Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το BUDD-e εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα ενώ η οροφή του καλύπτεται πλήρως από φωτοβολταϊκά πάνελς.

Οι δύο ηλεκτροκινητήρες παρέχουν συνολική απόδοση 225 kW (305,9 ίππους) και μέγιστη ροπή 490 Nm ενώ, η μέγιστη αυτονομία του οχήματος μπορεί να ανέλθει έως και στα 533 χλμ.!

Η συστοιχία μπαταριών του εν λόγω πρωτότυπου εδράζεται σε όλο το μήκος σχεδόν του μεταξονίου και η χωρητικότητα της ανέρχεται στις 92,4 κιλοβατώρες.

Η νέα γενιά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων


Σύμφωνα με τα όσα… οραματίζεται η Volkswagen για το μέλλον των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, το BUDD-e εφοδιάζεται με ένα νέο σύστημα μετάδοσης της κίνησης που φέρει την ονομασία «Modular Electric Drive Kit» (ΜΕΒ).
Η αρχιτεκτονική του εν λόγω συστήματος αναμένεται να μεταβάλλει πλήρως τη δομή και σχεδίαση των μελλοντικών οχημάτων (αμάξωμα, εσωτερικό, χώροι, μηχανικά μέρη κ.ο.κ.) με επίκεντρο τη χρήση του ηλεκτρισμού ως πηγή για την κίνηση του οχήματος.
Ουσιαστικά, οι ιδιαίτερα συμπαγείς διαστάσεις του «MEB» απελευθερώνουν χώρους, τους οποίους οι σχεδιαστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά το δοκούν για άλλες λειτουργίες και παροχές του οχήματος.
Το «ΜΕΒ» βασίζεται σε δύο ηλεκτροκινητήρες που εδράζονται στους άξονες του οχήματος και δέχονται την απαιτούμενη ενέργεια για τη λειτουργία τους από μια συστοιχία μπαταριών που ουσιαστικά καλύπτει όλο το δάπεδο του οχήματος.
Η συνολική χωρητικότητα των μπαταριών ανέρχεται στις 92,4 kWh και για την φόρτιση τους στο 80% απαιτούνται μόλις 30 λεπτά της ώρας. Παράλληλα, η οροφή του BUDD-e καλύπτεται εξ ολοκλήρου από φωτοβολταϊκά panels που αποτελούν μια επιπλέον πηγή φόρτισης τους καθΆ οδόν.
Σε ότι αφορά στους ηλεκτροκινητήρες, αυτός του εμπρόσθιου άξονα αποδίδει ισχύ 100 kW και ροπή 200 Nm ενώ αυτός που εδράζεται στον πίσω άξονα αποδίδει 125 kW και ροπή 290 Nm.

Αυτονομία 533 χιλιομέτρων
Η συνολική λοιπόν απόδοση του συστήματος ηλεκτροκινητήρων ανέρχεται στα 225 kW και είναι σε θέση να προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις στο πλήρως ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο.
Συγκεκριμένα, με βάση τα όσα αποκαλύπτει η VW, το BUDD-e είναι σε θέση να αναπτύξει ταχύτητα έως και 180 χλμ./ώρα ενώ, για την επιτάχυνση του από στάση στα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 6,9 δλ.
Πέραν όμως αυτού, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η μέγιστη αυτονομία του οχήματος (με βάση το κύκλο NEDC που ισχύει στην ΕΕ), ανέρχεται έως και στα 533 χιλιόμετρα, μια επίδοση εφάμιλλη με αρκετών βενζινοκίνητων οχημάτων στην παρούσα φάση!
Με αυτά τα δεδομένα, καθίσταται σαφές πως το BUDD-e μπορεί να είναι ένα πρωτότυπο όχημα ωστόσο, μια προσεχτικότερη ματιά στις δυνατότητες του αποκαλύπτει ξεκάθαρα ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα στην παρούσα φάση, η περιορισμένη αυτονομία τους, δεν απέχει και πολύ από την λύση του, γεγονός που θα μεταβάλλει άρδην τις ισορροπίες της υπάρχουσας αγοράς αλλά και την πορεία της εξέλιξης της αυτοκίνησης γενικότερα. Τουλάχιστον σε ότι αφορά στις προσπάθειας για μείωση του «περιβαλλοντικού αποτυπώματος» των οχημάτων. 

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ