Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

Με την χρήση ηλεκτροκίνητων φορτηγών, οι αστικές εμπορευματικές μεταφορές θα μπορούν να γίνονται στο μέλλον και τη νύχτα, λόγω των μηδενικών εκπομπών θορύβου.

Το πρωτότυπο MAN eTruck εφοδιάζεται έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 250 kW και μέγιστης ροπής 2.700 Nm με τις μπαταρίες να εδράζονται κάτω από την καμπίνα.

Πρωτότυπο MAN eTruck

4.380 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2016)

Το μέλλον των μεταφορών, ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον, αναμένεται να είναι… αθόρυβο και με μηδενικούς ρύπους, όπως εξάλλου υποστηρίζει και η MAN Truck & Bus με το πρωτότυπο «eTruck».

Είναι σαφές πως στο σύνολο τους οι διεθνείς εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή ελαφρών και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, δαπανούν ιλιγγιώδη κονδύλια στην εξέλιξη νέων λύσεων που θα συμβάλλουν στην περαιτέρω μείωση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος (αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων) αλλά και της… τσέπης των πελατών τους (αναφορικά με το κόστος χρήσης των οχημάτων).
Μια από τις πιο βιώσιμες λύσεις που προωθούνται είναι η χρήση αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε πολλαπλούς κλάδους των αστικών μεταφορών, τόσο των εμπορευματικών (φορτηγά) όσο και των επιβατικών (λεωφορεία).
Μια από τις εταιρείες που επί σειρά ετών έχει πρωτοπορήσει σε αυτόν τον τομέα είναι φυσικά η MAN Truck & Bus η οποία, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης 66ης ΙΑΑ 2016 που διοργανώθηκε στο Ανόβερο, παρουσίασε ένα ακόμη πρωτότυπο –πλήρως ηλεκτροκίνητο- ελαφρύ φορτηγό με την ονομασία «eTruck» προκειμένου να προσφέρει στους επισκέπτες στο περίπτερο της την ευκαιρία να δουν από κοντά όλες τις τεχνολογικές καινοτομίες που έχει να επιδείξει και σε αυτόν τον τομέα.
Το εν λόγω πρωτότυπο, ουσιαστικά βασίζεται στο MAN TGS και έχει μεικτό βάρος 18t. ωστόσο, την κίνηση του δεν αναλαμβάνει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης αλλά ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 250 kW και μέγιστη ροπή 2.700 Nm.
Την απαιτούμενη για την κίνηση του ενέργεια, προσφέρουν ειδικές συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 35,3 kWh έκαστη, οι οποίες εδράζονται κάτω από την καμπίνα του οδηγού, πάνω στον εμπρόσθιο άξονα, δηλαδή στη θέση του πετρελαιοκινητήρα στις συμβατικές εκδόσεις των οχημάτων της MAN Truck & Bus.
Όπως είναι φυσικό, αυτό έχει σημαντικά οφέλη σε ότι αφορά στην βέλτιστη κατανομή των μαζών στο αμάξωμα του MAN eTruck ενώ, αναλόγως της χρήσης για την οποία προορίζεται το όχημα, η αρχική αυτονομία των 50 – 150 χλμ. που επιδεικνύει, μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω με την προσθήκη επιπλέον συστοιχιών μπαταριών.