Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Αίσθηση θέλει να προκαλέσει η Daimler Truck στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, με τα χαρακτηριστικά του αυτόνομου φορτηγού Επιπέδου 4 που εξελίσσει.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αίσθηση θέλει να προκαλέσει η Daimler Truck στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, με τα χαρακτηριστικά του αυτόνομου φορτηγού Επιπέδου 4 που εξελίσσει.

Το πιο προηγμένο αυτόνομο φορτηγό θα είναι της Daimler

3.767 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2021)

Με βάση το Freightliner Cascadia, η Daimler Truck αναπτύσσει μια επεκτάσιμη πλατφόρμα αυτόνομου φορτηγού Επιπέδου 4, που φέρει μια σειρά από καινοτόμες ασφαλιστικές δικλίδες, ώστε να αποφεύγονται οι πιθανές αστοχίες σε κρίσιμους τομείς της αρχιτεκτονικής του.

Η Daimler Truck αναπτύσσει μια επεκτάσιμη πλατφόρμα αυτόνομου φορτηγού που είναι απόλυτα κατάλληλη για αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4 SAE, συμπεριλαμβανομένων συστημάτων που η μηχανική τα αποκαλεί «πλεονασμού» (redundancy systems) τα οποία απαιτούνται για την επίτευξη ασφαλών και αξιόπιστων λειτουργιών.

Δύο συσκευές ελέγχου εξασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση του συστήματος πέδησης. Δεξιά βρίσκεται το κύριο σύστημα και αριστερά το «πλεονάζον», που αναλαμβάνει δράση σε περίπτωση που το βασικό αποτύχει.

Δύο συσκευές ελέγχου εξασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση του συστήματος πέδησης. Δεξιά βρίσκεται το κύριο σύστημα και αριστερά το «πλεονάζον», που αναλαμβάνει δράση σε περίπτωση που το βασικό αποτύχει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Σημειώνεται, πως στη μηχανική ο πλεονασμός είναι η επανάληψη κρίσιμων στοιχείων ή λειτουργιών ενός συστήματος με σκοπό την αύξηση της αξιοπιστίας του συστήματος, συνήθως με τη μορφή ενός αντιγράφου ασφαλείας ή ασφαλούς αποτυχίας.
 
Έτσι λοιπόν, οι τέσσερις βασικοί τομείς με «πλεονάζουσα» αρχιτεκτονική του αυτόνομου φορτηγού είναι το σύστημα πέδησης, το σύστημα διεύθυνσης, το δίκτυο χαμηλής τάσης ισχύος και οι επικοινωνίες δικτύου. Σε περίπτωση που κάποιο από τα κύρια συστήματα αντιμετωπίσει σφάλμα, το όχημα Επιπέδου 4 θα μπορεί να παρακολουθεί, να αξιολογεί και να αναπτύσσει τα εφεδρικά του συστήματα για τον ασφαλή έλεγχο του φορτηγού. Εάν ένα σφάλμα κριθεί κρίσιμο για τη λειτουργία του οχήματος, το σύστημα αυτόνομης οδήγησης θα επιτρέψει στο φορτηγό να ακολουθήσει ένα πρωτόκολλο ασφαλείας και να μπορεί να εκτελέσει έναν «ελιγμό ελάχιστου κινδύνου» για να σταματήσει με ασφάλεια.
 
Η πλατφόρμα φορτηγών Level 4 της Daimler Truck βασίζεται στο Cascadia της Freightliner, της αμερικάνικης δηλαδή εταιρείας που ανήκει στον γερμανικό όμιλο. Το σασί εξελίσσεται από τη θυγατρική της Google εταιρεία, Waymo, ενώ μια πρώτη έκδοση του φορτηγού έχει ήδη παραδοθεί φέτος και αποτελεί μέλος του στόλου Waymo Via, ενσωματώνοντας το Waymo Driver, το σύστημα αυτόνομης οδήγησης που διαθέτει η εν λόγω εταιρεία.
  Συνέχεια του άρθρου >>>