Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το μεγάλο πλάτος όλων των θυρών καθώς και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, ευνοούν την άμεση πρόσβαση στο εσωτερικό της καρότσας όπου μπορούν να εδραστούν έως και έξι ευρωπαλέτες.

Παράλληλα, από το καλοκαίρι του 2017 θα είναι διαθέσιμες και εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς.

Επιπρόσθετα, συστήματα όπως το «Park Assist» διευκολύνουν σημαντικά το έργο του οδηγού, επιτρέποντας μεταξύ άλλων στο γερμανικό μοντέλο να σταθμεύσει… μόνο του!

Το νέο Volkswagen Crafter

Σε νέα διάσταση!
Η Volkswagen αποφάσισε να εξελίξει από μόνη της τη νέα γενιά του Crafter και τα κατάφερε με απόλυτη επιτυχία καθώς ήδη το μοντέλο απέσπασε τον τίτλο του «International Van of the Year» για το 2017.
 
Η νέα γενιά του Volkswagen Crafter έχει εξελιχθεί από… λευκό χαρτί και με βάση τα πρώτα δεδομένα που έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, προσφέρει αυξημένο ωφέλιμο φορτίο, μεγαλύτερο όγκο φόρτωσης, βελτιωμένες εξωτερικές διαστάσεις και πολλαπλά –προηγμένα- συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε κατά την πρώτη μας επαφή με αυτό στην πόλη Αλμερία.
Το εντελώς νέο πλαίσιο σε συνδυασμό με τις προσεχτικά σχεδιασμένες αναρτήσεις, το ηλεκτρομηχανικά (!) ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης και τα πολλαπλά ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας, έχουν αναβαθμίσει σημαντικά την οδική συμπεριφορά του νέου Crafter ενώ την ίδια στιγμή, η σχεδίαση του αμαξώματος του, έχει επιφέρει και τη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή στο 0,33 που είναι και η καλύτερη επίδοση της κατηγορίας σύμφωνα με την Volkswagen.
Τέλος, εντελώς νέοι είναι και οι κινητήρες πετρελαίου με τους οποίους εφοδιάζεται ενώ θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός, τους πίσω ή και τους τέσσερις τροχούς (4MOTION) μέσω χειροκίνητων ή αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων.

Κινητήρες με μονό ή διπλό turbo και ισχύ από 102 – 177 ίππους
Ο νέος «EA 288 Commercial» κινητήρας των 1.968 κ.εκ. του Crafter είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις με μονό turbo που αποδίδουν ισχύ 102 ή 140 ίππων και μέγιστη ροπή 300 ή 340 Nm αντίστοιχα.
Η BiTurbo TDI έκδοση αποδίδει ισχύ 177 ίππων και μέγιστη ροπή 410 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Οι αλλαγές στην έδραση του έχουν επιφέρει βελτίωση της ηχομόνωσης της καμπίνας ενώ σημαντικές είναι οι τροποποιήσεις στο σύστημα common-rail (πίεση 2.000bar) καθώς και το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων που περιλαμβάνει τις διαδικασίες EGR και SCR.
Σύμφωνα με τους κινητήρες της προηγούμενης γενιάς του Crafter, τα νέα μηχανικά σύνολα εμφανίζουν μείωση της κατανάλωσης κατά 1λτ./100χλμ. περίπου με τη βέλτιστη επίδοση να περιορίζεται έως και τα 6,8λτ./100χλμ. ενώ από μόνο του, το σύστημα Stop/Start έχει επιφέρει μείωση κατά 15%.
Σε πρώτη φάση, το νέο Crafter θα είναι διαθέσιμο με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς ενώ, από το καλοκαίρι του 2017 θα λανσαριστούν τόσο οι πισωκίνητες εκδόσεις του όσο και οι εκδόσεις «4MOTION».

Μηχανικά ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων
Όλες οι εκδόσεις κινητήρων θα είναι διαθέσιμες με ένα χειροκίνητο κιβώτιο με έξι σχέσεων ενώ, θα διατίθεται και το νέο αυτόματο κιβώτιο «AQ450» με 8 σχέσεις.

Το απόγειο της πρακτικότητας και της εργονομίας
Η σχεδίαση του εσωτερικού διακόσμου βασίζεται στις έντονες οριζόντιες γραμμές που δημιουργούν μια αίσθηση ευρυχωρίας ενώ, η Volkswagen έχει διασφαλίσει εξαιρετικούς χώρους τόσο για τον οδηγό όσο και τον συνοδηγό για μικροαντικείμενα όπως κινητά τηλέφωνα, laptops, tablets, μπουκάλια με νερό, ποτήρια κ.ο.κ. σε σημεία άμεσα προσβάσιμα.
Ένα από τα στοιχεία που κέρδισαν άμεσα την εκτίμηση μας κατά τη σύντομη παραμονή μας στο εσωτερικό του νέου Crafter είναι τα εξαιρετικά καθίσματα «ergoComfort» που προσφέρονται στον εξοπλισμό του μοντέλου. Φέροντας 14 διαφορετικές ρυθμίσεις καθώς και ανάρτηση με βάση το βάρος του οδηγού, τα εν λόγω καθίσματα υπόσχονται πολύωρες άνετες μετακινήσεις στον επαγγελματία ενώ, μια ειδική έκδοση, η «ergoActive» προσφέρει ακόμη και λειτουργία… μασάζ(!).
Συνδεσιμότητα συστήματα πολυμέσων
Το νέο Crafter θα είναι διαθέσιμο με πολλαπλά συστήματα που προσφέρουν σημαντικές υπηρεσίες στον οδηγό τόσο σχετικά με τα δρομολόγια του (navigation κ.ο.κ.) όσο και με το επίπεδο άνεσης του (πολυμέσα, σύνδεση στο διαδίκτυο κ.ο.κ).
Αναλόγως της έκδοσης, η Volkswagen θα προσφέρει τρεις επιλογές, τα Composition Audio, Composition Media και Discover Media που μεταξύ άλλων προσφέρουν δυνατότητα σύνδεσης με πολλαπλές εξωτερικές πηγές δεδομένων, οθόνες αφής 8 ιντσών, έως και 8 ηχεία κ.ο.κ.

Ωφέλιμος όγκος έως και 18,4κ.μ.
Όπως προαναφέραμε, οι σχεδιαστές του νέου VW Crafter έχουν καταφέρει να διατηρήσουν τις εξωτερικές διαστάσεις του αμαξώματος στα ελάχιστα δυνατά μεγέθη, αυξάνοντας ωστόσο σημαντικά, τις εσωτερικές διαστάσεις του χώρου φόρτωσης.
Οι εμπροσθοκίνητες εκδόσεις έχουν μεικτό βάρος από 3,0 – 4,0t. και προσφέρουν ωφέλιμο χώρο φόρτωσης με μέγιστο μήκος 4.855 χλστ., ύψος έως και 2.196 χλστ. καθώς και ωφέλιμο πλάτος 1.832 χλστ. (1.380 χλστ. μεταξύ των θόλων).
Αντίστοιχα, οι εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς έχουν μεικτό βάρος από 3,5 – 5,5t. και είναι σε θέση να υποστηρίξουν έως και έξι ευρωπαλέτες (ΜxΠ: 1,20μ.x0,80μ.).
Με το πλάτος της πλευρικής θύρας να ανέρχεται έως και στα 1.311 χλστ. και της πίσω στα 1.552 χλστ., το VW Crafter διακρίνεται για την ευκολία πρόσβασης στο εσωτερικό, δεδομένου ότι και το κατώφλι φόρτωσης έχει μειωθεί έως και στα 570 χλστ.
Με τον μέγιστο ωφέλιμο όγκο φόρτωσης για τις εκδόσεις Van να ανέρχεται έως και στα 18,4μ., επιγραμματικά αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Crafter θα είναι διαθέσιμο με τρία μήκη μεταξονίου και ισάριθμα ύψη οροφής με το μέγιστο μήκος του αμαξώματος να ανέρχεται έως και στα 7.391 χλστ. ενώ θα προσφέρονται και εκδόσεις με ανοικτή καρότσα με μονή ή διπλή σειρά καθισμάτων, επιβατικές εκδόσεις «Kombi» καθώς και εκδόσεις C+C για την υποστήριξη πάσης φύσεως υπερκατασκευών.
 
Κορυφαία οδική συμπεριφορά & ηλεκτρομηχανικό τιμόνι
Η δομή των αναρτήσεων του νέου Crafter αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον στον εμπρόσθιο άξονα και άκαμπτο άξονα με φύλλα σούστας σούστας στον πίσω.
Βασικό μέλημα των υπευθύνων της VW σε αυτόν τον τομέα ήταν το βέλτιστο «φιλτράρισμα» των εδαφικών ανωμαλιών καθώς και διατήρηση του κατωφλιού φόρτωσης στο ελάχιστο δυνατό ύψος. Ιδιαίτερα στη 2η περίπτωση, κατάφεραν να μειώσουν την απόσταση του δαπέδου του χώρου φόρτωσης από το έδαφος έως και κατά 100 χλμ. (στα 570 χλστ.) σε συγκεκριμένες εκδόσεις.
Ωστόσο, η βασικότερη εξέλιξη στα μηχανικά σύνολα του νέου Crafter είναι η ύπαρξη το ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης που μεταβάλλει τη λειτουργία του με βάση την ταχύτητα κίνησης του οχήματος. Πέραν της βελτιωμένης αίσθησης που προσφέρει στον οδηγό, αποτελεί την βάση για την προσθήκη στον εξοπλισμό του νέου Crafter, συστημάτων όπως τα Driver Alert, Lane Assist, Park Assist και Trailer Assist.
Ο νέος εκπρόσωπος της Volkswagen έχει να επιδείξει στον εξοπλισμό του στοιχεία όπως τα Adaptive Cruise Control, Front Assist και Automatic Post-Collision Braking System που αναβαθμίζουν σημαντικά την ενεργητική ασφάλεια του οχήματος κάτω από όλες τις περιστάσεις καθώς π.χ. το Lane Assist είναι σε θέση να διατηρήσει (ως έναν βαθμό) το όχημα μεταξύ των διαγραμμίσεων του οδοστρώματος επεμβαίνοντας με «διορθώσεις» στο σύστημα διεύθυνσης.
Ωστόσο, τα σημαντικά νέα σε ότι αφορά στις… επιχειρησιακές δυνατότητες του νέου Crafter αφορούν σε συστήματα όπως τα Park Assist και Trailer Assist. Το πρώτο επιτρέπει στο όχημα να αντιληφθεί και να σταθμεύσει μόνο του σε μια –κατάλληλη- θέση στάθμευσης ενώ το  δεύτερο, καθιστά κυριολεκτικά παιχνιδάκι την οπισθοπορεία με κάποιο trailer γλιτώνοντας τον οδηγό από σημαντικό χρόνο και κόπο.
 

 

VANETTE - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ