Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η ανανεωμένος ΟΜ 651 των 114 ίππων προσφέρει εξαιρετικά αποθέματα ροπής από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του. Το λογότυπο «BlueEfficiency» υποδηλώνει το πλήρες πακέτο τεχνολογιών που μειώνουν σημαντικά το περιβαλλοντικό… αποτύπωμα του γερμανικού Van.

Προβλέψιμο και ουδέτερο στις αντιδράσεις του, το Mercedes-Benz Sprinter Van θα κερδίσει άμεσα την εμπιστοσύνη ακόμη και του άπειρου οδηγού από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα.

Mercedes-Benz Sprinter Van 311 CDI 37 Standard 3,2t. με υπερυψωμένη οροφή

Αποδοτικό και προβλέψιμo παντού και πάντα
Σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz Ελλάς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το
ανανεωμένο Sprinter Van, στη νέα έκδοση με μεικτό βάρος 3,2t. με φορτίο ενός τόνου, προκειμένου  να διαπιστώσουμε στην πράξη, την εξαιρετική αποδοτικότητα
και τις απαράμιλλες δυνατότητες ενός εκ των κορυφαίων εκπροσώπων της κατηγορίας των μεγάλων Van σε παγκόσμιο επίπεδο.
 
Τα επαγγελματικά οχήματα έχουν σχεδιαστεί για να κινούνται φορτωμένα στο όριο, προκειμένου να διασφαλίσουν τα μέγιστα οφέλη / δρομολόγιο στον ιδιοκτήτη του.
Στο πλαίσιο αυτό και σε συνεργασία με την Mercedes-Benz Ελλάς, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μια από τις πιο πρόσφατες προσθήκες στη γκάμα του ανανεωμένου Sprinter, την 311 CDI με Standard μεταξόνιο, υπερυψωμένη οροφή και μεικτό βάρος 3,2t., η οποία έφερε φορτίο ενός τόνου. Στόχος ήταν να διαπιστώσουμε την εξαιρετική οδική συμπεριφορά του γερμανικού μοντέλου ακόμη και κατά την κίνηση με πλήρες φορτίο, καθώς επίσης και την εξαιρετική απόδοση του –βασικού- πετρελαιοκινητήρων των 2,2λτ. με ισχύ 114 ίππων.
Από την πρώτη στιγμή, η άνεση και ουδέτερη οδική συμπεριφορά του γερμανικού μοντέλου σε συνδυασμό με την άμεση απόκριση του ροπάτου κινητήρα στις εντολές του οδηγού κερδίζουν τις εντυπώσεις ενώ, η προσεγμένη ρύθμιση της ανάρτησης απορροφά τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Ωστόσο, το Mercedes-Benz Sprinter δεν καταφέρνει απλώς να μεταφέρει με ασφάλεια τους επιβάτες και το φορτίο του από το σημείο «Α» στο σημείο «Β». Κατά την διάρκεια των ημερών που το είχαμε στη διάθεση μας, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε –εκ νέου- το υψηλό επίπεδο άνεσης που προσφέρει στο οδηγό του, ακόμη και κατά τη κίνηση στο κυκλοφοριακό κομφούζιο της πρωτεύουσας. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τα βασικότερα στοιχεία του εν λόγω μοντέλου…

Κινητήρας – διαμάντι με ισχύ 114 ίππων
Ένα από τα βασικότερα «δυνατά χαρτιά» του ανανεωμένου Mercedes-Benz Sprinter είναι ο –πλήρως αναβαθμισμένος- κινητήρας OM 651 των 2,2λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση του.
Ακόμη και στη βασική έκδοση των 114 ίππων (ροπή 300Nm), το εν λόγω μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την ελαστικότητα του από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας του ενώ ως πολύ καλή κρίνεται και η «συνεργασία» του με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο «Eco Gear». Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η μέση κατανάλωση του εν λόγω μοντέλου ορίζεται στα 8,0λτ./ 100χλμ., ενώ η δεξαμενή καυσίμου έχει συνολική χωρητικότητα 75λτ.  Φυσικά, περιττεύει να αναφέρουμε πως, με τη προσθήκη διαλύματος AdBlue, το εν λόγω μηχανικό σύνολο καλύπτει με άνεση τις προδιαγραφές ρύπων της Euro6 III.

 Προβλέψιμο & «ψυχωμένο» παντού και πάντα
Στόχος της συγκεκριμένης δοκιμής του Mercedes-Benz Sprinter ήταν να… σκιαγραφήσουμε την οδική του συμπεριφορά κατά την κίνηση με πλήρες φορτίο και ομολογουμένως, κατά τη διάρκεια των ημερών που μετακινηθήκαμε, με το γερμανικό Van, διαπιστώσαμε την ομοιογένεια και την προβλέψιμη οδική συμπεριφορά που έχουν επιμεληθεί οι μηχανικοί της Mercedes-Benz.
Με εξαιρετική κατανομή των μαζών μεταξύ των δύο αξόνων και ισχυρά φρένα (δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς), το Sprinter Van δεν θα προβληματίσει καθόλου τον οδηγό από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα.
Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και η πολύ καλή απόσβεση της πλειοψηφίας των ανωμαλιών του οδοστρώματος από τις αναρτήσεις, επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί σβέλτα ακόμη και σε έντονες κυκλοφοριακές συνθήκες.
Προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα όπως το ESP9i που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει την λειτουργία «Crosswind Assist» σε συνδυασμό με συστήματα όπως τα ABS, ASR και EBV, θα σπεύσουν να υποβοηθήσουν το έργο του οδηγού στις δύσκολες περιστάσεις ενώ, ως εξαιρετική κρίνεται η λειτουργία της βασικής (από πλευράς απόδοσης) έκδοσης του νέου OM 651 κινητήρα των 2,2λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση του γερμανικού μοντέλου.
 
¶νετη πρόσβαση σε ένα ευρύχωρο περιβάλλον εργασίας
Οι αστικές διανομές προϊόντων επιβάλλουν ως επί το πλείστον τις συχνές στάσεις του οχήματος. Στην περίπτωση του Sprinter, ο οδηγός θα εκτιμήσει άμεσα την μικρή απόσταση από το έδαφος καθώς και την πολύ καλή θέση οδήγησης που το γερμανικό μοντέλο του προσφέρει.
Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες σε συνδυασμό με το πλήρως ρυθμιζόμενο κάθισμα του και την επίσης ρυθμιζόμενη κολώνα του τιμονιού, του επιτρέπουν να επιλέξει με ευκολία την κατάλληλη για τον σωματότυπο του, θέση ενώ την ίδια στιγμή, οι πολλαπλοί χώροι για μικροαντικείμενα που έχουν προβλεφθεί στο πάνω μέρος του ταμπλό, στην οροφή της καμπίνας αλλά και στο εσωτερικό των θυρών, θα καλύψουν ιδανικά τις ανάγκες του.
Το διπλό κάθισμα για τον συνοδηγό στην συγκεκριμένη έκδοση, διαθέτει έναν ευρύχωρο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη βάση του, ο οποίο είναι προσβάσιμος εύκολα και χωρίς προσπάθεια, ακόμη και εν κινήσει!
Σε ότι αφορά στον εξοπλισμό, η συγκεκριμένη έκδοση του Sprinter Van εφοδιάζονταν με στοιχεία όπως ο μετωπικός αερόσακος για τον οδηγό, ζώνες ασφαλείας με προεταντήρες και περιοριστές φορτίου σε όλες τις θέσεις, τρία προσκέφαλα, ηχοσύστημα με δύο ηχεία καθώς και ημι-αυτόματο κλιματισμό «Tempmatic».

«Σπηλαιώδης» χώρος φόρτωσης για όλες τις χρήσεις
Η έκδοση με το Standard μεταξόνιο (3.665 χλστ.) και την υπερυψωμένη –μεσαία- οροφή (2.598 χλστ.) του Mercedes-Benz Sprinter προσφέρει ωφέλιμο όγκο φόρτωσης με όγκο της τάξης των 10,5 κ.μ. καθώς και επιφάνεια 5,5τ.μ. για την φόρτωση αντικειμένων πάσης φύσεως.
Τόσο το μεγάλο άνοιγμα της πλευρικής και της δίφυλλης πίσω πόρτας, όπως και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης (758 χλστ.), σε συνδυασμό με τα πολλαπλά άγκιστρα στερέωσης του φορτίου, προσφέρουν τη δυνατότητα υποστήριξης φορτίων μεγάλου βάρους ενώ, στην προκειμένη περίπτωση είχαμε ένα «μπλοκ» τσιμέντου με βάρος 1.000 κιλών.
Σε ότι αφορά στις διαστάσεις του, ο χώρος φόρτωσης έχει μέγιστο μήκος 3.365 χλστ. και πλάτος 1.780 χλστ. (1.350 χλστ. μεταξύ των θόλων) ενώ, το ωφέλιμο εσωτερικό ύψος με την μεσαία οροφή ανέρχεται στα 1.940 χλστ.
Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε πως η εν λόγω έκδοση εφοδιάζεται με ξύλινη επένδυση στο δάπεδο του χώρου φόρτωσης ενώ, με το μεικτό βάρος της να ορίζεται στους 3,2t., είναι σε θέση να έλξει trailers με φρένα της τάξης των 2.000 κιλών.
Καταλήγοντας, η μέγιστη φόρτιση του εμπρόσθιου άξονα ανέρχεται στους 1,65t. και του πίσω στους 2,0t. αντίστοιχα.
 

 

VANETTE - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ