Ο Πίνακας Αποτελεσμάτων της ΕΕ για τις μεταφορές του 2016 ουσιαστικά συγκεντρώνει δεδομένα από διάφορες υπηρεσίες και οργανισμούς όπως η Eurostat, η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Περιβάλλοντος, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ κ.ο.κ.
Τα «πενιχρά» αποτελέσματα της Ελλάδος
Σε ότι αφορά στην Ελλάδα, η έκθεση της αρμόδιας Επιτροπής αναφέρει πως σχετικά με την οδική ασφάλεια: «… Η Ελλάδα έχει βελτιώσει σημαντικά την οδική ασφάλεια από το 2010 και μετά. Ωστόσο, ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων περιστατικών παραμένει σημαντικά υψηλότερος από τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο (74 περιστατικά ανά εκατομμύριο κατοίκων, έναντι 52 στην ΕΕ).
Παράλληλα, οι Έλληνες οδική… ξοδεύουν περίπου 39 ώρες σε ετήσια βάση κατά την κίνηση στους δρόμους, την ίδια στιγμή που ο μέσος όρος της ΕΕ ανέρχεται στις 29,5 ώρες.
Επιπρόσθετα, στην Ελλάδα καταγράφονται χαμηλά ποσοστά χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις μεταφορές (1,4% έναντι 6% στην ΕΕ) καθώς και στα νέα οχήματα που κάνουν χρήση εναλλακτικών τύπων καυσίμου (0,66% έναντι 3% στην ΕΕ).
Τέλος, σε ότι αφορά στις υποδομές, οι αξιολογήσεις της χώρας μας αναφορικά με τα αεροδρόμια και το οδικό δίκτυο βρίσκονται κοντά στους αντίστοιχους ευρωπαϊκούς μέσους όρους ωστόσο, αρκετά χαμηλά είναι οι αξιολογήσεις σε ότι αφορά στα λιμάνια και τον σιδηρόδρομο.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr