Τα νέα Vans που έρχονται μέσα στο 2025!
Εντυπωσιάζει το νέας -3ης- γενιάς GMC Canyon, ένα premium Pick-Up που διαθέτει μια έκδοση για τον καθένα: από αυτόν που λατρεύει την πολυτέλεια και θα επιλέξει το Denali, μέχρι και εκείνον που θέλει να κινείται εκτός δρόμου χωρίς περιορισμούς και θα πάρει το Canyon ΑΤ4Χ.
Πλήθος εκδόσεων για κάθε γούστο και τσέπη στη γκάμα του νέου GMC Canyon.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το νέο Canyon θα ξεκινήσει να παράγεται από τη GMC στις αρχές του νέου έτους στις εκδόσεις Elevation, AT4 και Denali, ενώ περίπου την άνοιξη θα μπει στο «παιχνίδι» και η εκτός δρόμου έκδοση AT4X. Οι τιμές θα εκκινούν από τα 41.495 δολάρια για την έκδοση Elevation και από τα 42.495 δολάρια για την AT4, η οποία ήταν η δημοφιλέστερη στο προηγούμενης γενιάς μοντέλο. Σε ό,τι αφορά στη σκληροτράχηλη AT4X Edition 1, αυτή θα υπερβαίνει τα 64.000 δολάρια, μια τιμή υψηλότερη κατά 20.000 δολάρια από αυτή του ανταγωνιστικού Chevrolet Colorado ZR2.
Το Canyon θα διατίθεται αποκλειστικά ως διπλοκάμπινο και -αντίθετα με το νέο Colorado- μόνο με τον turbo, 4κύλινδρο κινητήρα των 2,7 λτ., ο οποίος αποδίδει 310 ίππους ισχύος και 583 Nm ροπής. Με το πακέτο τρέιλερ, η ελκτική ικανότητα ανέρχεται σε 3.493 κιλά, που μειώνεται σε 2.722 κιλά στην έκδοση AT4X, ενώ πέφτει κατά 227 κιλά ακόμα στην περίπτωση που έχει επιλεγεί το πακέτο Edition 1.
Σημαντικό είναι το γεγονός πως το νέο GMC Canyon βελτιώνει τη γωνία προσέγγισης εμποδίων στις 36,9 μοίρες, μια τιμή ωστόσο χειρότερη από τις 38,3 μοίρες του Chevrolet ZR2, αλλά καλύτερη από τις 35,0 μοίρες του Toyota Tacoma TRD Pro. Οι τροχοί των 17 ιντσών του Canyon AT4X φοράνε ελαστικά Goodyear Wrangler Territory MT διάστασης 285/70 R17. Οι εκδόσεις Elevation και AT4 θα φέρουν τροχούς 18 ιντσών, ενώ η Denali θα πατάει σε ζάντες 20 ιντσών.
Τις off-road επιδόσεις του Pick-Up της GMC εγγυώνται τα εξελιγμένα αμορτισέρ (Dynamic Suspension Spool Valve - DSSV), όπως και η αυξημένη απόσταση του οχήματος από το έδαφος, η οποία ορίζεται στα 24,4 εκ. ενώ φτάνει στα 27,2 εκ. στην περίπτωση της έκδοσης AT4X. Στάνταρ στην τελευταία -και προαιρετικά στις υπόλοιπες- είναι το ηλεκτρονικό κλείδωμα των εμπρός και πίσω διαφορικών. Εντυπωσιακό είναι πως υπάρχουν επτά κάμερες περιμετρικά και κάτω από το αμάξωμα, που δίνουν στους οδηγούς πρόσβαση σε 10 γωνίες θέασης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr