan Navara.
Eντυπωσιακό είναι και το ανανεωμένο Nissan Navara. Στο μήκους 5.300 χλστ. αμάξωμα κυριαρχούν οι καμπύλες γραμμές, η μάσκα με το χαρακτηριστικό «V», ο «άγριος» εμπρός προφυλακτήρας και φυσικά τα σκαλοπάτια στο πλάι. Το Nissan Navara έχει απόσταση από το έδαφος στα 208 χλστ. με γωνία προσέγγισης 29,4ο  και φυγής 21,2ο . Πλέον η πίσω ανάρτηση 5 συνδέσμων που πρώτη η Nissan λάνσαρε στην κατηγορία δεν αφορά μόνο τα διπλοκάμπινα, αλλά όλες τις εκδόσεις,  γεγονός που επιφέρει αυξημένο ωφέλιμο φορτίο (κατά 55 – 95 κιλά στις εκδόσεις King Cab, κατά 54 – 114 κιλά στις εκδόσεις Double Cab).
Με αυτό το σκεπτικό, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του ανανεωμένου Navara ανέρχεται έως στα 1.165 κιλά για τiς εκδόσεις King Cab (μέγιστο μεικτό έως 3,2t.) και στα 1.115 – 1.180 κιλά για τις εκδόσεις Double Cab (μέγιστο μεικτό έως 3,25t.).
 
 

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Nissan - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ