Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το Mercedes-Benz eActros 600 ξεκινά ταξίδι… 13.000χλμ.!

8.857 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2024)
Το Mercedes-Benz eActros 600 ξεκινά ταξίδι… 13.000χλμ.!

- Δυο ηλεκτρικά eActros 600 θα περιοδεύσουν σε πάνω από 20 ευρωπαϊκές χώρες
- Κάθε φορτηγό θα διανύσει πάνω από 13.000 χλμ. με βάρος 40 τόνους
- Το «European Testing Tour 2025» ξεκινά στις αρχές Ιουνίου

Δυο ηλεκτρικά eActros 600 θα περιοδεύσουν σε πάνω από 20 ευρωπαϊκές χώρες

Τη μεγαλύτερη δοκιμαστική διαδρομή στην ιστορία της Mercedes–Benz Trucks θα πραγματοποιήσουν το φετινό καλοκαίρι δυο πρωτότυπα eActros 600, περιοδεύοντας σε πάνω από 20 χώρες. Στόχος του εγχειρήματος, είναι τα εν λόγω ηλεκτρικά φορτηγά να δοκιμαστούν σε ένα ευρύ φάσμα διαδρομών, με διαφορετικά τοπογραφικά δεδομένα και ξεχωριστές κλιματικές ζώνες, έχοντας ως σημείο αναφοράς την κατανάλωση ενέργειας.
Φυσικά τα δεδομένα προβλέπεται να λειτουργήσουν ως «κράχτες» για ενδιαφερόμενους πελάτες, με τους ιθύνοντες την Mercedes–Benz Trucks να σκοπεύουν να αποδείξουν, μέσω του eActros 600, πως η πραγματοποίηση διεθνών μεταφορών μεγάλων αποστάσεων στην Ευρώπη, με αμιγώς ηλεκτροκίνητο τρόπο, είναι ένα εφικτό εγχείρημα.  
 

Κάθε φορτηγό θα διανύσει πάνω από 13.000 χλμ. με βάρος 40 τόνους

Γνωστή με την ονομασία «eActros 600 European Testing Tour 2024» , η περιοδεία των δυο ηλεκτροκίνητων φορτηγών θα καλύψει 13.000 χλμ. Το μεικτό βάρος των οχημάτων ανέρχεται στους 40t. και η φόρτιση των μπαταριών θα πραγματοποιείται σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Βεβαίως, λόγω των ελλείψεων που παραδοσιακά υπάρχουν στο κομμάτι των υποδομών για τη φόρτιση των ηλεκτρικών φορτηγών, η αυτονομία των 500 χλμ του eActros 600, δίχως ενδιάμεση φόρτιση (χάρη στη μέγιστη χωρητικότητα 621kWh των μπαταριών συν το νέο ηλεκτρικό άξονα 800V) είναι σίγουρα ένα μεγάλο αβαντάζ…
Αξίζει εδώ να σημειωθεί πάντως πως η αυτονομία των 500 χλμ. του eActros 600 αντιστοιχεί άνετα στο 60 % των υπεραστικών διαδρομών που κάνουν οι πελάτες της Mercedes–Benz Trucks στην Ευρώπη, πράγμα που σημαίνει ότι η υποδομή φόρτισης στο αμαξοστάσιο και στα σημεία φόρτωσης και εκφόρτωσης κρίνεται επαρκής σε αυτές τις περιπτώσεις. Για όλες τις υπόλοιπες χρήσεις όμως, η συνεχής ανάπτυξη των δημοσίων σημείων φόρτισης είναι ζωτικής σημασίας.
Να υπενθυμίσουμε δε, πως τον περασμένο Απρίλιο ένα πρωτότυπο μοντέλο eActros 600 φορτίστηκε με ισχύ 1 megawatt (βλ. σύστημα φόρτισης MCS), με τη δυνατότητα - εφόσον καταστεί το σύστημα διαθέσιμο - να μπορεί να εφαρμοστεί στους πελάτες που έχουν κάνει παραγγελία για προεγκατάσταση. Σημειώνεται δε ότι σε αυτήν την περίπτωση, οι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν από 20% έως 80 % σε περίπου 30 λεπτά.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Το «European Testing Tour 2025» ξεκινά στις αρχές Ιουνίου

Επισήμως, το «eActros 600 European Testing Tour 2024» ξεκινά στις 11 Ιουνίου από την Φρανκφούρτη (Γερμανία) και θα συνοδευτεί μάλιστα από ποικίλες δραστηριότητες επικοινωνιακού τύπου.
Ανεπίσημα, όμως, η περιοδεία θα ξεκινήσει από την προηγούμενη μέρα στις εγκαταστάσεις της Mercedes-Benz Trucks στο Wörth am Rhein και στα κεντρικά γραφεία της Daimler Truck AG στο Leinfelden-Echterdingen. Η Mercedes-Benz Trucks σχεδιάζει να παρουσιάσει περισσότερες λεπτομέρειες, όπως η διαδρομή, σε συνδυασμό με την έναρξη της περιοδείας.
Αναφερόμενη σε αυτές τις εξελίξεις η επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ, πωλήσεων και υπηρεσιών της Mercedes-Benz Trucks, Stina Fagerman, δήλωσε πως: «Με το eActros 600 European Testing Tour 2024, εστιάζουμε την προσοχή μας στην επέκταση της τεχνογνωσίας μας στους τομείς της κατανάλωσης και των επιλογών ανάπτυξης του ηλεκτρικού φορτηγού κάτω από ένα ευρύ φάσμα συνθηκών, επιτρέποντάς μας να παρέχουμε στους πελάτες μας ακόμη πιο έγκυρες συμβουλευτικές υπηρεσίες. Επιπλέον, σκοπεύουμε να ενημερώσουμε τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στην πολιτική και τον ενεργειακό τομέα, καθώς και το ευρύ κοινό για τις δυνατότητες που παρέχουν οι ηλεκτροκίνητες μπαταρίες στην κατηγορία των μεγάλων αποστάσεων και με αυτόν τον τρόπο να ενισχύσουμε περαιτέρω τη δυναμική για τη δημιουργία της απαραίτητης υποδομής».