Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στο περιθώριο της CES 2016, το πρωτότυπο BUDD-e βραβεύτηκε με το πρώτο βραβείο «Best of CES 2016» στην κατηγορία «Best Innovation».

Συνδεθείτε στο μέλλον!

5.128 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2016)

Με το πρωτότυπο BUDD-e η Volkswagen μας ανοίγει ένα παράθυρο στο φαντασμαγορικό μέλλον της αυτοκίνησης και ιδιαίτερα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων (επιβατικών ή επαγγελματικών).

Ηδιεθνής έκθεση νέων τεχνολογιών «Consumer Electronics Show» (CES 2016) που διοργανώθηκε από 6 – 9 Ιανουαρίου 2016 στο Λας Βέγκας, αποτέλεσε για ακόμη μια φορά το ιδανικό σκηνικό για να την παρουσίαση των πιο εντυπωσιακών τεχνολογικών καινοτομιών σε μια τεράστια γκάμα εφαρμογών. Ο κλάδος της αυτοκίνησης δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτήν τη… γιορτή προς τιμήν της πρωτοπορίας και της εξέλιξης, με το σύνολο των κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών να λαμβάνουν μέρος, παρουσιάζοντας ευφάνταστες νέες προτάσεις για το σύνολο σχεδόν των λειτουργιών και των χαρακτηριστικών ενός οχήματος.
Ωστόσο, παρά τις εντυπωσιακές τεχνολογικές καινοτομίες, εκ των οποίων οι περισσότερες αξίζει να σημειώσουμε πως θα μπορούσαν να εφαρμοστούν σχεδόν άμεσα, αλλάζοντας εντυπωσιακά την καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου, ένα πρωτότυπο όχημα ήταν αυτό που κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις.
Ο λόγος για το πρωτότυπο «BUDD-e» της Volkswagen, ένα όχημα που ουσιαστικά μας προσφέρει μια πρώτη ματιά στο μέλλον της αυτοκίνησης όπου τα πάντα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους. Ένα μέλλον όπου ουσιαστικά το αυτοκίνητο θα επιτρέπει στους επιβαίνοντες σε αυτό να παραμένουν συνδεδεμένοι με… τα πάντα, κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων τους.
Ένα μέλλον όπου «Το διαδίκτυο των συσκευών» (Internet of things), το νέο αυτό μεγάλο βήμα – στοίχημα της τεχνολογικής εξέλιξης, θα έχει πλήρη εφαρμογή σε όλες τις εκφάνσεις της επιχειρηματικότητας και της καθημερινότητας μας.

Στην επιφάνεια…
Με βάση τις διαστάσεις του, το πρωτότυπο «BUDD-e» θα μπορούσε να τοποθετηθεί μεταξύ των μοντέλων Touran και T6 Multivan (οι επιβατικές εκδόσεις του νέου Transporter), στην υπάρχουσα γκάμα της VW.
To συνολικό μήκος του ανέρχεται στα 4.597 χλστ., το πλάτος του στα 1.940 χλστ., το ύψος του στα 1.835 χλστ. και το μήκος του μεταξονίου στα 3.151 χλστ. Αντίστοιχα, ο εμπρός πρόβολος έχει μήκος 694 χλστ. και ο πίσω 752 χλστ., ενώ χάρη σε ένα σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης (χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε περισσότερα σε αυτήν τη φάση), ο κύκλος στροφής του οχήματος μειώνεται στα 11,5μ. με παράλληλη βελτίωση της ενεργητικής ασφάλειας που παρέχεται.
Σχεδιαστικά, η φουτουριστική εμφάνιση του παραπέμπει άμεσα σε εκπρόσωπο της VW (φροντίζει σε αυτό και το μεγάλο λογότυπο), με βασικά γνωρίσματα τις «καθαρές» γραμμές, την απουσία εξωτερικών καθρεπτών και χειρολαβών για τις πόρτες ενώ, αρκετά τμήματα του εμπρόσθιου τμήματος είναι κατασκευασμένα από διάφανο πλαστικό με κρυφό φωτισμό(!).
Το –ουσιαστικά ενός όγκου- αμάξωμα φέρει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που δεν ενσωματώνουν (οπτικά) τις εμπρός και πίσω κολώνες, με ιδιαίτερη έμφαση να έχει δοθεί στη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή.