Η Quantron με το νέο φορτηγό QHM FCEV AERO υπόσχεται αυτονομία 700 χιλιομέτρων χωρίς εκπομπές ρύπων, με ίδιο ωφέλιμο φορτίο με τα αντίστοιχα diesel και παρόμοιους χρόνους ανεφοδιασμού.
747 ίπποι, 700 χλμ. αυτονομία και βελτιωμένη αεροδυναμική
Πιο συγκεκριμένα, το
νέο Quantron QHM FCEV AERO διαθέτει
δύο κυψέλες καυσίμου υδρογόνου 120 kW τοποθετημένες κάτω από την καμπίνα του οδηγού στη θέση που βρισκόταν ο κινητήρας diesel. Μαζί με μία εφεδρική
μπαταρία 115 kWh τροφοδοτούν τον
ηλεκτροκινητήρα των
550 kW (747 PS), ο οποίος διαθέτει και κιβώτιο ταχυτήτων δύο ταχυτήτων. Το μεταξόνιο αγγίζει τα 3.900 χλστ., όπου τοποθετούνται και οι
δεξαμενές υδρογόνου των 53,8 κιλών (700 bar).
Παράλληλα, το
QHM FCEV AERO της
Quantron -όπως δηλώνει και το όνομά του- έχει εξοπλιστεί με ένα
νέο αεροδυναμικό πακέτο, που στο σύνολό του βελτιστοποιεί την αεροδυναμική κατά 20%. Αυτό, σύμφωνα με την εταιρεία, οδηγεί στην βελτίωση της εμβέλειας κατά 10%, φτάνοντας τα
700 χιλιόμετρα.
Ανοίγοντας το δρόμο για το υδρογόνο
Εκτός από το χαρτοφυλάκιο προϊόντων, η
Quantron έδωσε επίσης πληροφορίες για τα σχέδιά της για το εγγύς μέλλον. Μία εστίαση είναι στην επέκταση του δικτύου συνεργατών της
Clean Transportation Alliance, που θα αποτελέσει τη βάση για την υπηρεσία Quantron-as-a-Service. Αυτή θα καλύπτει πολλές πτυχές, ξεκινώντας από τα οχήματα χωρίς εκπομπές ρύπων, την ασφάλιση, τη διαχείριση του στόλου, τις μεταπωλήσεις και την οδική βοήθεια στην απαραίτητη ενεργειακή υποδομή. Για το σκοπό αυτό, η
Norwegian Hydrogen και η
Westgass Hydrogen, δύο παραγωγοί και προμηθευτές πράσινων σταθμών πλήρωσης υδρογόνου στη Σκανδιναβία, έχουν ενταχθεί στη Συμμαχία Καθαρών Μεταφορών.