ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Pick-Ups: Κατέχουν το 50% στις συνολικές πωλήσεις LCVs στην 20ετία!

30.789 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2024)
Pick-Ups: Κατέχουν το 50% στις συνολικές πωλήσεις LCVs στην 20ετία!

Pick-Ups: Κατέχουν το 50% στις συνολικές πωλήσεις LCVs στην 20ετία!

  • Pick-Ups: Κατέχουν το 50% στις συνολικές πωλήσεις LCVs στην 20ετία!
  • Pick-Ups: Κατέχουν το 50% στις συνολικές πωλήσεις LCVs στην 20ετία!

- Με το Nissan Navara να λείπει, το Toyota Hilux νιώθει… μοναξιά στην κορυφή!
- Mόνο 4 μοντέλα είναι πλέον διαθέσιμα αλλά, κατέχουν το 57,5% της κατηγορίας!
- Στη 10άδα με μόλις 4 χρονιές πωλήσεων η Mercedes-Benz X-Class!
- Τα Pick-Up πήγαν από το 67% της αγοράς (2005), στο 24% (2022)!

Με το Nissan Navara να λείπει, το Toyota Hilux νιώθει… μοναξιά στην κορυφή!

Από τη στιγμή που πλέον το Nissan Navara (2022) σταμάτησε να καταγράψει νέες ταξινομήσεις στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών, το Toyota Hilux ένιωσε να… ανασαίνει καθώς πλέον, εκτός από το Best-Seller Ελαφρύ Επαγγελματικό στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της τελευταίας 20ετίας, είναι –μακράν- και το πιο καλό-πουλημένο Pick-Up στη χώρα μας.
 
Αυτό συμβαίνει γιατί, το Ford Ranger που πλέον αποτελεί το… αντίπαλον δέος του Toyota Hilux, τόσο στην Ελλάδα όσο και πανευρωπαϊκά, κατέχει μερίδιο της τάξης του 16,8% επί των συνολικών πωλήσεων των Pick-Up για την 20ετία, όταν το μερίδιο του Toyota Hilux βρίσκεται στο 28%!
 
Στηγ 4η θέση συναντάμε ένα ακόμη μοντέλο που συνεχίζει την εμπορική του πορεία στη χώρα μας, το Isuzu D-Max ενώ, την κορυφαία 5άδα συμπληρώνει ένα θρυλικό για την αξιοπιστία και τις εκτός δρόμου ικανότητες του, το Mitsubishi L200, που επίσης έχει σταματήσει να πωλείται στην Ελλάδα από το 2022.
 

Mόνο 4 μοντέλα είναι πλέον διαθέσιμα αλλά, κατέχουν το 57,5% της κατηγορίας!

Παρά το γεγονός ότι εταιρείες όπως η Fiat Professional, κατά καιρούς έχουν παρουσιάσει μοντέλα Pick-Up με πολύ καλή εμπορική πορεία και στην ελληνική αγορά (βλέπε Strada & Fullback), ενώ εταιρείες όπως οι Mitsubishi (L200), Mazda (BT-50), Jeep (Gladiator) κ.ά., είχαν έντονη παρουσία στην κατηγορία των Pick-Ups πλέον, μόνο τέσσερα (4) είναι ουσιαστικά τα μοντέλα που εξακολουθούν να προσφέρονται στη χώρα μας.
 
Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στα Toyota Hilux, Ford Ragner, Isuzu D-Max & VW Amarok, ενώ μόλις πρόσφατα λανσαρίστηκε και το KGM Musso Grand.
 
Ωστόσο, τα προαναφερθέντα –εναπομείναντα- Pick-Ups είναι και αυτά με τα υψηλότερα μερίδια αγοράς στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια των 20 τελευταίων ετών.
 
Πιο συγκεκριμένα κατέχουν συνδυαστικά το 57,5% των πωλήσεων:
 

  • Toyota Hilux: 28%
  • Ford Ranger: 16,8%
  • Isuzu D-Max: 10,9%
  • VW Amarok: 1,8%

Στη 10άδα με μόλις 4 χρονιές πωλήσεων η Mercedes-Benz X-Class!

¶ξια αναφοράς είναι ορισμένα μοντέλα της κατηγορίας των Pick-Ups που κέρδισαν τις εντυπώσεις παρά τον σύντομο… βίο τους –και- στη χώρα μας. Για παράδειγμα, η Mercedes-Benz X-Class, παρά το γεγονός ότι διατέθηκε για μόλις μία 4ετία (2017-2020) πριν αποφασιστεί η παύση της παραγωγής της, κατέγραψε στην Ελλάδα συνολικά 247 νέες ταξινομήσεις, γεγονός που τη φέρνει στην 10η θέση των πιο εμπορικών Pick-Ups στη χώρα μας για την 20ετία!
 

Συνέχεια του άρθρου >>>