Κινητικότητα με περιορισμένες εκπομπές ρύπων
Σε αυτόν τον τομέα έχει σημειωθεί πρόοδος στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ προς την κατεύθυνση των πιο φιλικών προς το περιβάλλον μεταφορών, όπως για παράδειγμα το αυξημένο μερίδιο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για τις μεταφορές και την αύξηση του αριθμού των νέων οχημάτων που κάνουν χρήση εναλλακτικών τύπων καυσίμων. Ωστόσο, τα εν λόγω επίπεδα εξακολουθούν να παραμένουν πολύ χαμηλά ενώ, το γεγονός ότι ορισμένα κράτη – μέλη προπορεύονται σε αυτήν την προσπάθεια, αποδεικνύει με σαφήνεια πως απαιτείται να επιταχυνθεί η όλη προσπάθεια και από τις υπόλοιπες χώρες.
Για τον λόγο αυτό εξάλλου, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τον Ιούλιο του 2016 μια σχετική ευρωπαϊκή στρατηγική για μείωση των εκπομπών ρύπων.
Υποδομές
Προκειμένου να αποτυπωθούν με σαφήνεια τα οφέλη και τα αποτελέσματα από τις επενδύσεις στις υποδομές, απαιτείται εύλογο χρονικό διάστημα. Σε κάθε περίπτωση πάντως, ορισμένα θετικά δεδομένα είναι ήδη αντιληπτά στην ποιότητα –κυρίως- των υποδομών στις μεταφορές (διεύρυνση του οδικού δικτύου κ.ο.κ.). Όπως είναι φυσικό, μέσα στα επόμενα έτη αναμένεται να πραγματοποιηθούν πρόσθετες επενδύσεις μέσα από σχετικά επενδυτικά σχέδια που έχει προβλέψει η ΕΕ.
Κοινό
Ένα από τα ενθαρρυντικά στοιχεία των αποτελεσμάτων του Πίνακα αφορά στην αύξηση της ικανοποίησης του επιβατικού κοινού από όλους τους τύπους μεταφοράς (αστικές συγκοινωνίες, σιδηροδρομικές, αεροπορικές κ.ά.) σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πως έχουν ληφθεί σωστές αποφάσεις σε ότι αφορά στις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί. Ωστόσο, ο αριθμών των θανάτων από τροχαία δυστυχήματα παραμένει στάσιμος και παρά το γεγονός ότι το οδικό δίκτυο των χωρών – μελών της ΕΕ παραμένει μακράν το ασφαλέστερο σε παγκόσμιο επίπεδο, οι χώρες πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειες τους για την επίτευξη του στόχου μείωσης των νεκρών κατά 50% έως το 2020. Επιπρόσθετα, παρατηρείται αύξηση του αριθμού των γυναικών που απασχολούνται στον κλάδο των μεταφορών, παρά το γεγονός ότι το συνολικό ποσοστό τους επί του συνόλου των εργαζόμενων σε αυτόν τον τομέα, παραμένει χαμηλό.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr