ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Πόσο καλό είναι το νέο Toyota Proace Max;

1.712 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2025)
Πόσο καλό είναι το νέο Toyota Proace Max;

Πόσο καλό είναι το νέο Toyota Proace Max;

Πόσο καλό είναι το νέο Toyota Proace Max;

Πόσο καλό είναι το νέο Toyota Proace Max;

Πόσο καλό είναι το νέο Toyota Proace Max;

  • Πόσο καλό είναι το νέο Toyota Proace Max;
  • Πόσο καλό είναι το νέο Toyota Proace Max;
  • Πόσο καλό είναι το νέο Toyota Proace Max;
  • Πόσο καλό είναι το νέο Toyota Proace Max;
  • Πόσο καλό είναι το νέο Toyota Proace Max;

Διαθέσιμο και στην Ελλάδα το νέο Μεγάλο Van της Toyota Professional
Με τρία μήκη αμαξώματος για φορτία έως 17 κυβικών μέτρων
Με κινητήρες diesel 120 – 180 αλόγων αλλά και ηλεκτρικό με 270 άλογα
Αυτονομία έως 420km με μια φόρτιση

Διαθέσιμο και στην Ελλάδα το νέο Μεγάλο Van της Toyota Professional

Σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσωπεία της Toyota Professional στην ελληνική αγορά, ξεκίνησε και στη χώρα μας η διάθεση του νέου Μεγάλου Van της εταιρείας (πρώτο μετά από πολλές δεκαετίες), με την ονομασία Proace Max.
 
Με το νέο Proace Max, η γκάμα ελαφρών επαγγελματικών της Toyota Professional συμπληρώνεται (Proace, Proace City).
                                              
Πρόκειται για ένα ακόμη προϊόν της συνεργασίας της ιαπωνικής εταιρείας με τον Όμιλο Stellantis σε ότι αφορά στα ελαφρά επαγγελματικά που προσφέρονται στην ΕΕ.
 

Με τρία μήκη αμαξώματος για φορτία έως 17 κυβικών μέτρων

Με πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας & συνδεσιμότητας σε ότι αφορά στο εσωτερικό της καμπίνας και το περιβάλλον… εργασίας του οδηγού, το νέο Toyota Proace Max θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με ανοικτή (Tipper, Dropside), κλειστή (Van, Crew Bus) ή… χωρίς καρότσα (Chassis), σε τρία μήκη αμαξώματος και τρία ύψη οροφής.
 
Πιο συγκεκριμένα, οι εκδόσεις Van θα προσφέρουν ωφέλιμο χώρο φόρτωσης με μέγιστο μήκος έως  4,1m, πλάτος 1,9m, ύψος έως 2,0m και όγκο έως 17κ.μ.!
 
Αντίστοιχα, με το μεικτό βάρος του να κυμαίνεται από τους 3,3 – 3,5t. μπορεί να υποστηρίξει φορτία βάρους έως 1.475kg (έως 685kg στις εκδόσεις BEV).
 
Οι αμιγώς ηλεκτρικές (BEV: Battery Electric Vehicle) εκδόσεις του Proace Max δεν προσφέρουν περιορισμούς σε ότι αφορά στις διαστάσεις αμαξώματος / χώρου φόρτωσης.
 

Έκδοση αμαξώματος L2-3-4/H1-2-3
Μήκος αμαξώματος (mm) 5.413 - 6.363
Πλάτος αμαξώματος (mm) 2.050
Ύψος αμαξώματος (mm) 2.254 - 2.760
Μεταξόνιο (mm) 3.450 - 4.035
Εμπρός πρόβολος (mm) 948
Πίσω πρόβολος (mm) 1.015 - 1.380
Κύκλος στροφής (m) 12,5 - 15,3
Μήκος χώρου φόρτωσης (mm) 3.120 - 4.070
Πλάτος χώρου φόρτωσης (mm) 1.870
Πλάτος στους θόλους (mm) 1.422
Ύψος χώρου φόρτωσης (mm) 1.662 - 2.172
Όγκος χώρου φόρτωσης (κ.μ.) 10,0 - 17,0
Πλάτος πλευρικής πόρτας (mm) 1.250
Ύψος πλευρικής πόρτας (mm) 1.485 - 1.755
Πλάτος πίσω πόρτας (mm) 1.562
Ύψος πίσω πόρτας (mm) 1.520 - 2.030
Μεικτό βάρος (kg) 3.300 - 3.500 (BEV: 3.500)
Απόβαρο (kg) 2.000 - 2.365 (BEV: 2.790 - 2.977)
Ωφέλιμο φορτίο (kg) 1.087 - 1.475 (BEV: 479 - 685)
Βάρος ρυμούλκησης με φρένα (kg) 2.500 - 3.000 (BEV: 2.400)
Βάρος ρυμούλκησης χωρίς φρένα (kg) 750
* Eργοστασιακές μετρήσεις  

Με κινητήρες diesel 120 – 180 αλόγων αλλά και ηλεκτρικό με 270 άλογα

Ένας πετρελαιοκινητήρας 2,2λτ. με απόδοση 120, 140 ή 180hp (ροπή 320 – 450Nm) αναλαμβάνει την κίνηση των συμβατικών εκδόσεων του νέου Proace Max και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο 8 σχέσεων, επιτυγχάνοντας μέση κατανάλωση από 7,5lt./100km.
 
Οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του νέου Μεγάλου e-Van της Toyota Professional, εφοδιάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης έως και 270hp, με μέγιστη ροπή 410Nm.
 
Ο οδηγός μπορεί να ελέγξει μέσω τριών προγραμμάτων τη λειτουργία του (Eco, Normal, Power) με την απόδοση του να διαμορφώνεται αντίστοιχα στους 163, 218 ή 271 ίππους (μέγιστη ροπή 360, 380 ή 410Nm αντίστοιχα).
 

Συνέχεια του άρθρου >>>