Όσα πρέπει να γνωρίζεις για το νέο Mercedes-Benz Vito
«124»: Νέα ήπια υβριδική έκδοση με βενζινοκινητήρα!
Κορυφαία επιλογή σε θέματα άνεσης, ασφάλειας &… πολυτέλειας.
Πόσο επηρεάζει το Κόστος Χρήσης η «στροφή» μακριά το diesel;
Γιατί να επιλέξει κάποιος το νέο υβριδικό Vito Tourer με καύσιμο τη βενζίνη;
Παρά το γεγονός ότι η Mercedes-Benz Vans προσφέρει το νέο Vito τόσο σε συμβατικές όσο και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, ειδικά για τις –επιβατικές- εκδοχές Vito Tourer & V-Class, προσφέρει πλέον και ήπια υβριδικές εκδόσεις με τον κωδικό «124»!
Το νέο αυτό «Mild Hybrid» σύστημα μετάδοσης της κίνησης (στους πίσω τροχούς), αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.999κ.εκ. και έναν εναλλάκτη «ISG» (Intergrated Starter Generator) 48V, που προσφέρει επιπλέον ισχύ 15kW (20hp) και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-Tronic.
Στην πράξη, το εν λόγω σύστημα των εκδόσεων Vito Tourer 124 έχει απόδοση 170kW (231 άλογα) και μέγιστη ροπή 370Nm, προσφέροντας σαφώς εξαιρετικές επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει ενώ, η μέση κατανάλωση του σε μεικτό κύκλο κυμαίνεται στα 10,1λτ./100χλμ.
Οι νέες εκδόσεις Vito Tourer 124 είναι διαθέσιμες με τα πακέτα εξοπλισμού «PRO» και «SELECT» (όπως και το μοντέλο που είχαμε στη διάθεση μας από την Star Automotive Hellas) γεγονός που συνεπάγεται πως το επίπεδο του εξοπλισμού σε όλους τους τομείς είναι κορυφαίο για τα δεδομένα της κατηγορίας, στοιχείο που δικαιολογεί εν μέρει και την εξαιρετική εμπορική πορεία των εν λόγω εκδόσεων στον κλάδο των –πολυτελών- πολυθέσιων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού (Shuttle Vans).
Με δυνατότητα μεταφοράς έως 9 επιβατών σε τρεις σειρές καθισμάτων που αναδιπλώνονται ή και αφαιρούνται πλήρως, το Vito Tourer ουσιαστικά υπολείπεται… στα σημεία έναντι των πληρέστερων εκδόσεων V-Class καθώς εφοδιάζεται με όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, πολλαπλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που του έχουν διασφαλίσει κορυφαία αξιολόγηση από τον Euro NCAP σε αυτόν τον τομέα αλλά και προηγμένο σύστημα πολυμέσων & συνδεσιμότητας MBUX, που φέρει και δυνατότητα φωνητικών εντολών.
Το diesel εξακολουθεί να αποτελεί μακράν την πιο εμπορική επιλογή (και στη χώρα μας) στην εν λόγω κατηγορία οχημάτων δεδομένου ότι, σε σχέση με την βενζίνη είναι φθηνότερο ενώ, π.χ. οι αντίστοιχες εκδόσεις Vito Tourer 124 CDI με τον 2,0λιτρο πετρελαιοκινητήρα των 237hp, επιδεικνύουν μέση κατανάλωση από 7,4λτ./100χλμ. (έναντι 10,1λτ./100χλμ. για τις υβριδικές βενζινοκίνητες εκδόσεις «124»).
Αν υπολογίσουμε μια 6ήμερη/εβδομάδα χρήση του οχήματος με 200km/ημέρα, σε σύνολο 57.600km/έτος;, τα Κόστη καυσίμου διαμορφώνονται ως εξής:
Σελίδα 2 | Κορυφαίοι χώροι και ανέσεις για έως 9 επιβάτες |
Σελίδα 3 | Εξαιρετική ποιότητα κύλισης και πολύ καλές επιδόσεις |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr