Οι συμβατικές εκδόσεις του νέου Ford Transit Courier θα εφοδιάζονται είτε με τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα EcoBoost των 100 ή 125hp είτε με τον πετρελαιοκινητήρα EcoBlue των 1,5λτ. με ισχύ 125hp. Αμφότεροι θα συνδυάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή το νέο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.
Αντίστοιχα, το νέο Ford E-Transit Courier θα προσφέρεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 100kW (136hp) με ροπή 290Nm με τη μέγιστη ταχύτητα του να ανέρχεται στα 145km/h. Περισσότερα στοιχεία αναφορικά με την χωρητικότητα των μπαταριών και την αυτονομία του θα γίνουν γνωστά αργότερα ωστόσο, αυτό που γνωρίζουμε είναι πως το νέο e-Vanette της Ford Pro θα μπορεί να επανακτήσει αυτονομία έως και 87km μέσα σε 10 λεπτά, φορτίζοντας σε παροχή DC 100kW ενώ για αντίστοιχη φόρτιση των μπαταριών από το 10% στο 80%, θα απαιτούνται λιγότερο από 35 λεπτά! Την ίδια στιγμή, για τη πλήρη φόρτιση σε παροχή AC 11kW θα απαιτούνται μόλις 5,7 ώρες.
Σε γενικότερο πλαίσιο, η Ford Pro αναφέρει πως το κόστος συντήρησης των ηλεκτρικών εκδόσεων του νέου Transit Courier θα είναι κατά 35% μικρότερο έναντι των αντίστοιχων συμβατικών ενώ, τα διαστήματα service για τους συμβατικούς κινητήρες θα ορίζονται ανά 2 έτη/30.000km.