Στον δρόμο προς δοκιμή, βγήκε το πρωτότυπο Mercedes-Benz GenH2 Truck κυψελών καυσίμου, το οποίο θα λανσαριστεί το 2027.

Στον δρόμο προς δοκιμή, βγήκε το πρωτότυπο Mercedes-Benz GenH2 Truck κυψελών καυσίμου, το οποίο θα λανσαριστεί το 2027.

Στόχος της Daimler είναι το φορτηγό υδρογόνου να επιτύχει μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ., αποτελώντας μια βιώσιμη λύση στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Στόχος της Daimler είναι το φορτηγό υδρογόνου να επιτύχει μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ., αποτελώντας μια βιώσιμη λύση στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

  • Στον δρόμο προς δοκιμή, βγήκε το πρωτότυπο Mercedes-Benz GenH2 Truck κυψελών καυσίμου, το οποίο θα λανσαριστεί το 2027.
  • Στόχος της Daimler είναι το φορτηγό υδρογόνου να επιτύχει μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ., αποτελώντας μια βιώσιμη λύση στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Στον δρόμο τα φορτηγά υδρογόνου της Mercedes

Σε αυτοκινητόδρομους της Γερμανίας ξεκίνησε να δοκιμάζεται το υδρογονοκίνητο Mercedes-Benz GenH2 Truck, ένα ηλεκτρικό φορτηγό κυψελών καυσίμου που φιλοδοξεί να είναι στην αγορά το 2027, προσφέροντας αυτονομία 1.000 χλμ.

Έγκριση από τις γερμανικές αρχές για κυκλοφορία στους δρόμους, έλαβε πρόσφατα το βελτιωμένο πρωτότυπο φορτηγό υδρογόνου της Daimler Truck, το Mercedes-Benz GenH2 Truck κυψελών καυσίμου.


Στόχος της Daimler είναι το φορτηγό υδρογόνου να επιτύχει μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ., αποτελώντας μια βιώσιμη λύση στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Στόχος της Daimler είναι το φορτηγό υδρογόνου να επιτύχει μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ., αποτελώντας μια βιώσιμη λύση στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Υπενθυμίζεται, πως τον περασμένο Απρίλιο η γερμανική μάρκα είχε ξεκινήσει τις δοκιμές στην πίστα του φορτηγού υδρογόνου, το οποίο είχε παρουσιαστεί το 2020 και έχει λάβει το Βραβείο Καινοτομίας «Truck Innovation Award 2021» από κοινού με το ηλεκτροκίνητο (μπαταρίας) Mercedes-Benz eActros.
 
Βραβείο Καινοτομίας στη Mercedes-Benz Trucks
 
Σημειώνεται, πως το καινοτόμο φορτηγό, το οποίο στοχεύει στην επίτευξη μιας μέγιστης αυτονομίας της τάξης των 1.000 χλμ., έχει πραγματοποιήσει ήδη αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών στην πίστα, με το σκηνικό να μεταφέρεται πλέον σε αυτοκινητόδρομους όπως ο B462 που βρίσκεται κοντά στο Ράστατ.
 
Mercedes-Benz: Αυτονομία 1.000 χλμ. για το φορτηγό υδρογόνου (+vid)
 
Εκεί, στο πλαίσιο του εγχειρήματος «eWayBW» θα πραγματοποιηθεί η δοκιμή της λειτουργίας των ηλεκτρικών φορτηγών που κινούνται έχοντας συνδεδεμένο έναν παντογράφο με τα υπέργεια καλώδια ρεύματος. Η απόδοση των εν λόγω φορτηγών θα συγκριθεί με αυτήν του ηλεκτρικού (μπαταρίας) Mercedes-Benz eActros –του οποίου η παραγωγή μόλις ξεκίνησε- ενώ «αντιπαράθεση» θα υπάρξει και με fuel-cell φορτηγά άλλων κατασκευαστών.
 
Εντυπωσιάζει το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros (+vid)
 
Ωστόσο, όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, η Daimler Truck δεν έχει σχέδια για ηλεκτρικά φορτηγά με παντογράφους. Τα πρώτα φορτηγά κυψελών καυσίμου GenH2 Truck, προγραμματίζεται να παραδοθούν το 2027 σε πελάτες, ενώ ήδη από το 2023 θα τα δοκιμάζουν στην πράξη οι συνεργάτες της μάρκας. Αξίζει να αναφερθεί, πως φιλοδοξία της εταιρείας είναι μέχρι το 2039, σε Ευρώπη, Ιαπωνία και Β. Αμερική, να διαθέτει αποκλειστικά οχήματα τα οποία θα επιδεικνύουν ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, σε πραγματικές συνθήκες εργασίας («tank-to-wheel»).

Σχεδόν έτοιμο το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eEconic
 
Σημειώνεται, πως η Daimler Trucks & Buses έχει διττή προσέγγιση στο ζήτημα της ηλεκτροκίνησης, επενδύοντας τόσο στα οχήματα μπαταρίας όσο και στα κυψελών καυσίμου (υδρογονοκίνητα). Το παραπάνω είναι απόλυτα λογικό, ειδικά για το μέγεθος της εταιρείας, καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας φαίνεται πως θα χρησιμοποιηθούν στις μικρότερες διαδρομές, ενώ τα υδρογόνου στις μεγάλες αποστάσεις. Ο κανόνας είναι «όσο βαρύτερο είναι το φορτίο, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η απόσταση», κάτι που φυσικά ισχύει και αντίθετα.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

Advertisement