Το Alaskan θα είναι διαθέσιμο με τον εξαιρετικό dCi πετρελαιοκινητήρα των 2,3λτ. από τη Renault, σε εκδόσεις με μονό (160 ίπποι) ή διπλό (190 ίπποι) turbo, που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή ένα αυτόματο 7 σχέσεων.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η κατανάλωση καυσίμου του εν λόγω μηχανικού συνόλου ξεκινά από τα 6,3λτ/100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 167 g/km. Στην πράξη, κατά την επαφή μας με το νέο γαλλικό Pick-Up τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και σε απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές, διαπιστώσαμε πως η έκδοση των 190 ίππων προσφέρει εξαιρετικές επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει ενώ ιδιαίτερη μνεία χρήζουν η ομαλότητα και η άμεση απόκριση του αυτόματου κιβωτίου (φέρει και σειριακή λειτουργία) στις εντολές του οδηγού, ακόμη και σε δύσκολα –off road- κομμάτια.
Ειδικά στο τελευταίο κομμάτι, η ύπαρξη του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης (και με υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων) σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές γωνίες του αμαξώματος (προσέγγισης, ράμπας, διαφυγής), θα κερδίζει άμεσα την εμπιστοσύνη του οδηγού, ο οποίος θεωρούμε πως –κατά βάση- θα τείνει πάντα να… υποτιμά τις δυνατότητες του Alaskan παραβλέποντας πως το γαλλικό Pick-Up βρίσκεται στο στοιχείο του τόσο κινούμενο σε ταχύτητες που πλησιάζουν την τελική, όσο και κατά τη διέλευση έντονων ανωμαλιών του οδοστρώματος υπό μεγάλη γωνία κλίσης!
Τέλος, μια σειρά προηγμένων τεχνολογικά λύσεως όπως το ηλεκτρονικό κλείδωμα του διαφορικού (eLSD) ή τα Hill Start Assist, Hill Descent Assist, ESP, ABS, Emergency Brake Assist (EBA), Traction Control (TCS), Active Emergency Braking (AEB) κ.ο.κ. αναλαμβάνουν να «ξελασπώσουν» τον οδηγό του Alaskan στα δύσκολα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr